- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
2M MARTYNA WASILEWSKA-MARCINIAK
Zamówione produkty: 260_20201021160942 | Kurtka snowboardowa męska Pablo GAGABOO Rozmiar: męski ML | 749,00 zł - 1 szt. Odstąpienie od umowy zgłoszone emailem na adres shop@gagaboo.com w dniu 6.02.2025 Produkt zwrócony - Inpost, przesyłka numer 630727369561511027907540 2M Martyna Wasilewska-Marciniak, ul. Madalińskiego 4/5, 61-511 Poznań Potwierdzenie odebrania w dniu 10.02.2025 Wg stanu na 02.03.2025 brak zwróconych środków. Brak odpowiedzi na emaila z odstąpieniem od umowy. Brak odpowiedzi na emaila z prośba o wyjaśnienie sprawy. Telefon kontaktowy 789 09 09 30 nie odpowiada. Zgłaszam zawiadomienie o potencjalnym [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. (czytaj więcej)
Od 31.12. 2024 brak zwrotu pieniędzy za dwie zwrócone kurtki. Łączna kwota zamówienia 1498 zł. Brak kontaktu telefonicznego oraz odpowiedzi na maile. (czytaj więcej)
24 listopada 2024 zamówiłam przez internet kurtkę, poniżej dane produktu: Jednak zdecydowałam się zrezygnować z zamówienia z uwagi na negatywne opinie o firmie , nie mogę się dodzwonić (włącza się poczta głosowa), nikt nie odpowiada na wiadomości, zamówienie opłacone w dniu złożenia zamówienia. Mimo to dosłałam ponaglenie do opłacenia przesyłki. Oczekuję zwrotu pieniędzy. Zamówione produkty: 17_20201019181228 | Kurtka narciarska damska Psycho Deer GAGABOO Rozmiar: damski ML | 749,00 zł - 1 szt.(czytaj więcej)
W dniu 28 marca 2024 kupilam kurtke w sklepie Gagaboo, następnie zrezygnowałam z zakupu w dniu 4 kwietnia 2024, nie mogłam skontaktować się z nikim z firmy przez cały czas, więc odesłałam przedmiot 16 kwietnia 2024. Niestety do tej pory nie otrzymałam pieniędzy, a kontaktu z firmą nie mam. (czytaj więcej)
zamowielam kurtki. zrwoicilam w ciagu 14 dni i zgodnie z wasza polityka dostarczylam do magazynu a do tej pory nie odzyskalam zwrotu pieniedzy na kwote 1797 zl . pisalam maila , probowalam sie skontaktowac przez telefon ale nie odpowiada . prosze o zwrot pieniedzy (czytaj więcej)
Nie otrzymałam zwrotu środków na konto po odebraniu zwrotu towaru przez zamawiającego. Zamówienie i sprzedaż internetowa. Zamawiający otrzymał oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość a zwrócony towar został przekazany przesyłką kurierską dn. 22.03.2023 Brak odpowiedzi na maile i jakiegokolwiek kontaktu z nieuczciwym sprzedawcą.(czytaj więcej)
W dniu 25.02.2024 kupiłam kurtke w rozmiarze M/L za 599 zł , którą dostałam 01.03 .2024 , która okazała sie być za duzą , w dniu 04.03 kupiłam nastepna kurtke w rozmiarze mniejszym i 8.03.2024 pierwsza kurtkę zwróciłam kurierem firmie gagaboo . Paczke odebrali 11.03.2024 i nastała cisza . Telefon który jest podany jest wyłaczony na maile nie odpowiadaja jedynie od czasu do czasu napiszą cos zdawkowo. W dniu dzisiejszym wysłalam przedsadowe wezwanie do zaplaty listem poleconym bo mail juz tez nie działa - przychodza zwrotki. Termin 14 dni dawno minął Oczekuje na polubowne załatwienie sprawy (czytaj więcej)
06.01.2024 kupiłam kurtkę, którą odesłałam poprzez formularz zwrotu do firmy. Zwrot został przyjęty jednak na próżno czekałam na zwrot gotówki. Podjęłam kontakt z firmą która obiecała oddać pieniądze, jednak po miesiącu od odebrania zwrotu pieniędzy nadal brak, brak odzewu od właściciela. Oszustwo zostaje zgłoszone na policję i do UOKiK. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Do dnia dzisiejszego (5.02.2024) nie otrzymałam należności wynikającej z odstąpienia od umowy zawartej na odległość, skierowanego przeze mnie dnia 11.01.2024, dotyczącego zakupu towaru Damska kurtka narciarska Zanzibar, Rozmiar: damski XL/XXL (zamowienie2022883 z dnia 31.12.2023), kwoty 749zł, z odsetkami ustawowymi za opóźnienie od dnia 25.-01.2024 . Wysłałam 29.01, 30.01 oraz 1.02 - maile z pytaniem kiedy nastąpi zwrot środków(1.02- juz mailowe wezwanie do zapłaty)- brak odpowiedzi na maile. Jedyną odpowiedż jaką otrzymałam to dnia 22.01 na mojego maila z dnia 19.01 inf, że wszystko dotarło i jest ok i że pieniądze otrzymam do końca w/w tygodnia.(czytaj więcej)