- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
LEDLUX MARIUSZ JARNUTOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Zamówiłem w sklepie internetowym w dniu 7.11.24 lampy, przyszło kilka paczek dwoma kurierami. Zostawiłem sobie tylko jedną lampę, na resztę wygenerowałem zwrot w kwocie (po potrąceniu kosztów wysyłki) 912,29zł. Wygenerowało mi jeden numer zwrotu na Paczkomat (gdzie paczek było kilka do zwrotu, o gabarytach większych niż możliwych w paczkomacie), dodzwoniłem się na infolinię - co już na tym etapie było bardzo trudne. Pani powiedziała mi, że musiałem wybrać w formularzu zwrotu jedną paczkę - chociaż nie widziałem tego do wyboru w widocznym miejscu, i że Pani nie może nic z tym faktem zrobić (wygenerować dodatkowych zwrotów), oraz że muszę wysłać paczki na własny koszt. Tak też uczyniłem. Jedną z paczek (jedno pudełko w którym zapakowane było kilka lamp z tej właśnie firmy) spakowałem ponownie i odesłałem Paczkomatem otrzymując później potwierdzenie dostarczenie paczki do firmy. Pozostałem trzy paczki nadałem na własny koszt kurierem DPD. W każdej z zwracanych paczek zamieściłem oczywiście formularz zwrotu. Firma zwróciła mi jedynie 504,27 zł - z tej kwoty wynika, że zwrot został wykonany tylko za paczki wysłane przez kuriera DPD. Paczka wysłana kurierem inpost nie została rozliczona. Pisałem kilkanaście maili, wytłumaczyłem cała sytuację, przedstawiłem wszystkie potwierdzenia dostarczenia przesyłki oraz opis całej sytuacji. Firma upiera się że dokonała całego zwrotu, nie próbując wyjaśniać sprawy. Mam wrażenie, że każdorazowo odpisuje inna osoba nie weryfikując całej korespondencji tylko sprawdzając w systemie status zwrotu. Kontakt mailowy utrudniony odpisują co kilka dni. Do tej pory nie otrzymałem zwrotu i odsetek za różnicę deklarowanego i odesłanego zwrotu. Wezwania również nie pomagają - przestali wręcz odpisywać. (czytaj więcej)