estro

estro

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-03-03 godz: 13:04
Od
avatar-urlD.B.
Publiczna
Otwarta

Odrzucona reklamacja

W dniu 04.11.2024 kupiłam na stronie www.estro.pl kozaki ze skóry zamszowej na szpilce. W dniu 20.02.2025 obcas pękł. Buty były noszone zaledwie 3 miesiące i to na zmianę z innymi. Tego samego dnia poinformowałam o tym sprzedawcę wysyłając zdjęcia obcasa, otrzymałam informację że mam buty odesłać do rozpatrzenia. W dniu 26.02.2025 otrzymałam odpowiedź, że moja reklamacja została odrzucona ponieważ uszkodzenia powstały w wyniku niewłaściwego eksploatowania obuwia, a nie z winy sprzedawcy (przechylania buta do tyłu na obcasie oraz nacisku ciała na obcas). Dodam że jestem użytkownikiem kilkunastu par butów na wysokich obcasach które użytkuje kilka lat i nic się nie dzieje. Odpisałam, że nie zgadam się z opinią ( była załączona rzeczoznawcy) i sama wystąpię o opinię ale wtedy powinni mi zwrócić jej koszty. Otrzymałam odpowiedź że nie poniosą kosztów rzeczoznawcy. (czytaj więcej)

2024-01-10 godz: 12:24
Od
avatar-urlM.O.
Publiczna
Rozwiązana

Reklamacja obuwia ESTRO

W sierpniu 2023 zakupilam skorzane buty w sklepie online ESTRO. Obuwie zostalo przeze mnie zalozone doslownie 2x, gdyz okazalo sie, ze ich wykonanie nie pozwala na dluzsze uzytkowanie. Skora z ktorej sa wykonane okazala sie twarda, przez co but nie dopasowuje sie do nogi i jest watpliwej jakosci. Zapietek zostal wykonczony w ostry, wadliwy sposob i kaleczyl noge do krwi. Postanowilam je reklamowac w listopadzie. Buty zostaly odeslane do firmy wraz z informacja i dokladnym opisem wad. Reklamacja zostala odrzucona przez sklep w grudniu. Kilka dni pozniej odwolalam sie od tej decyzji. Do dzis nie otrzymalam ani butow, ani zwrotu srodkow. Firma nie odpisuje na moje wiadomosci. Od firmy oczekuje uznania reklamacji i zwrotu pieniedzy.(czytaj więcej)