SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ERGO HESTIA SPÓŁKA AKCYJNA

SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ERGO HESTIA SPÓŁKA AKCYJNA

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Ubezpieczenie sprzętu RTV

Polisa kupiona w sklepie euro rtv agd do telewizora Samsung 55 cali Ważna od:2022-12-17 ważna do:2029-12-16. Polisa premium na 7 lat firmy hestia. Telewizor odmówił posłuszeństwa . Zgłosiłem szkodę 2025-03-27 nr szkody 250302370668. Wyraziłem zgodę na naprawę sprzętu jeśli jest to możliwe lub na zakup nowego w sklepie euro rtv jeśli będzie zwrot pieniędzy. Wysłano kuriera z pustym kartonem po przesyłkę, kontakt serwisu itd. Kurier z firmy fed ex zostawił karton dnia 01.04.2025, sms do serwisu ze spakowane 02.04.2025 serwis zamawia kuriera na 03.04.2025, kurier zabiera tv w kartonie mam papierowe potwierdzenie od kuriera gdyż nie miał listu przewozowego i pisał nowy. ( wpisał mi tam datę 04.04 mimo ze to było 03.04 ). po kilku dniach ergo hestia kontaktuje się ze nie ma paczki i czy ją wysłałem. dosyłam skan listu przewozowego i tłumacze na infolinii jak to wyglądało z odbiorem paczki ( 07.04.2025 ) od tego czasu cisza. mam dostęp do informacji na stronie przez którą zgłosiłem sprawę ale tam nie ma żadnych informacji co się dzieje dalej z moją paczką. dzwonie co da dni do nich. dzisiaj ( 10.04.2025 ) okazało się ze fed ex zgubił paczkę . ergo hestia zgłosiła im reklamację ( maja 30 dni ) z hesti tez mam 30 dni . Kiedy zapytałem konsultanta dlaczego nie mam żadnych informacji zwrotnych to powiedział że właśnie mi udzielił mimo ze to ja dzwoniłem. czuję się [słowa usunięte przez moderatora] nie mam tv, nie wiem kiedy dostanę jakąkolwiek odpowiedź i pieniądze z polisy. Kontaktowałem się jeszcze dziś 10.04 z euro rtv bo to oni mi sprzedali tv i polisie obiecując ze jak coś się stanie w ciągu kilku dni będę miał nowy tv lub pieniądze. Pan powiedział ze nie jest stroną w tej sprawie.. Oczekuję zwrotu pieniędzy na zgubiony tv na moje konto , cofam moja zgodę o zwrot pieniędzy do sklepu w celu zakupu nowego tv ( nie chce robić zakupów w euro rtv agd bo mnie [słowo usunięte przez moderatora]. Proszę o pomoc. Pzdr [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Ubezpieczenie expressu do kawy, trzecia usterka

Kupiłem express do kawy Saeco w sklepie Euro-Net, dokupiłem również ubezpieczenie do sprzętu - pełny pakie. Koszt urządzenia 3465zł a koszt samego ubezpieczenia 1213zł. Około pół roku po okresie gwarancyjnym express przestał działać. Skorzystałem z ubezpieczenia, w pierwszej naprawie wymieniono zawory ciśnieniowe, odesłano express moim zdaniem niesprawny. Przy drugiej naprawie wymieniono pompę wody, łącznie po około 1,5miesiąca express wrócił natomiast po drugim uruchomieniu przestał parzyć kawę, wysłałem filmiki do serwisu i odebrali express, w serwisie trzymają go od około 2 tygodni i cały czas twierdzą że express jest sprawny i nie widzą problemu. W zakresie pełnego pakietu ubezpieczenia warunkiem 3 awarii sprzętu jest uznanie szkody całkowitej. Domagam się zwrotu poniesionych kosztów lub wymiany sprzętu na nowy. Firma w dniu 9.11.23 połączenie pod numerem 58 785 87 25 Pan twierdzi że nie przysługuje mi żadne prawo odwoławcze i że express zostanie odesłany po kolejnych 2 tygodniach "testów" do mnie jako sprawny sprzęt. Proszę o pomoc w tej sprawie. Nie jestem zadowolony z usług serwisu a tym bardziej z niesprawnego sprzętu. Stąd moja chęć do zwrotu poniesionych kosztów lub wymiany sprzętu na nowy.(czytaj więcej)