Biedronka (Jeronimo Martins Polska S.A.)

Biedronka (Jeronimo Martins Polska S.A.)

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-03-06 godz: 09:34
Od
avatar-urlM.M.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za odesłane uszkodzone rzecz

31.12.24 zamówiłam w Biedronce online pojemniki (zam.01485307) faktura wystawiona do tego numer EF00745512/1224, W przesyłce przyjechały do mnie częściowo połamane pojemniki, bo były źle zabezpieczone i uległy uszkodzeniu. Złożyłam reklamacje do nich mailowo i płynnie sie komunikowali, poprosili o ich odesłanie i podesłali wygenerowany list DHL numer listu 28632851106 do nadania paczki, którą wysłałam 14.01, paczkę odebrali 16.01 i na tym się komunikacja z ich strony skończyła. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócone uszkodzone pojemniki, na setki maili jakie do nich wysłałam nikt nie odpisuje, dzwonie do nich średnio 2 x w tygodniu to na infolinii konsultanci mówią, że nic nie mogą zrobić i przekazują temat wyżej i że ktoś się ze mną skontaktuje, a tu cały czas cisza. Za chwile minie 2 miesiące, a ja jestem bez pieniędzy :( Proszę mi pomóc w rozwiązaniu tej sprawy chciałabym odzyskać pieniądze jest to kwota 150,94 zł. Ważna sprawa to z tego zamówienia dokonałam też zwrotu niepotrzebnych pojemników które były nie uszkodzone to juz zwrot był na mój koszt i za to pieniądze mi zwrócili (132,95)., brak tylko zwrotu na kwotę 150,94. (czytaj więcej)

2024-06-28 godz: 12:30
Od
avatar-urlA.W.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków za zwrot towaru

26.06.2024 minął termin 14 dni na zwrot środków przez Biedronka Home za zwrócony przeze mnie towar. Mimo że zgłaszałam sprawę w BOK dostaje wciąż informacje na infolinii że sprawa jest rozpatrywana. Mówimy o kwocie 2500 zł.(czytaj więcej)

2024-02-20 godz: 16:05
Od
avatar-urlB.G.
Publiczna
Rozwiązana

Reklamy SMS

Od pewnego czasu nastąpiła zmiana regulaminu programu lojalnościowego ,,moja biedronka" , który wymaga akceptacji otrzymywania ofert marketingowych za pośrednictwem SMS. Od pewnego czasu wręcz jestem nimi zasypywany, co uważam za bardzo uciążliwe i denerwujące, tym bardziej że nie mam możliwości z rezygnacji z tego typu nesswletera czy otrzymywana ofert marketingowych droga sms. Ponadto , wszech obecna praktyka porównywania cen z cenami w sieci LIDL , w mojej ocenie jest nie uczciwą praktyką, i stawia negatywnie tę sieć w ofertach które wysyła sieć Biedronka. Jako świadomy konsument i klient obu sieci sklepów, jest w stanie sam wyrobić sobie zdanie oraz w sposób racjonalny porównać ceny .(czytaj więcej)

2024-02-07 godz: 12:40
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Zamknięta

Odmowa przyjęcia zwrotu zakupów

Witam. Dnia 26/01/2024 o godzinie 18:42 zakupiłam dwie piżamki dziecięce na prezent niestety okazało sie że prezent został zdublowany tak więc następnego dnia rano chciałam zwrócić dokonanego, nienaruszonego zakupu. Od kierowniczki sklepu dostałam informację że nie przyjmują zwrotów na piżamki i że to ich regulamin. Zapytałam dlaczego nie widnieje informacja w zadanym miejscu w sklepie zwłaszcza w tym w którym jest eksponowany dany towar że nie podlega on zwrotowi Na co kierowniczka powiedziała że regulamin o tym mówi jak zapytałam co mam zrobić kazała mi złożyć wniosek o uwzględnienie zwrotu przez infolinię, co uczyniłam od razu po wyjściu ze sklepu. W dniu 6/02 otrzymałam telefon z biura obsługi klienta informacjach że nie przyjmują zwrotów na piżamy tak więc zapytałam gdzie widnieje taka informacja Pan poinformował mnie że w regulaminie gdyż zapytałam gdzie jest regulamin odparł że na stronie internetowej Oczekuję że firma przyjmie zwrot nienaruszonego towaru (czytaj więcej)

2023-12-30 godz: 12:14
Od
avatar-urlS.S.
Publiczna
Rozwiązana

Opieszalosc reklamacji

Reklamacja uznana mimo to mijają dwa miesiące i brak odzewu,kontakt z biurem obsługi i ciągle zbywanie (czytaj więcej)

