Stone Skirts Anna Szczygielska

Stone Skirts Anna Szczygielska

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-04-14 godz: 12:21
Od
avatar-urlE.D.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu kosztów za odesłany towar

Firma nierzetelna, nie wywiązująca się z obowiązku zwrotu kosztów pieniężnych za odesłany i zwrócony towar. Brak możliwości kontaktu telefonicznego. Podejrzewam oszustwo. Pomimo przypomnień o zwrocie i upłynięciu terminu 14 dni na oddanie zwrotu kosztów, forma cały czas odwleka sprawę. Oczekuje natychmiastowego zwrotu kosztów za odesłany towar. (czytaj więcej)

2025-04-14 godz: 11:42
Od
avatar-urlP.T.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar

21.02.2025 został zarejestrowany zwrot produktów przeze mnie kupionych, firma ma standardowo 14 dni na zwrot pieniędzy. Po tym czasie nie otrzymałam zwrotu więc napisałam 10.03.2025 do firmy z pytaniem o to kiedy otrzymam zwrot. 11.03.2025 odpowiedział mi Pan [usunięte przez moderatora] przepraszając i informując o przedłużonym czasie przetwarzania zwrotów. Czekałam. 21.03.2025 znów się przypomniałam i tym razem otrzymałam informację, że potrzebują jeszcze chwili. 24.03.2025 zapytałam czy są w stanie określić kiedy nastąpi zwrot i wtedy otrzymałam informację, że firma ma obecnie problemy i zgłosiła się do inspekcji handlowej i uokiku po poradę i że zobowiązują się do zwrotu do 4.04.2025. Do tego czasu nadal nie otrzymałam zwrotu więc 9.04.2025 zapytałam ponownie i otrzymałam informację, że do końca tygodnia tj. 11.04.225 otrzymam zwrot. Dziś 14.04.2025 nadal nie mam zwrotu. Oczekuję natychmiastowego zwrotu. (czytaj więcej)

2025-04-14 godz: 11:05
Od
avatar-urlO.O.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pięniędzy za dres

Dzień dobry , dnia 26.03 odesłałam dres. Czekałam 14 dni na zwrot tak jak jest napisane na stronie firmy , niestety jak zwrotu nie było tak nie ma . Napisałam więc o informację dostałam raz odpowiedź, że jest opóźnienie ... za parę dni napisałam znowu , niestety znowu taka sama wiadomość - dosłownie kopiuj wklej Bardzo proszę o pomoc w sprawie, gdyż aktualnie nie mam ani towaru, ani pieniędzy za zakupiony dres Niestety po zakupie zaczęłam przegląda internet w którym sporo negatywnych opini ... Niestety jeśli firma nie zwróci mi pieniędzy jak najszybciej nie zostawię tak sprawy ... pójdę do rzecznika a następnie do prawnika.. nie są to małe pieniądze aby tak je blokować .. Od firmy oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.(czytaj więcej)

2025-04-14 godz: 10:06
Od
avatar-urlH.L.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar

Zamówienie zostało złożone dnia 26.02.2025 na kwotę 247,10 zł. Zwrot zamówienia został nadany w regulaminowym czasie od zakupu za pośrednictwem InPost w dniu 28.02.2025 r., dostarczony 3.03.2025 r., a następnie zaakceptowany przez sklep 4.03.2025 r. Od tego momentu upłynęło już ponad 14 dni, które — zgodnie z przepisami oraz regulaminem sklepu — są maksymalnym terminem na zwrot środków (do dzisiaj minęło już ponad 40 dni). Pierwszy mail z zapytaniem o zwrot środków został wysłany przeze mnie 17.03, po którym otrzymałam odpowiedź, że zgodnie z przepisami do 14 dnia (czyli do 18.03) zostanie dokonany zwrot. Czekałam więc dalej. Kolejny mail z zapytaniem został wysłany 19.03 — odpowiedź brzmiała: „Potrzebujemy jeszcze trochę czasu na finalizację zwrotu, ale chcemy zapewnić, że na 100% otrzyma Pani swoje pieniądze.” Następna wiadomość została wysłana 25.03 — i po raz kolejny otrzymałam odpowiedź w formie „kopiuj-wklej”, że sklep znajduje się w fazie intensywnego rozwoju, a wszystkie zaległe środki zostaną zwrócone do 4.04. Oczywiście, środków nadal brak. Kolejna wiadomość została wysłana 9.04, na co otrzymałam odpowiedź, że do końca tygodnia (tj. do 11.04) wszystkie środki zostaną zwrócone. Jest 14.04 — zwrotu pieniędzy nadal nie ma. Bardzo proszę o pomoc w sprawie, gdyż aktualnie nie mam ani towaru, ani pieniędzy. Doszukałam się w międzyczasie również wielu negatywnych opinii w sieci, które opisują podobne zachowania tego sprzedawcy. Wydaje mi się jednak, że są one skrupulatnie ukrywane lub usuwane (głównie z Instagrama i Facebooka), przez co bardzo trudno jest je znaleźć. Konsumenci w tym przypadku widzą jedynie pozytywne opinie, co stanowi bezpośrednie wprowadzanie w błąd podczas zakupów. Od firmy oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.(czytaj więcej)

2025-04-11 godz: 09:14
Od
avatar-urlM.F.
Publiczna
Otwarta

BRAK ZWROTU SRODKOW

NIE OTRZYMALAM ZWROTU SRODKOW W KWOCIE 643 ZL 14 DNI PO ZWROCIE PRODUKTOW A FIRMA PISZE JAK NIZEJ:Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Przede wszystkim bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Doskonale rozumiemy, że oczekiwanie na zwrot środków może być frustrujące, dlatego chcemy zapewnić Panią, że jesteśmy świadomi sytuacji i intensywnie pracujemy nad jej rozwiązaniem. Obecnie z uwagi na zwiększoną liczbę zwrotów czas ich przetwarzania jest nieco wydłużony, co niestety wpłynęło również na Pani sprawę. Pragniemy jednak zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zwrot środków na Pani konto. Bardzo cenimy Pani cierpliwość i wyrozumiałość w tej sytuacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z tego opóźnienia. Jeżeli miałaby Pani dodatkowe pytania lub wątpliwości, jesteśmy do dyspozycji i chętnie pomożemy. Pozdrawiam serdecznie, [dane usunięte przez moderatora] Stone Skirts(czytaj więcej)

2025-04-11 godz: 07:04
Od
avatar-urlW.W.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków

16.02.2025 zamówiłam w sklepie Stone Skirts sukienkę, którą otrzymałam 18.02.2025. Zwrot nadałam 22.02.2025 a nastepnego dnia mailowo poinformowałam sklep o tym, że dokonałam zwrotu, w mailu załączyłam również zdjęcie wypelnionego formularza, który dołączyłam do paczki. Po informacji, że zwrot został dostarczony oczekiwałam na zwrot środków, który do dnia dzisiejszego nie został dokonany. 14.03.2025 wysłałam pierwsze zapytanie, kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków, otrzymałam informację że mają wydłużony czas zwrotów. 20.03.2025 wysyłam kolejne zapytanie i otrzymuję kolejną informację, że potrzebują jeszcze trochę czasu. 26.03.2025 kolejne zapytanie z mojej strony i odpowiedź że zwrot nastąpi do 04.04.2025. Oczywiście środków nie otrzymałam. 07.04.2025 kolejne zapytanie, a w odpowiedzi informacja że środki zostaną zwrócone do końca tygodnia. Do tej pory środki nie zostały zwrócone. Mijają prawie 2 miesiące od zamówienia, półtora od zwrotu zakupionego produktu a zwrotu brak. Oczekuję, że środki zostaną niezwłocznie zwrócone. (czytaj więcej)

