- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
gorenjegroup
Za pośrednictwem media-expert kupiłem w listopadzie 2024 zestaw: Pralka HISENSE WF3S8045BW3PL Seria 3S 8kg 1400 obr Wi-Fi Connectlife Autodozowanie Smart Wizzard Programy z parą + Suszarka HISENSE DH3S802BW3 PL + Łącznik HISENSE SKHDSNW Po rozpakowaniu i po zrobieniu pierwszego prania zauważyliśmy, że "okno" w suszarce ma kilka pęknięć, nie jest możliwe by powstało w skutek suszenia, bo na pierwsze prawnie poszły ręczniki, które nawet plastikowych elementów nie zawierają, a nawet gdyby to były spodnie to guziki jakoś "okna" w pralce nigdy nie stłukły. Zgłoszenie za pośrednictwem media-expert przekierowało do gorenje a to odrzuciło reklamacje, twierdząc, że to nie jest ukryta wada fabryczna tylko uszkodzenie mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania. Nie zgadzam się z tą opinią, sprzęt został użyty prawidłowo zgodnie z instrukcją obsługi, a pęknięcia nie mogły powstać w wyniku eksploatacji. Firma gorenje na moje argumenty odsyła mnie do sprzedawcy i twierdzi, ze skoro jest podejrzenie uszkodzenia w transporcie to sprzedawca ma wymienić suszarkę, jednak to znów wiążę się z problemami. Zatem oczekuje, że serwis zwyczajnie przyjdzie i wymieni drzwi suszarki. Jak widać na załączonych zdjęciach, żadne ubranie nawet nie ma szans dotknąć szyby w uszkodzonym miejscu podczas suszenia, co sugeruje, że usterka wynika z fabrycznie niedoskonałej części Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)