- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Media Expert
Witam, Piszę w sprawie reklamacji która nie została rozpatrzona pozytywnie. Dnia 09.05.2022 została zakupiona płyta sol-gaz (jest to płyta typu gaz pod szkłem). Płyta była zakupiona pod adres dostawy gdzie została podłączona. Została ta informacja przekazana pracownikowi firmy media-ekspert. Prosiliśmy o wybranie płyty tego typu ponieważ szukaliśmy rozwiązania wygodnego dla domu. Osoba która na obsługiwała okazała się nie rzetelna i sprzedała nam produkt tej marki ale nie do tego gazu jaki jest pod tym adresem. Nie zostało nawet zadane tego typu pytanie. Podczas korzystania ze sprzętu okazało się że coś jest nie tak. Myśleliśmy, że może tak działa tego typu sprzęt ponieważ wcześniej nie mieliśmy z czymś takim do czynienia i na znajomości sprzętu zostawiliśmy w rekach fachowca. Okazało się że w płyta dziwnie pracuje wiec zgłosiliśmy płytę do gwaranta. dowiedzieliśmy się że płyta nie została dopasowana do gazu który jest w tej okolicy. Pan który przyjechał poinformował nas że powinno to rozwiązać problem z płytą. Po niedługim czasie płyta znów miała problem znowu nie działy palniki. i defekt który był został na tylko chwilę rozwiązany. Zgłosiliśmy sprawę już w media ekspert lecz sprawa została odrzucona prze z tą firmę. Firma media ekspert zachowała się nierzetelnie nie douczając pracownika ze sprzętu. i moimi oczekiwaniami jest rozwiązanie umowy poprzez zwrot za sprzęt. sprzęt nie ma mechanicznego uszkodzenia. A ja jako klient zostałem olany w tej sprawie. (czytaj więcej)
Dzień dobry, 30.01 zakupiłam w sklepie stacjonarnym Media Expert bezprzewodową myszkę do komputera. Przy kasie zapytałam panią czy w zestawie są baterie, pani otworzyła opakowanie, sprawdziła czy w myszce są baterie (nie było - więc dokupiłam). Po kilku dniach w domu odpakowałam myszkę chcąc jej użyć, niestety było to niemożliwe bo w środku brakowało usb. Byłam wtedy chora, więc nie mogłam od razu pojechać do sklepu i zareklamować produktu. Zrobiłam to więc 14.02. W sklepie stacjonarnym od razu poinformowano mnie, że nie mogą przyjąć reklamacji. Po dłuższej dyskusji, przyjęli, ale od razu zaznaczyli że decyzja na pewno będzie odmowna. I faktycznie, 18.02 otrzymałam decyzję odmowną. Czy faktycznie reklamacja była w tej sytuacji niezasadna? Pan sprzedawca w sklepie oznajmił mi, że gdybym zamawiała przez internet i taka sytuacja miałaby miejsce, to uznaliby reklamację, ale jeśli kupowałam w sklepie stacjonarnym to jest to niemożliwe. Proszę o poradę. Oczekuję od firmy zwrotu środków za zakup myszki. Załączam paragon. Dziękuję i pozdrawiam.(czytaj więcej)
Zakupilem w systemie ratalnym z strony Media Expert z outletu. Niestety telefon przyjechał niesprawny,uszkodzenie polegało na zepsutym porcie na karty SIM, odpowiedz serwisu Apple uznala ze uszkodzenie nie było z ich winy i za naprawę zarzadali 2300 zl. Po reklamacji chciałem wymiany sprzetu od media expert, jednak była odmowa. Moze to nie jest bardzo duzym problemem, bo sa karty esim,ale kupujac nowy telefon za 3300zl,nie powinno tak byc. Oczekuje wymiany telefonu na nowy(czytaj więcej)
Witam. Problem jest z zegarkiem huawei watch gt5. Zegarek liczy kroki podczas jazdy samochodem (nawet jako pasazer kiedy ręką jest w spoczynku) , podczas leżenia czy stania w miejscu. Podczas pierwszego zgłoszenia na gwarancję została wymieniona bateria i pokrywa baterii (nie rozumiem w jakim celu). Problem nie ustąpił. Podczas drugiego zgłoszenia zegarek został odesłany jako sprawny tak samo jak po trzecim zgłoszeniu. Na tą chwilę zegarka nie odebrałem ze sklepu po 3 zgłoszeniu gdyż dalej jest z nim ten sam problem. Rozmawiałem z kilkoma właścicielami tego modelu zegarka w tym pracownika media expert w lubartowie i u nikogo taki problem nie występuje. Ewidentnie jest problem z akcelerometrem bądź GPS. Proszę o pomoc. Chciałbym odzyskać pieniądze za ewidentnie wadliwy egzemplarz.(czytaj więcej)
