Brak zamówienia Brak zamówienia i brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą
Zwrot pieniędzywitam, wiele opini wskazuje na to ze ten sklep jest oszustwem dlatego prosze o zwrot swoich środków na konto z ktorego zostały przelane.
OszustwoWitam. Nie bardzo wiem o co chodzi z numerem klienta dlatego podałem numer zamówienia. Firma reklamuje suplementy za które, płaci się niewielką opłatę 12.95 po otrzymaniu produktu. Niestety firma tego produktu nie wysyła a, jedynie spamuje mailami i telefonami w celu uregulowania zapłaty za nie zrealizowaną przesyłkę. Oczekuję aby firma usuneła moje dane oraz zaprzestała kontaku ze mną bo, według mnie jest to zwykłe oszustwo. Dowiedziałem się również z portalu TVN że ta firma została ukarana przez UOKiK na 5 mln zł. Tutaj jest link do artykułu:
https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/uokik-ponad-5-mln-zl-kary-dla-natural-pharmaceuticals-za-manipulacje-przy-wysylkowej-sprzedazy-suplementow-komentuje-natural-pharmaceuticals-st7363699
Realizacja zamowieniaZamówiłam w sklepie pilkomania.pl klocki lego i zapłaciłam z góry za swoje zamówienie 259.98 zł (data waluty 29.03.2025r.) . W mailu z dnia 31.03.2025r dostałam informacje ze sklepu że zamówienie moje zostało wysłane , podano nr przesyłki DPD (taką firmę wybrałam składając zamówienie) 3051797366135250 którego najprawdopodobniej nie istnieje - wpisując ten numer w poszukiwaniu odpowiedniej firmy kurierskiej jest brak takiego numeru. Kontaktowałam się ze sklepem - w odpowiedzi napisali że jest wysłane, ale nić nie odpowiadają na to ze numeru do śledzenia paczki nie istnieje .
Zwracam się z uprzejma prośbą pomóc mi odzyskać pieniądze bo więcej nie chce mieć sprawy z podobnego rodzaju serwisem jak w sklepie piokomania.pl
Brak zwrotu kosztów za odesłany towarFirma nierzetelna, nie wywiązująca się z obowiązku zwrotu kosztów pieniężnych za odesłany i zwrócony towar. Brak możliwości kontaktu telefonicznego. Podejrzewam oszustwo. Pomimo przypomnień o zwrocie i upłynięciu terminu 14 dni na oddanie zwrotu kosztów, forma cały czas odwleka sprawę. Oczekuje natychmiastowego zwrotu kosztów za odesłany towar.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar21.02.2025 został zarejestrowany zwrot produktów przeze mnie kupionych, firma ma standardowo 14 dni na zwrot pieniędzy. Po tym czasie nie otrzymałam zwrotu więc napisałam 10.03.2025 do firmy z pytaniem o to kiedy otrzymam zwrot. 11.03.2025 odpowiedział mi Pan [usunięte przez moderatora] przepraszając i informując o przedłużonym czasie przetwarzania zwrotów. Czekałam. 21.03.2025 znów się przypomniałam i tym razem otrzymałam informację, że potrzebują jeszcze chwili. 24.03.2025 zapytałam czy są w stanie określić kiedy nastąpi zwrot i wtedy otrzymałam informację, że firma ma obecnie problemy i zgłosiła się do inspekcji handlowej i uokiku po poradę i że zobowiązują się do zwrotu do 4.04.2025. Do tego czasu nadal nie otrzymałam zwrotu więc 9.04.2025 zapytałam ponownie i otrzymałam informację, że do końca tygodnia tj. 11.04.225 otrzymam zwrot. Dziś 14.04.2025 nadal nie mam zwrotu. Oczekuję natychmiastowego zwrotu.
Zwrot pięniędzy za dres Dzień dobry , dnia 26.03 odesłałam dres. Czekałam 14 dni na zwrot tak jak jest napisane na stronie firmy , niestety jak zwrotu nie było tak nie ma . Napisałam więc o informację dostałam raz odpowiedź, że jest opóźnienie ... za parę dni napisałam znowu , niestety znowu taka sama wiadomość - dosłownie kopiuj wklej
Bardzo proszę o pomoc w sprawie, gdyż aktualnie nie mam ani towaru, ani pieniędzy za zakupiony dres
Niestety po zakupie zaczęłam przegląda internet w którym sporo negatywnych opini ...
Niestety jeśli firma nie zwróci mi pieniędzy jak najszybciej nie zostawię tak sprawy ... pójdę do rzecznika a następnie do prawnika.. nie są to małe pieniądze aby tak je blokować ..
Od firmy oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarZamówienie zostało złożone dnia 26.02.2025 na kwotę 247,10 zł.
Zwrot zamówienia został nadany w regulaminowym czasie od zakupu za pośrednictwem InPost w dniu 28.02.2025 r., dostarczony 3.03.2025 r., a następnie zaakceptowany przez sklep 4.03.2025 r.
Od tego momentu upłynęło już ponad 14 dni, które — zgodnie z przepisami oraz regulaminem sklepu — są maksymalnym terminem na zwrot środków (do dzisiaj minęło już ponad 40 dni).
