EMPIK SPÓŁKA AKCYJNA

EMPIK SPÓŁKA AKCYJNA

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-02-17 godz: 16:06
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Rozwiązana

Problem z kartą Google Play

W dniu 8 stycznia 2024 roku zakupiłem w salonie EMPIK przy ulicy Medweckiego 2 w Krakowie kartę podarunkową Google Play za kwotę 150 zł. Za transakcję zapłaciłem gotówką. W tym samym dniu, chciałem ją dodać do mojego konta google, natomiast zostałem poproszony o udzielenie więcej danych tj: dowód zakupu karty oraz zdjęcie przodu i tyłu karty. Wszystko to zostało wypełnione i dodane w formularzu. Po kilku dniach otrzymałem wiadomość zwrotną z google, że karta nie może zostać zrealizowana. Próbowałem jeszcze kilka razy zgłaszać powyższy fakt do google natomiast za każdym razem efekt był ten sam. Próbowałem kontaktu z Biurem obsługi EMPIK telefonicznie i uzyskałem wiadomość, że muszę zgłosić się do salonu w którym karata została zakupiona by złożyć reklamację. W salonie EMPIK usłyszałem że są tylko pośrednikiem sprzedaży i nie mogą przyjąć ode mnie reklamacji gdyż to nie jest ich wina. Otrzymałem jeszcze numer tel (22 207 19 00) by zgłosić fakt do google. Od google otrzymałem widomość iż mam reklamować kartę w salonie EMPIK gdyż to oni byli sprzedawcą. Ponownie udałem się do salonu EMPIK, w którym zakupiłem przedmiotową kartę, gdzie ponownie usłyszałem że nie mogą przyjąć ode mnie reklamacji gdyż są tylko pośrednikiem. Po rozmowie przyjęto ode mnie reklamację, lecz po kilkunastu minutach otrzymałem e-mail iż reklamacja nie może być przyjęta. Chciałbym otrzymać zwrot gotówki gdyż cała ta sytuacja jest bardzo uporczywa, denerwująca, i czuje się oszukany przez sprzedawcę.(czytaj więcej)