Numer reklamacji z Media Expert 59594901. Zakupiłam z końcem listopada płytę SOLGAZ w firmie Media Expert wraz z podstawową ochroną oraz zaawansowaną. Użyłam ją tak naprawdę może z 5 razy, bo dopiero z początkiem stycznia zakończyłam remont mieszkania. W dniu 02.02.2025 r. płyta mi się zepsuła. Wyświetlało się 6 kresek wskazujących moc ciepła, jednak płyta nie grzała ani nic się nie dało z tym zrobić. Próbowałam ją wielokrotnie wyłączyć na jakiś czas odłączając z gniazdka, próbowałam zresetować. Po prostu się zacięła. Złożyłam reklamację do Media Expert w dniu 4 lutego oczekując przyjazdu serwisu w celu naprawy płyty. Podczas rozmowy Pani z infolinii prosiła o wysłanie zdjęcia płyty oraz numeru seryjnego płyty zaczynającego się od "SN". Wysłałam zdjęcie z karty gwarancji numeru fabrycznego płyty, ponieważ innego nie znalazłam. W dniu 5 lutego otrzymałam e-mail zwrotny, że nadal brakuje im numeru seryjnego i opis, gdzie go znajdę (m.in. na płycie, dokumentacji produktu lub opakowaniu). W dniu 7 lutego odpisałam, że numeru seryjnego nigdzie nie ma, kartonów nie magazynuję, a na płycie oraz karcie gwarancji jest numer fabryczny i proszę o przyjęcie w trybie natychmiastowym mojej reklamacji. W dniu 9 lutego zrobiłam zdjęcia płyty z każdej strony, z każdego boku płyty oraz od spodu, zdjęcia każdej naklejki opisując, że nigdzie nie ma numeru seryjnego zaczynającego się od "SN". W dniu 10 lutego otrzymałam e-mail od Pana [dane usunięte przez moderatora] z Media Expert ponownie z informacją, że potrzebują numer seryjny, ale również od razu do mnie zadzwonił i poinformowałam go o sytuacji oraz o tym, że nigdzie nie ma numeru seryjnego zaczynającego się od "SN" tylko numer fabryczny. Pan [dane usunięte przez moderatora] przeprosił za zaistniałą sytuację i prosił o ponowne przesłanie z karty gwarancyjnej numeru fabrycznego co też uczyniłam w odpowiedzi na jego e-mail i czekałam na odpowiedź. Dopiero w dniu 16 lutego otrzymałam e-mail od Pani[dane usunięte przez moderatora], że nadal potrzebują numer seryjny produktu. Zadzwoniłam na infolinię w dniu 17 luty i rozmawiając z Panią z infolinii dostałam informację, że firma SOLGAZ wymaga od nich numeru seryjnego produktu. Przekazałam jej informację, że w dniu 10 luty rozmawiałam z Panem [dane usunięte przez moderatora] i prosił mnie o wysłanie numeru fabrycznego z karty gwarancyjnej co uczyniłam od razu po zakończeniu rozmowy. Również w odpowiedzi na e-mail Pani[dane usunięte przez moderatora] napisałam to samo co powiedziałam Pani na infolinii, że rozmawiałam 10 lutego z Panem [dane usunięte przez moderatora] o całej sytuacji, że prosił mnie o wysłanie zdjęcia karty gwarancyjnej z numerem fabrycznym, bo tylko to mam, na co otrzymałam od Pani [dane usunięte przez moderatora] odpowiedź, że po weryfikacji uzyskała odpowiedź, że żaden e-mail z numerem fabrycznym nie został przesłany (mam dowody w postaci e-maili, że wysyłałam) i że mam wysłać numer fabryczny, który jest niezbędny do dalszego procesowania. Nagle w dniu 17 luty Pani[dane usunięte przez moderatora]napisała, że jednak potrzebuje numeru fabrycznego a nie numeru seryjnego, mimo że wcześniej cały czas upierała się o numer seryjny. Również w dniu 17 luty zadzwoniłam bezpośrednio do firmy SOLGAZ pytając o serwisanta, opisując sytuację i powiadomiłam, że jestem w stanie zapłacić ile trzeba byleby ktoś przyjechał naprawić mi płytę. Przemiła Pani z infolinii przyjęła od razu moją reklamację i po godzinie 16:00 kontaktował się ze mną Pan z serwisu dopytać o szczegóły usterki. Od razu go powiadomiłam, że składałam reklamację w Media Expert i oczekują ode mnie numeru