- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
u-meblowane.pl
Pomimo odstąpienia od umowy nadal czekam na zwrot 6050.0 zł. To nie są pieniądze, na które można machnąć ręką. Nie jestem w stanie zrozumieć, jak firma może jeszcze istnieć i [słowo usunięte przez moderatora] kolejnych klientów. Ja czekam od listopada 2024. Widzę wpisy ludzi, którzy tak, jak ja zostali [słowo usunięte przez moderatora] w kolejnych miesiącach. Mam nadzieję, że zgłoszenie sprawy w prokuraturze odniesie skutek i tak [słowo usunięte przez moderatora] sprzedawca zniknie z rynku.(czytaj więcej)
Dnia 16 lutego zakupiłem komode za 1881 zł z natychmiastowa zapłatą, która została zaksięgowana. Wysyłka towaru miała nastąpić do 48h. Po tym czasie otrzymywałem wyjaśnienia że przesyłka została już wysłana, powinna niedlugo dojsc itd. Poinformowałem że jeśli nie otrzymam konkretów co do wysyłki (nr przesyłki do sledzenia) po określonym terminie odstąpię od umowy. 27 lutego z powodu braku konkretów nt. Przesyłki i towaru odstąpiłem od umowy. Właściciel zapewniał że niedługo otrzymam zwrot pieniędzy (maksymalnie 14 dni). W tym czasie podczas rozmów tel zapewniał że księgowość jest poinformowana, że nawet przypomni im o przelewie. Po upływie terminu zwrotu środków przestał odpowiadać na tel. Sprawa zgłoszona do rzecznika praw konsumenta. Oczekuję zwrotu moich środków za zakupiony towar Komoda biała do salonu czterodrzwiowa Asha z ryflowanym frontem i metalowym stelażem 200 cm - biały mat / czarne nóżki- 1881 zł.(czytaj więcej)
W dniu 18.02.25 zakupiłem w firmie u-meblowane.pl fotel rozkładany typu amerykanka. Dostawa - według informacji na stronie internetowej firmy - miała nastąpić w ciągu 3 dni. Minął miesiąc, a towaru nie otrzymałem. Firma mami mnie zapewnieniami, że już jutro, że dostawa już w drodze, albo że firma transportowa uszkodziła towar, itd., itp. Zażądałem w końcu natychmiastowego zwrotu zapłaconych przeze mnie pieniędzy - cisza... Proszę o pomoc.(czytaj więcej)
Stół zamówiony i opłacony 10.11.2024. Miał dotrzeć po 10 dniach roboczych. Dotarł 23.12.2024 zdewastowany, z wyłamanymi nogami i uszkodzonym blatem. Reklamacja złożona w styczniu. Próby kontaktu utrudnione, gdy w końcu udaje się dodzwonić Pan zapewnia że nowy stół wyślą jak już dostaną dostawę, już w poniedziałek i tak za każdym razem. Zapewniają, że już wysyłają, a potem znowu nie odbierają telefonu. Na maile też przestali odpowiadać. Reasumując, po 4 miesiącach po opłaceniu, nadal nie otrzymaliśmy mebla ani zwrotu środków.(czytaj więcej)
Zamówienie złożone 11.02.2025 Meble miały być Wysłane w ciągu 5 dni. Po wielu wiadomościach wysłanych do firmy i zbywaniu, nadal nie otrzymałam zamówienia, nr tel nie działa, co chwilę piszą, że meble zostaną wysłane, że skontaktują się z firmą kurierską, a zero rezultatu. Boje się że nie odzyskam zwrotu pieniędzy i będę składać sprawę na policję. (czytaj więcej)
Przed zamówieniem zapytałam się o termin realizacji zamówienia. Otrzymałam odpowiedź, że 5 dni. Zamówiłam towar pod warunkiem realizacji zamówienia w ciągu 5 dni. Po trzech tygodniach dopytywania się kiedy towar zostanie wysłane (za każdym razem pracownik był zdziwiony, że towar nie został jeszcze wysłany) anulowałam zamówienie. Miną miesiąc od anulowania zamówienia a ja ciągle nie otrzymałam zwrotu środków. Piszę, dopytuję się, pierwsze dwa razy otrzymałam odpowiedź, że już interweniują w księgowości, teraz już się nie odzywają. A zwrotu 790zł jak nie było tak nie ma. Przestrzegam wszystkich przed zakupem w tym sklepie. Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków.(czytaj więcej)
