- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Prestigemoda
Od września 2024 czekam na zwrot 338 zł za zamówienie. Wielokrotnie wysyłałam maile, pisałam na fb, wysłałam listem wezwanie do zapłaty, które nie zostało odebrane przez firmę. Za każdym razem dostawałam zapewnienie, że środki są w trakcie zwrotu, po czym kontakt się urywał. Zwrotu nie otrzymałam do dziś.(czytaj więcej)
10.03.2025r. dokonałam zakupu kompletu damskiego, który kosztował 319,20zł. Dokonałam przelew na wskazany numer konta. Otrzymałam potwierdzenie zamówienia. I tutaj nic dalej się nie wydarzyło. Mimo moich licznych maili z zapytaniem jaki jest status zamówienia nie otrzymałam informacji zwrotnej. Na telefony też nikt nie odpowiada. Na ten moment chciałabym zrezygnować z zamówienia i odzyskać pieniądze.(czytaj więcej)
Zakupiłam z mamą 3tyg. temu dwa płaszczę wartości 420zł. Płaszczę niestety były za małe. Na drugi dzień zostały odesłanę. Panie nie odpowiadają na żadne wiadomości, zero odpowiedzi z ich strony. To nie są małe pieniądze w dzisiejszych czasach. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.(czytaj więcej)
Dzień dobry W dniu 06.02.2025 r dokonałam zwrotu zamówienia nr: 131854 ( płaszcz damski – nie ten kolor i za duży) . Do dnia dzisiejszego tj. 06.03.2025 r nie otrzymałam zwrotu należności 439,00 zł Proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy na konto bankowe (czytaj więcej)
Od 10.01.2025 oczekuje na zwrot środków za odesłane produkty. Kontakt ze sprzedawcą zerowy. Brak odpowiedzi na maile i wiadomości. Telefonów nie odbierają. Przysyłają produkty niezgodne z zamówieniem. (czytaj więcej)
W sierpniu 2024 roku kupiłam sukienkę, która okazała się wadliwa. Polecono mi bym ją odesłała i miałam otrzymać zwrot pieniędzy. Pomimo wielokrotnego kontaktu mailowego i próźb by się ze mną rozliczyć, otrzymywałam zwodzące informację, że sprawdzą w księgowości co się zadziało i natychmiast zlecą zwrot, co do dnia dzisiejszego nie nastąpiło. Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)
7lutego zapłaciłam 419zl .brak kontaktu. Po próbie kontaktu poprzez Państwa pomóoc otrzymałam od sprzedawcy emaila jedynie z info,że produkt będę miała do 2 dni. Minęło 8dni,nadal nie mam towaru. Próbowałam skontaktować się ponownie ze sprzedawca,ale nie odbiera tel, nie odpisuje na e-maile. Jeszcze raz proszę o pomoc. Tym razem chce zwrot pieniędzy. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]S.(czytaj więcej)
Sprawa dalej nie została rozwiązana. Po zgłoszeniu na Konsumersi sklep wysłał maila z prośbą o podanie nr konta. Nr konta został podany i cisza że strony sklepu i pieniędzy brak. A to już kolejna taka sytuacja. Czekam nadal na zwrot pieniędzy (czytaj więcej)
Ponad 2 tyg temu przelałam pieniądze 415zl za towar. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przesyłki. Zero informacji od firmy. Nie odpisują na e-maile,nie odbierają telefonów. (czytaj więcej)
Ta firma to jakaś [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Od kilku miesięcy nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nie odpisują na maile. Kompletna cisza. Nic nie robią.(czytaj więcej)