IMAN Nazir Akmmad

IMAN Nazir Akmmad

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-04-09 godz: 08:37
Od
avatar-urlŁ.B.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy.

Zamówiony towar w liczbie 3 sztuki „bezprzewodowa kamera bezpieczeństwa IP WiFi” jest nie zgodny z zamówieniem. Towar dwa dni później został nadany do zwrotu z potwierdzeniem odbioru. Po odebraniu zwróconych przedmiotów minął już równy miesiąc i ja nie otrzymałem swojego zwrotu pieniędzy. Dzwonię, piszę i wysyłam potwierdzenia, formularze do sprzedawcy i nic to nie pomaga… Chce odzyskać od sprzedawcy swoje pieniądze. (czytaj więcej)

2025-03-26 godz: 05:02
Od
avatar-urlP.B.
Publiczna
Otwarta

Zwrot towaru

Zwróciłem towar w terminie 14 dni i nie odzyskałem pieniędzy nie mam kontaktu z firmą nie odpisują. Zamówiłem rejestrator samochodowy który jak się okazało wogóle nie działał więc odesłałem i zero kontaktu oczekuję zwrotu pieniędzy(czytaj więcej)

2025-03-17 godz: 22:14
Od
avatar-urlJ.K.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Witam W pazdzierniku 2024r. zamówiłem mopa z wyciskaczem i wiaderkiem za 50% cenę 78zł. Wiaderko przeciekało ,więc zwróciłem wszystko. Wysłałem paczką ,za którą dostałem potwierdzenie otrzymania. Pieniędzy niestety do tej pory nie mam. Nie jest to duża kwota ale nie lubię [słowo usunięte przez moderatora]. (czytaj więcej)

2025-03-13 godz: 12:49
Od
avatar-urlH.K.
Publiczna
Rozwiązana

brak zwrotu pieniędzy

Otrzymałam w dn. 30-10-2024   lokówkę-suszarkę  esperanza. Towar nie zgodny z zamówieniem, które zostało złożone przez internet w reklamie (Youtube). Nie tak się umówiliśmy , miała być obrotowa, dwie końcówki. Przez telefon [dane usunięte przez moderatora] namówiła mnie Pani na droższą i  lepszą, tymczasem dostałam tanią za ok 40zł, obracać sobie mogę tylko kablem, szczotka cienka a gdzie gruba do podnoszenia włosów. To jakaś kpina za 159,99 zł. [słowa usunięte przez moderatora] pieniądze. Nadmieniam, że nie otrzymałam żadnej faktury/paragonu. Wysyłam towar na adres ten co jest na etykiecie Inpostu zgodnie z tym co mi Pani sugerowała przez telefon. Zwrotu towaru dokonałam 31.10.2024r Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy a zapewniano mi że dokonują wpłaty. W załączeniu dokumenty (maile)(czytaj więcej)

2025-03-11 godz: 12:21
Od
avatar-urlF.W.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt

Identyfikacja przez nr przesyłki, w sklepie Iman nie ma chyba czegoś takiego jak paragon czy numer klienta. Zamówione zostały 3 kamerki za 300zł + przesyłka 35zł. Korzystanie z kamerek nie było możliwe, ponieważ żeby się połączyć trzeba było wpisać w aplikacji albo jakiś numer z routera(!), albo połączyć się przez podejrzaną, nie zabezpieczoną sieć, która się pojawiała po włączeniu kamerki. Nawet jak się zaryzykowało i spróbowało połączyć sposobem drugim czyli z siecią i tak nie można było z kamerki korzystać. Inna sprawa, że w Internecie, takie kamerki można kupić za jakieś 40zł. Zamówienie miało miejsce 24.01.2025, firma zadzwoniła 27.01.2025 by potwierdzić zamówienie, a 30.01.2025 zamówienie doszło i je odebrano. Napisaliśmy 01.02.2025 maila do imanmanagerpl@gmail.com, z informacją o chęci zwrotu. Dostaliśmy informację 03.02.2025 gdzie można przesyłkę odesłać, podali w mailu adres: Sokołowska 10 brama 17, 05-090 Puchały W innych sprawach widziałam, że piszą o wysyłce na zły adres, bo nie na Puchały, a na Wypędy. Dam załącznik gdzie widać te niezgodności. W tym czasie nie zauważyliśmy tych informacji wprowadzających w błąd i wysłaliśmy tam, gdzie podali w mailu czyli na Puchały. Zwrot wysłano 05.02.2025, a informację o zwrocie z załącznikiem potwierdzenia nadania 11.02.2025. Tego samego dnia odpisali: "Dzień dobry Sprawdzamy wszystkie informacje dotyczące zamówienia i zwrócimy pieniądze tak szybko, jak to możliwe" i od tego czasu brak odezwu z ich strony, mimo przypominania się. (czytaj więcej)

2025-03-03 godz: 16:06
Od
avatar-urlD.B.
Publiczna
Rozwiązana

Sprawa nr 4471 [tytuł zmieniony przez moderatora]