Pierwszy mail z zapytaniem o zwrot środków został wysłany przeze mnie 17.03, po którym otrzymałam odpowiedź, że zgodnie z przepisami do 14 dnia (czyli do 18.03) zostanie dokonany zwrot.
Czekałam więc dalej. Kolejny mail z zapytaniem został wysłany 19.03 — odpowiedź brzmiała: „Potrzebujemy jeszcze trochę czasu na finalizację zwrotu, ale chcemy zapewnić, że na 100% otrzyma Pani swoje pieniądze.”
Następna wiadomość została wysłana 25.03 — i po raz kolejny otrzymałam odpowiedź w formie „kopiuj-wklej”, że sklep znajduje się w fazie intensywnego rozwoju, a wszystkie zaległe środki zostaną zwrócone do 4.04. Oczywiście, środków nadal brak.
Kolejna wiadomość została wysłana 9.04, na co otrzymałam odpowiedź, że do końca tygodnia (tj. do 11.04) wszystkie środki zostaną zwrócone. Jest 14.04 — zwrotu pieniędzy nadal nie ma.
Bardzo proszę o pomoc w sprawie, gdyż aktualnie nie mam ani towaru, ani pieniędzy.
Doszukałam się w międzyczasie również wielu negatywnych opinii w sieci, które opisują podobne zachowania tego sprzedawcy. Wydaje mi się jednak, że są one skrupulatnie ukrywane lub usuwane (głównie z Instagrama i Facebooka), przez co bardzo trudno jest je znaleźć. Konsumenci w tym przypadku widzą jedynie pozytywne opinie, co stanowi bezpośrednie wprowadzanie w błąd podczas zakupów.
Od firmy oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.
Dodatkowa opłatą parkingowaNa parkingu w Niepołomicach pod Galerią Bona parkuje już od lat robiąc zakupy. 12.04.2025 stanąłem jak wielokrotnie na miejscu w pierwszej linii parkingowej. Po zakupach okazało się że została uiszczona mi dodatkowa opłatą parkingowa na kwotę 195zł z 30 min parkowania gdy byłem na zakupach. Zacząłem szukać powodu tej opłaty. Okazało się że na wiacie na wózki widnieje kartka formatu A4 na której zaznaczono że miejsca są dodatkowo płatne. Uważam całe zajście za [słowo usunięte przez moderatora] gdyż miejsca które wymagają pobrania bilebiku parkingowego nie są w żaden sposób oznaczone. Nadmiernie że na około 100 miejsc tylko kilka z nich jestt dodatkowo płatnych. To do zarządcy parkingu należy takie oznaczenie miejsc parkingowych by było wiadomo które są dodatkowo płatne. Dodatkowo czy są jakieś max wartości kary za brak bileciku które sobie ktoś narzuca?
Odmowa naprawy laptopaDnia 29.08.2023r.zakupiłem laptopa Dell G15 5520 w sklepie apollo.pl,do około roku laptop działał prawidłowo pużniej zaczeły się kłopoty laptop się wyłączał powstawał czarny ekran i byłem zmuszony go restartować.Wraz z restartem wszystkie prace na laptopie które nie zostały zapisane zostały utracone.
Kontaktowałem się z serwisem Dell-producentem sprawdzono całą historię napraw krórą wysyłałem ja osobiście do serwisu Dell a także kiedy wysłałem do serwisu apollo.pl Serwis apollo nie informował mnie co było naprawiane oprócz ostatniej naprawy na przełomnie III/IV że została wymieniona płyta gówna,dysk SSD pamięci ram.
Laptop po tej naprawie był sprawdzony zdalnie przez serwis Dell i stwierdził przeczyna tkwi w zainstalowanych nie oryginalnych pamięci ram,powinny być firmy DELL a w tej chwili są firmy Goodram.
Sprawdziłem także że po wysłaniu laptopa do naprawy do serwisu apollo.pl w lutym ten serwis odesłał laptopa do serwisu Dell wrócił naprawiony na oryginalnych częściach ale serwis apollo odesłał do mnie na wymienionych podzespołach.
Posiadam informację meilową od serwisu Dell że niestety laptop nie będzie działał na nie oryginalnych podzespołach i tutaj chodzi szczególnie o pamięci ram.Po ostatnim zgłoszeniu otrzymałem odpowiedz:Dzień dobry,
Z przykrością informujemy, że reklamacja wydaje się bezzasadna, ramy zostały wymienione na nowe wolne od wad. W rozstrzygnięciu poprzedniego zgłoszenia znajdą Państwo szczegółowy opis, jeśli nie zgadzają się Państwo z tą opinią, prosimy szczegółowo opisać sprawę lub skontaktować się z nami telefonicznie.
Pozdrawiamy,
Apollo.pl
Telefonicznie nie można się dodzwonić,konsultant na czacie nie odpowiada.
W ostatnim zgłoszeniu pisałałem o wymianę pamięci ram na oryginalne ewentualnie wymianę na laptopa bez wam,lub wycenę aktualnego stanu laptopa.
Laptop jest jescze na gwarancji do konca sierpnia tego roku.
Proszę o pomoc w załatwieniu mojej sprawy.
Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]