- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
"UPS POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dzień dobry, Kwestia jest trochę inna, chodzi mi o to, że zamówiłem produkt(zegarek) w Niemczech, okazało się, że ma wadę, został zamówiony od przedsiębiorcy przez portal internetowy Chrono24. Tego samego dnia kiedy został odebrany, zegarek przekazano do zegarmistrza w celu wydania ekspertyzy na temat widocznego defektu - sprawa jest w toku. Mnie jednak interesuje firma kurierska UPS, która nie dotrzymała warunków zlecenia, nadawca z Niemiec wybrał opcję doręczenia z odbiorem osobistym i podpisem(ja w cenie zegarka opłaciłem dostawę). Niestety zegarek został położony na ziemi pod drzwiami domu. Osobiście dzwoniłem do firmy UPS przekazując dodatkowy numer telefonu do osoby, która czekała w domu oraz wskazówki dojazdu, aby kierowca firmy UPS nie błądził po osiedlu. Niestety doręczenie nie zostało wykonane w umówiony sposób. O sytuacji poinformowałem firmę UPS drogą elektroniczną, otrzymałem odpowiedź, potwierdzono dane przesyłki i adresata po czym firma UPS życzy sobie otrzymać mój numeru telefonu do obsługi zgłoszenia, gdzie ja wyraźnie napisał w emailu, że życzę sobie kontakt elektroniczny w formie email. Odpowiedź firmy UPS wygląda tak: "Bardzo mi przykro, lecz pracownicy Oddziału mają możliwość podjęcia wyłącznie kontaktu telefonicznego". - moje pytanie, czy firma UPS ma prawo wymagać ode mnie, abym podał swój numer telefonu do obsługi zgłoszenia? oraz czy są przepisy nakazujące w takiej sytuacji kontakt telefoniczny? elektroniczny w formie email? ja nie chce z nikim rozmawiać przez telefon, ja chce mieć w razie potrzeby możliwość powrotu i wykazania informacji jaką otrzyma od firmy UPS, tym bardziej że cała weryfikacja zgłoszenia została przeprowadzona za pomocą komunikacji elektronicznej w formie email. Dziękuje za informację. Miłego dnia.(czytaj więcej)
30 pażdziernika za pośrednictwem serwisu https://www.polkurier.pl/ nadałem przesyłkę w firmie ups. Wysyłałem przedmiot o wymiarach 40x50x65cm waga 16kg. Po zapakowaniu do wyceny podałem wymiary łącznie z opakowaniem(zaokrąglone i tak w górę) 50x60x75cm waga 18kg. Zgodnie z wycena za w/w paczke zapłąciłem ok 58zł. Firma ups przesyłke odebrała, dostarczyła lecz w dniu 1 stycznia 2024 dostałem fakture z dopłata za w/w przesyłkę .w kwocie 741zł,45gr. Faktura i zestawienie w załączeniu. 02.01.2024 złozyłem reklamację którą firma ups rozpatrzyła dopiero po ok 2 miesiącach, i rozpatrzyła negatywnie. Moja reklamacja i odpowiedz ups w załączeniu. Nie zgadzam się z dopłąta gdyż podałem realne wymiary przesyłki i zgodnie z tymi wymiarami dokonałem opłaty. Wymiary podane przez firme ups sa o ok 15cm większe z każdej strony co jest absurdalne gdyz przedmiotem wysyłki była szafka zapakowana w dwie warstwy tektury i folie strecz więc paczka nie mogła byc az o 15 cm z każdej strony większa od wysyłanego przedmiotu(czytaj więcej)