seryjnego produktu, którego nigdzie nie ma, mam tylko numer fabryczny. Pan z serwisu poinformował mnie, że oni nie mają czegoś takiego jak numer seryjny i w dniu 4 luty zostali poinformowani od Media Expert o mojej reklamacji i informowali ich, że proszą o numer fabryczny płyty. Od 2 tygodni walczę z Media Expert o przyjęcie mojej reklamacji, a oni to utrudniają oczekując ode mnie numeru seryjnego, mimo że SOLGAZ ich poinformował, że potrzebują numeru fabrycznego, który im trzykrotnie wysłałam. Jest to dla mnie absurdalna sytuacja, mogłam mieć naprawioną płytę już 2 tygodnie temu ale Media Expert upierało się cały czas o numer seryjny, którego nigdzie nie ma, przesyłałam trzykrotnie numer fabryczny, który mi zbywali i jeszcze otrzymałam informację, że ja żadnego numeru fabrycznego nie wysyłałam. Z Media Expert nie zostały poczynione żadne kroki, żeby mi pomóc, a wręcz utrudniali mi to prosząc o numer, który nie istnieje. Oczekuję od Firmy Media Expert zadośćuczynienia, ponieważ pozbawili mnie na dwa tygodnie możliwości gotowania, traciłam czas na szukanie numeru, który nie istnieje, uszkodziłam sobie nowy blat w kuchni wyciągając specjalnie ciężką płytę w poszukiwaniu numeru seryjnego. Zawsze myślałam, że Firma Media Expert to jest jedna z najlepszych firm z AGD, jednakże po ich braku pomocy odnośnie mojej reklamacji, a wręcz utrudnianie mi złożenie reklamacji zmieniłam zdanie. Uważam, że Firma Media Expert nie chce zatrzymać przy sobie klienta, tylko go stracić. (czytaj więcej)
W dniu 7 sierpnia 2022r kupiłam w Media Expert odkurzacz pionowy marki BISSEL po upływie prawie dwóch lat odkurzacz się zepsuł, w ramach gwarancji zostałam poinformowana o wymianie na lepszy model. Jak się później okazało był to mop. Nie odkurzacz. Nie zgodziłam się na takie rozwiązanie reklamacji i pozostawiłam ten mop w sklepie z prośbą o ponowne rozpatrzenie ( zwrot gotówki lub wymiana na ten sam odkurzacz ) po upływie dwóch miesięcy zadzwonili do mnie ze sklepu Media Expert, że już musze zabrać tego mopa bo bo nic więcej się zrobić nie da. 22 grudnia 2024r napisałam do biura obsługi klienta na adres bok@me.pl swoje zażalenie. Otrzymałam zwrotną wiadomość, że odezwą się do 14 dni. Minęło 57 dni, a ja nie mam informacji zwrotnej. Proszę mi pomóc odzyskać pieniądze. (czytaj więcej)
W dniu 17 grudnia 2024 zgłosiłam reklamacje Konsoli Sony PS5Slim zakupionej w dniu 20 maja w sklepie media expert. Do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi co dzieje się z moją reklamacją, brak informacji ze sklepu, telefonu, mimo, upływu ponad 55 dni. W obecnej sytuacji oczekuję zwrotu pieniędzy za zakupiony towar. (czytaj więcej)
Od momentu zgłoszenie towaru na gwarancje minęło już 24 dni roboczych. U samego gwaranta 15 i nadal brak odpowiedzi ze strony sprzedawcy/gwaranta co dalej.(czytaj więcej)
Minęło już ponad 3 tygodnie od kiedy zwróciłem urządzenie i nie otrzymałem do tej pory pieniędzy, pisze, dzwonię i nic, żadnego znaku od firmy, żadnych informacji co z moimi pieniędzmi. Nie pojmuje jak taka firma może mieć taki [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i tak olewać klienta. (czytaj więcej)
Ze strony sprzedawcy była próba dostawy, natomiast z opóźnieniem, gdy fizycznie już nie mogłem odebrać go. Po czym zkontaktowałem się ze sklepem i otrzymałem powiadomienie że moje zgłoszenie zostało przyjęte, i koszty będą zwrócone w ciągu 7 dni troboczych. Było to 30.12.2024. Koszty nie zostały zrócone w tym terminie. Kontaktowałem się dodatkowo dwa razy ze sklepem i każdy raz dostawałem odpowiedź że koszty będą zwrócone w ciągu 2 dni roboczych. Odpowiedzi od sklepu przychodziły 6.01.2025 i 17.01.2025. Dalej nie dostałem zwrotu. Dzisiaj (23.01.2024) wysłałem do nich wg formy od konsumersi.pl wezwanie do zapłaty. (czytaj więcej)