- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
La SAGIL
Odebrali zwrot. Minęło ponad 14 dni a przelewu nie wykonali. Nie odbierają telefonów. Nie odpisują na maile. Blokują wiadomości w social mediach. Zero jakiegokolwiek odzewu. Proszę o pomoc w odzyskaniu 200zł. (czytaj więcej)
Dnia 10 marca 2025 zakupiłam komplet dresowy który okazało się że to odcień inny niż na zdjęciu. Zgłosiłam odstąpienie od umowy i odesłałam towar 14.03.2025 za pomocą poczty polskiej jak chciał sprzedawca ,oczywiście na swój koszt. Zakup na kwotę 114,19 był za pomocą płatności paypo ,gdzie termin płatności to 9.04.2025 Po mimo wielu e-maili zero reakcji. (czytaj więcej)
W dniu 23.03.25 zlozylam zamówienie w sklepie internetowym La sagil.Płacilam PayPo ,tego samego dnia zlozylam zamowienie na drugi dres dla kuzynki i zaplacilam blikiem.25.03 odebralam przesylke od kuriera ale tylko z jednym dresem .Dnia 26.03 napisałam do firmy na WhatsApp że doszedł tylko jeden dres ,a co z drugim .27.03 odpisali ze proszą o nr. zamówienia więc wysłałam nr.zamowienia i screen przelewu bankowego dla potwierdzenia ,nie odpisali nic .I właściwie już wtedy kontakt się urwał ,ponieważ pisałam do nich ,wiadomości były odczytywane ,ale nic nie odpisywali .Ostatnia wiadomość odemnie była 2.04 z informacją że proszę o wysłanie mojej zamówionej rzeczy lub zwrot pieniędzy, w przeciwnym razie zgłoszę sprawę, ale wiadomość nie została odczytana.Dodam jecze że próbowałam dzwonić na nr.telefonu firmowego ale jest cały czas wyłączony. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu mojej opłaconej przesyłki lub zwrot pieniędzy,ponieważ wszelkie próby kontaktu pozostają bez echa .(czytaj więcej)
W dniu 5.03.2025 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym La Sagil. Płaciłam PayPo więc transakcja przebiegła " bezgotówkowo". 8.03 nadałam przesyłkę zwrotną z częścią produktów które były niezgodne z opisem na stronie. 13.03 dostałam maila że zostały przyjęte na dział zwrotów i od tego momentu cisza. Minął prawie miesiąc a zwrot nadal nie został rozliczony przez sklep. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu należności , ponieważ wszelkie próby kontaktu z mojej strony pozostają bez echa. Telefon nie odpowiada a wiadomości na WhatsApp nie są odczytywane. (czytaj więcej)
Zwróciłam 3 pary zakupionych u Państwa spodni. 24 marca otrzymałam potwierdzenie odbioru mojego zwrotu u Państwa. Wysłałam zapytania o termin zwrotu środków, jednak do dziś brak odpowiedzi. Kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy???(czytaj więcej)
Zwrot towaru odstąpienie od umowy dot. zakupu towaru. Towar został zamówiony przez sklep internetowy przyszedł 7.03.2025 po czym został zwrócony i był odebrany przez sklep 12.03.2025 wszystko odbywało się przez paczkomat inpost. Minęło już ponad 2 tygodnie i nie została zwrócona kwota 69,60 zł były pisane maile ale zero odzewu.(czytaj więcej)
Zakupiłam w sklepie La Sagil komplet dresowy i płaszcz. Płaszcz okazał się za duży, więc go odesłałam pocztą polską. Tydzień później płaszcz wrócił z powrotem do mojego miasta, ponieważ La Sagil odmówił przyjęcia przesyłki. Zadzwonił do mnie kurier że, mam kolejny raz zapłacić 17 zł za paczkę, którą chciałam zwrócić. Sklep La Sagil nie odpowiada na mejle, nie odbierają telefonu. Oczekuję zwrotu pieniędzy za płaszcz, który zwróciłam. (czytaj więcej)
Dzień dobry. Pomimo zwrotu towaru, dalej nie otrzymałam zwrotu środków. Najpierw przez dwa tygodnie nie odbierali zwrotu, teraz nie mam żadnej informacji odnoście przyjęcia / przetwarzania mokrego zwrotu. Od odbioru towaru minęło 14 dni. Nie otrzymuje odpowiedzi mailowej. (czytaj więcej)
17.02.2025 firma la sagil zarejestrowała w swoim systemie mój zwrot zamówienia - otrzymałam maila z informacją. Do dziś nie otrzymałam zwrotu gotówki za zwrócone zamówienie i proszę o zwrot należnej kwoty 212,40zł. Pisałam do nich maila z prośbą o wyjaśnienie i nie otrzymałam odpowiedzi. Od tygodnia codziennie kilkakrotnie próbuje się do nich dodzwonić i niestety bezskutecznie. Oczekuję zwrotu należności za odesłane zamówienie.(czytaj więcej)
witam zrobiłam zwrot spodni w firmie la sagil nie chcą mi oddać pieniędzy ani spodni kontakt z nimi tragiczny moze odpisali mi na 4 emalie wymigując się ze nie maja formularza do zwrotu co jest bzdura bo robiłam zwrot przez wygodne zwroty później ze przekazali do księgowej a teraz ze nie maja mojego nr konta sprawa ciągnie się od stycznia oczywiście sami z siebie nie napisali ze coś im brakuje .wysłałam im wiele wiadomości. proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy to jest nie wiele ale to są moje pieniądze ja towar zwróciłam.17.01.2005 nadałam paczkę otrzymali ja20.02.2025(czytaj więcej)