W dniu 28.02.25 r. na stronie sklepu IMAN zakupiłam maszynę do robienia pierogów w cenie 73,98 zł. W tym samym dniu zadzwoniłam na numer tel. 22 266 20 24 jako że nie otrzymałam potwierdzenia sprzedaży i wpłaty kwoty tytułem zakupu w/w rzeczy. Pani z silnym, mocnym obcym akcentem stwierdziła, że wyśle mi potwierdzenie, bo cyt. pracuje w cyrku. Rozmowa ta mocno mnie zaniepokoiła. Potwierdzenia żadnego nie otrzymałam, czekałam do dnia 2.03.25r. i wysłałam mailowo na adres imanmanagerpl@gmail.com odstąpienie od umowy z prośbą o zwrot pieniędzy. Jednak firma 2 razy prosi mnie o wyjaśnienie problemu z towarem!!!, pomimo, iż żadnego towaru nie otrzymałam. Pisałam o tym w mailu do firmy IMAN. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Z góry dziękuję za pomoc. ( załączam korespondencję mailową oraz potwierdzenie wpłaty ) Z poważaniem, DB (czytaj więcej)

2025-02-26 godz: 09:49
Od
avatar-urlM.O.
Publiczna
Rozwiązana

brak zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt

W dniu 9 stycznia odebrałam przesyłkę z towarem który kosztował 120 zł wersja który nie spełnił moich oczekiwań . odesłałam przesyłkę którą firma 20 stycznia otrzymała od kuriera dzwoniłam. 5 luty, 11 luty otrzymywałam za każdym razem informacja że zwrot otrzymam mam czekać na informacje z działu zwrotu jednak do dnia dzisiejszego telefonu ani zwrotu nie otrzymałam. (czytaj więcej)

2025-02-25 godz: 13:27
Od
avatar-urlS.P.
Publiczna
Rozwiązana

zwrot pieniędzy za bubel

W dniu 21.02.2025r.odesłałam paczkę o nr. podanym wyżej jako zwrot z umową odstąpienia od umowy sprzedaży szczotki samoprostującej do włosów. Towar był zepsuty , opakowanie stare , porozrywane a szczotka okazała się MEGA BUBLEM!!! podałam w umowie odstąpienioa swój numer konta i prośbę o jak najszybszy zwrot pieniędzy. Adres odbioru towaru toi Soul Path Solutions ul. Sokołowska 1 C 05-090 Wypędy. Mój zwrot został odebrany 23.01.2025r. godz. 1343. Do dnia dzisiejszego nie mogę odzyskać moich pieniędzy. Telefon podany na strpnie odbiera [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z akcentem wschodnim , który traktuje klienta jak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], nie udzieli informacji, zbywa i rozłącza rozmowę. Na adres email wysyłałam kilkakrotnie prośbę o zwrot moich pieniędzy. W dalszym ciągu cisza. [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Wysyłają buble, uszkodzony towar a doprosić się o zwrot swoich pieniędzy jest bez szans! Zrobiłam wszystko co klient mógł zrobić. Po otrzymaniu przesyłki zaraz odesłałam towar, dołączyłam pismo o odstąpieniu od umowy , podałam swój numer rachunku i dołączyłam wniosek o zwrot pieniędzy! Nic nie zostało do dnia dzisiejszego zrobione. Firma mnie lekceważy i ignoruje. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy za bubel wraz z należnymi odsetkami za zwłokę oraz przeproszenia za tak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]traktowanie mnie(czytaj więcej)

2025-02-18 godz: 14:15
Od
avatar-urlK.F.
Publiczna
Otwarta

Sprawa nr 4283 [tytuł zmieniony przez moderatora]

24.03.2024 zakupiłąm w sklepie internetowym odkurzacz samochodowy /mam potwierdzenie trnasakcji blik/ otrzymałam go po kilku miesiącach - przyszedł do mnie uszkodzony - nie używałam go ponieważ jakaś część jestoderwana poza tym po włączeniu bardzo słabo zasysa powietrze a reklamowany był jako mocny. pisałam w tej spr do sprzedawcy i dzwoniłam ale w trakcie połączenia odłącza tel. i nie odpisuje na e-maile. Chciałąbym odesłać towar z tytułu rekojmi i żądam zwrotu pieniędzy. z poważaniem KRF(czytaj więcej)

2025-02-18 godz: 13:16
Od
avatar-urlE.N.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Nie dostałam zamówionego towaru. Kontakt z firmą bardzo mocno utrudniony, nikt nie odbiera telefonu, a jeśli już odbiera to po usłyszeniu sprawy rozłącza się. Brak odpowiedzi na e-maile. A jeśli już ktoś raczy odpisać to nie dotyczy to sprawy. Nie chcą zwrócić pieniędzy za brak towaru. Rządam w trybie natychmiastowym zwrot pieniędzy w kwocie 113,99.Podawałam w e-mail nr rachunku do zwrotu.Sprawa ciągnie się już trzeci miesiąc. Firma to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], negatywne opinie w necie (czytaj więcej)