2025-04-07 godz: 17:25
Od
avatar-urlD.K.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Dzień dobry, Czekam juz drugi miesiąc na zwrot pieniędzy za zwrócone produkty. 13.02.2025 dokonałam zwrotu produktów i do dziś nie otrzymalam pieniędzy. 7 marca napisalam maila do firmy i dostalam nastepujaca odpowiedz: Bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Obecnie mamy nieco wydłużony czas przetwarzania zwrotów, dlatego potrzebujemy jeszcze trochę więcej czasu na finalizację Pani sprawy. Zapewniamy, że pracujemy nad tym i dołożymy wszelkich starań, aby zwrot został jak najszybciej zrealizowany. Dziękujemy za Pani cierpliwość i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Nastepie 18 marca przypomnialam sie poniwnie i dostalam ponizsza odpowiedz Dzień dobry, Dziękujemy za Pani cierpliwość. Potrzebujemy jeszcze trochę czasu na finalizację zwrotu, ale chcemy zapewnić, że na 100% otrzyma Pani swoje pieniądze. Doskonale rozumiemy, jak wygląda ta sytuacja, i zdajemy sobie sprawę, że może to być frustrujące. Prosimy jeszcze o odrobinę cierpliwości – dopinamy wszystko, aby zwrot został jak najszybciej zrealizowany. 25 marca ponownie sie przypomnialam, firma odpisala nastepujaco Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 04.04. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od kwietnia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam najeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. 7 marca zagrozilam krokami prawnymi i nadal brak zwrotu srodkow Bardzo dziękujemy za kontakt i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Informujemy, że zwrot środków zostanie zrealizowany do końca tego tygodnia. Dokładamy wszelkich starań, aby proces zwrotu przebiegł sprawnie i bez opóźnień. Nic w tej sprawie nie zostalo zrobione ze strony sklepu, ciagle tylko zapewnienia i kolejne terminy ktore nie sa dotrzymywane. Oczekuje natychmiastowego zwrotu srodkow na konto. (czytaj więcej)

2025-04-03 godz: 11:58
Od
avatar-urlO.W.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków

dokonałam zwrotu: Lisa Retro Green - komplet dresowy g320 × 1 W dniu 18 lutego otrzymałam maila: "Twój zwrot został zarejestrowany w naszym magazynie. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność." Do dnia dzisiejszego nie odnotowałam jednak zwrotu środków. Frima zwodzi mailami informującymi, że zwrot zostanie dokonany, jednak pomimo upływu ponad miesiąca nic się nie zmieniło.(czytaj więcej)

2025-03-31 godz: 08:57
Od
avatar-urlM.G.
Publiczna
Otwarta

Brak przelewu za zwrócone zamówienie

Zamówienie zostało wrócone zgodnie z regulaminem sklepu i odebrane przez firmę 17.02.2025. Od tamtej pory osoba odpowiedzialna za customer service kilkukrotnie obiecywała zwrot zasłaniając się zmianami w firmie, kręcąc, zapominając i jednym słowem: [słowo usunięte przez moderatora]. Na dzień dzisiejszy (31.03.2025) zostało wysłane przedsądowe wezwanie do zapłaty, jeśli środki nie zostaną zwrócone sprawa trafi do odpowiednich organów. Oczekuję NATYCHMIASTOWEGO zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

2025-03-26 godz: 19:14
Od
avatar-urlM.M.
Publiczna
Otwarta

Zwrot

Zwróciłam towar 26.02 do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu gotówki tylko e-maila pięknie napisane!!! A ja nie jestem zainteresowana Waszymi problemami proszę zamknąć biznes jak sobie nie radzicie .Ile można się upominać i prosić,;Przeczytałam tyle negatywnych opinii o sklepie że nie mam na co czekać tylko zgłaszam sprawę dalej.(czytaj więcej)