- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Anna Ziółkowska wspólnik SC INFINITY DISTRIBUTORS II (monologo.pl)
W dniu 31.10.2024 r. złożyłam zamówienie na ubrania w sklepie internetowym monologo.pl. Zamówione produkty dotarły ze znacznym opóźnieniem 21.11.2024 r. 28.11.2024 dokonałam zwrotu części zamówionych produktów. Pomimo moich maili, rozmowy telefonicznej z przedstawicielem sklepu oraz wysłania wezwania do zapłaty nie otrzymałam dotychczas kwoty 4232,28 zł za zwrócone produkty. Oczekuję zwrotu należności wraz z ustawowymi odsetkami. (czytaj więcej)
25.02.2025 odebrali zwrócony towar. Brak zwrotu należności na konto. Wiele telefonów do firmy z prośbą o zwrot należności. Do dziś na koncie pusto. (czytaj więcej)
Co prawda upłynęło dopiero 11 dni od zamówienia, jednak nie otrzymuje odpowiedzi na pytanie o wysyłkę. Kupując odczytałam, że sukienka jest na stanie ( ostatnie sztuki), jednak wysyłka może nastapić do 10 dni. Wysłałam juz 3 zapytania - brak odzewu. (czytaj więcej)
W dniu 12 lutego br. odesłałam zamówienie wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Przesyłka została odebrana 17 lutego br (mam potwierdzenie odbioru). Firma do tej pory nie zwróciła pieniędzy .(czytaj więcej)
9 grudnia 2024 wysłałam zwrot produktów z dwóch ostatnich zamówień i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Niepokoję się, bo jest to duża kwota 1279,08 zł. Mimo prób kontaktu i monitów brak odzewu ze strony sklepu, poza jedną wiadomością z propozycją zakupu produktów po obniżonej cenie. Oczekuję od firmy natychmiastowego zwrotu pieniędzy. [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)
Od ponad miesiąca czekam na zwrot środków za zwrócony towar, dostałam zapewnienia że w tym tygodniu otrzymam środki, jednak dziś nikt nie odbiera tel, oczywiście na koncie brak zwrotu…. Jestem zmuszona zgłosić sprawę na policję i do Rzecznika Ochrony Praw Konsumenta, nie polecam tej firmy …(czytaj więcej)
11.11.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym MONOLOGO.pl. Były to 3 produkty o łącznej wartości 835,04 zł. Zamówione produkty dotarły do mnie 04.12.2024. Następnego dnia odesłałam 2 z 3 produktów o łącznej wartości 509,10 zł. 6.12.2024 przesyłka ze zwróconymi produktami została odebrana w punkcie przyjęć "zwrotów" w monologo. Infinity Distributors II spółka cywilna, 01-217 Warszawa ul.Kolejowa 11/13. Do tej pory, a jest dzisiaj 15.01.2025 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za te produkty. moja korespondencja ze sklepem: pt., 27 gru 2024, 17:00 do monologo dzień dobry, proszę o informację kiedy otrzymam zwrot środków za zwrócone produkty. zgodnie z warunkami handlowymi - zwrot środków powinnam otrzymać w ciągu 14 dni od daty kiedy otrzymaliście zwrócone produkty. Produkty otrzymaliście państwo 06.12.2024. zwrócone produkty z zamówienia nr: ZYRTMPKPR odpowiedź monologo: bok@monologo.pl pt., 27 gru 2024, 17:09 do mnie dzień dobry czy Pani mogłaby rozważyć ewentualne wymiany na inne produkty lub rozmiary Niestety mamy opóznienia za co b.przepraszamy moja odpowiedź: 27 gru 2024, 17:13 do bok dziękuję ale nie, proszę o zwrot środków. moje przypomnienie: 8 sty 2025, 20:04 (7 dni temu) do bok dzień dobry, przypominam się, nadal nie otrzymałam zwrotu środków. [dane usunięte przez moderatora] na tego maila nie otrzymałam odpowiedzi. oczekuję zwrotu środków na konto, z którego zapłaciłam za produkty. proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy (czytaj więcej)
od miesiąca czekam na zwrot pieniędzy za zamówienie, które zostało anulowane z powodu zbyt długiej realizacji. Brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej pomimo wysłania 7 wezwań do zwrotu środków. (czytaj więcej)
31 października odesłałam towar przez szybkie zwroty, ( zamówiona bluzka i spodnie razem : 672 zł ) . Zwrot został dostarczony do firmy 5 listopada. Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, telefonów nikt nie odbiera, na SMS-a, o przesłanie którego poproszono nikt nie odpowiedział. Dzisiaj wysłałam maila - brak odpowiedzi. Chciałabym odzyskać pieniądze. (czytaj więcej)
Cóż, historia taka sama jak u innych. Brak zwrotu pieniędzy za zwrot zamówienia, ignorowanie maili, nieodbieranie telefonu, nieodpisywanie na SMS, o który sami proszą, potem obiecywanie odpowiedzi i wymawianie się brakiem ludzi do sprawdzenia dokumentów (?!), i znów milczenie... Zamówiłam trzy pary spodni, jedne kupiłam - żeby nie było, zasiliłam ich budżet - za niemałe pieniądze. Za dwie pozostałe wiszą mi 678 zł. Szkoda, że nie dotarłam wcześniej do tych opisów tutaj i w mediach społecznościowych, ale normalny ciężko pracujący człowiek nie spodziewa się czegoś takiego i nie sprawdza sklepu przed zakupami... Na pewno niczego już u nich nie kupię i będę mówić o tym każdemu, kto się nawinie. Aż się boję sprawdzić poprzednich zwrotów, które u nich zrobiłam. A sporo kupowałam. Straszne rozczarowanie. Oczywiście jeśli w ciągu paru dni nie dostanę zwrotu, podejmiemy kolejne kroki. Dla nich to pewnie nie są duże pieniądze, ale dla mnie owszem...(czytaj więcej)