2023-12-19 godz: 12:53
Od
avatar-urlM.B.
Publiczna
Rozwiązana

Zła cena

Dzień dobry, dnia 27.11.2023 roku chciałam dokonać zakupu na stronie home.biedronka.pl i zakupić garnki które, przesyłam w poniższym załączniku. Garnki były objęte promocją -50% tak jak widnieje na zdjęciu. Cena regularna tego produktu tak jak widać na zdjęciu wynosi 199 zł. a wiec jak dobrze rozumiem od ceny 199 zł - (-50%) = 99,50 zł. przechodząc do koszyka niestety ta promocja się nie uwzględniła wiec zadzwoniłam na infolinie biedronki home i rozmawiałam z Panem który poinformował mnie że jeśli coś się nie zgadza mogę złożyć reklamację która zostanie rozpatrzona wciągu 14 dni, wiec takową złożyłam. W ciągu tych 14 dni zadzwoniłam po raz kolejny na infolinie zapytać jak się ma moja sprawa po czym Pan poinformował mnie że reklamacja jest w toku, ja dodałam że posiadam zrzut ekranu produktu. Pan natomiast powiedział że oni mogą się cofnąć do daty zgłoszenia i tamtej promocji i będzie widniała im promocja taka jaka była tego dnia czyli taka jak na zdjęciu oraz że jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana w ciągu 14 dni to reklamacja zostanie uwzględniona na korzyść klienta (konsumenta) co niestety się nie stało. Więc grzecznie podziękowałam i oczekiwałam do 14 dni. Dziś tj 19.12.2023 już dawno minęło 14 dni a na infolinii informują mnie że sprawa jeszcze jest w toku i że teraz po tych 14 dniach mam wysłać zrzut ekranu. Oczywiście wysłałam takową wiadomość no ale ile można czekać, 14 dni minęło sprawa stoi w miejscu, Panowie na infolinii twierdzą że nic nie wiedzą nie mogą podejmować żadnych decyzji tylko przekażą to do osoby wyżej. Nie wiadomo kiedy i jaką odpowiedź uzyskam. Ale skoro była promocja to dlaczego nie została napisana cena po tej promocji tylko cena regularna. Zaznaczę również że, nie było ceny z przed 30 dni. Oczekuje od firmy rozwiązania sprawy w trybie pilnym i uwzględniającym promocje na korzyść klienta. (czytaj więcej)

2023-12-18 godz: 00:03
Od
avatar-urlK.V.
Publiczna
Rozwiązana

Reklamacja

Dobry dzień. 17.12.2023 o godzinie 11:49 przeprowadzono zakup produktów na 412.98 zł. wśród których znalazł się produkt „GęśFars woln gotkg za 154,53 zł. kiedy kupiłem produkt i zapłaciłem przy kasie - poprosiłem o zwrot tego produktu „GęśFars” do sklepu, ponieważ kwota była dla mnie za wysoka i po prostu zmieniłem zdanie co do jego zakupu. czego sprzedawca mi odmówił!!! Otrzymałem odmowę zwrotu zakupionego produktu, a nawet nie wyszedłem z kasy! Byłem w szoku. w szoku poszedłem do samochodu, potem pomyślałem, wróciłem i poprosiłem ochroniarza, żeby zadzwonił do kogoś, kto wyjaśni, dlaczego nie mogę zwrócić zakupionego przed chwilą produktu! który jest cały, Mam czek! przynieśli mi jakąś niezrozumiałą kartkę papieru, na której po prostu wydrukowano słowa - „że taki produkt jak mięso nie podlega zwrotowi”, nikt mi nie dał ani jednego dokumentu ze stemplem, danymi, czy transkrypcjami. moje prawa jako kupującego zostały naruszone. Proszę o zadośćuczynienie za wyrządzoną mi krzywdę.(czytaj więcej)

2023-12-16 godz: 12:45
Od
avatar-urlP.R.
Publiczna
Rozwiązana

Drugi produkt Domestos za 1 zł nie nalicza się

Dzień dobry, chciałem dziś skorzystać z promocji widocznej w aplikacji mobilnej: Domestos za 8zł a drugi produkt za 1zł. Kupiłem wiec 2 produkty, wskazany był też limit na maksymalnie 2. Niestety po zakupie okazało się, ze drugi produkt wcale nie kosztował 1 zł tylko tak samo jak pierwszy 8zł. Oczekuje zwrotu różnicy i zaprzestania tej praktyki, która wprowadza w błąd prawdopodobnie także innych konsumentów. Załączam paragon i kartę Biedronki. (czytaj więcej)

2023-12-11 godz: 18:34
Od
avatar-urlR.O.
Publiczna
Rozwiązana

Rezygnacja z zakupu

Kupiłem w tym sklepie trzy czekolady , przy kasie dowiedziałem się, że jeżeli kupię jedną więcej to kolejną otrzymam gratis. Chciałem więc zwrócić zakupione trzy czekolady i dobrać czwartą objętą promocją. Wielkie było moje zdziwienie gdy pani Kierownik poinformowała mnie o braku możliwości anulowania zakupu. Powiedziała, że regulamin sklepu zabrania zwrotów takiego towaru. Przy czym cała sytuacja miała miejsce przy kasie czyli towar nie opuścił terenu sklepu. (czytaj więcej)

2023-12-08 godz: 17:20
Od
avatar-urlA.Ś.
Publiczna
Rozwiązana

Niewłaściwa cena podana na listwie

Kawa Tchibo family postawiona pod ceną, która się z nią nie zgadza. Była tam cena do pojemności 500g. Postawiona 250g. Pomarańcze na kasie samoobsługowej wbiłam sobie niewłaściwie i nie dało się tego wycofać co jest paranoją. (czytaj więcej)