Złożenie i opłacone zamówienie 18.01 na kwotę 4173. Podano termin realizacji 48h. W dniu 02.02 odstąpienie od umowy i próba o zwrot środków na druku sklepu. W odpowiedzi informacja o przelewie środków w ciągu 14 dni. Do dnia dzisiejszego brak zwrotu i brak kontaktu z firmą.(czytaj więcej)
> czw., 6 lut 2025 o 10:43 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a): > >> W dniu 2025-02-05 18:03, [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): >>> Coś słaba ta interwencja >>> >>> wt., 4 lut 2025 o 09:42 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a): >>> >>>> W dniu 2025-02-01 18:11, [dane usunięte przez moderatora] >>>>> Uprzejmie informuję, że minęło 14 dni od rezygnacji, nawet >>>> tego >>>>> terminu nie potraficie dotrzymać. Czekam na zwrot pieniędzy. >>>>> [dane usunięte przez moderatora] >>>>> >>>>> czw., 23 sty 2025 o 09:06 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a): >>>>> >>>>>> W dniu 2025-01-23 09:05, Elżbieta napisał(a): >>>>>>> Witam >>>>>>> Przypominam, że jesteście mi winni zwrotu za nie dostarczona >> w >>>>>>> terminie umownym amerykankę. Kiedy wyślecie przelew. >>>>>>> Pozdrawiam >>>>>>> [dane usunięte przez moderatora] >>>>>>> >>>>>>> pon., 20 sty 2025 o 09:19 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a): >>>>>>> napisał(a): >>>>>>>>> Nie będę czekać w nieskończoność już Wam nie wierzę >>>>>>>>> >>>>>>>>> pon., 20 sty 2025 o 08:45 <sklep@u-meblowane.pl> >> napisał(a): >>>>>>>>> >>>>>>>>>> W dniu 2025-01-17 18:15, u-meblowane.pl [1] [1] [1] [1] [1] >>>>>> napisał(a): >>>>>>>>>>> Sklep internetowy u-meblowane.pl [1] [1] [1] [1] [1] >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Imię i nazwisko >>>>>>>>>>> [dane usunięte przez moderatora] >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Numer telefonu >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Adres e-mail >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Treść wiadomości >>>>>>>>>>> Myślałam, że ma do czynienia z poważną firmą, >>>>>>>>>> niestety >>>>>>>>>>> pomyliłam się. Macie gdzieś klientów, obiecujecie >>>>>> przekazać >>>>>>>>>>> informację gdzie jest zapłacony przeze mnie towar po >> czym >>>>>> nikt >>>>>>>>>> się >>>>>>>>>>> nie odzywa. Termin dostawy 3 dniowy to pomyłka minęło >>>> już >>>>>> 14 >>>>>>>>>> dni >>>>>>>>>>> od dnia zakupu zwalacie winę na firmę kurierska, ale nie >>>>>>>>>> podajecie >>>>>>>>>>> nazwy firmy ani numeru listu przewozowego, tak się >> klienta >>>>>> nie >>>>>>>>>>> traktuje. Jesteście na facebook postaram się wystawić >> Wam >>>>>>>>>>> odpowiednia laurkę .Mam nadzieje, że w końcu otrzymam >>>>>>>>>> informacje >>>>>>>>>>> gdzie jest opłacona i kupioną przeze mnie amerykanka i >>>> kiedy >>>>>>>> do >>>>>>>>>> mnie >>>>>>>>>>> dotrze. Jeżeli nie jesteście w stanie dotrzymać umowy >> to >>>>>>>> trzeba >>>>>>>>>>> się zastanowić czy nie należałoby zrezygnować >>>> zmienić >>>>>>>>>> profil >>>>>>>>>>> firmy. [dane usunięte przez moderatora] >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> u-meblowane [dane usunięte przez moderatora] >>>>>>>>>>> Boczna Kasprowicza 10, 37-100 Łańcut >>>>>>>>>>> Adres email: sklep@u-meblowane.pl >>>>>>>>>>> NIP: 5170400505 >>>>>>>>>>> ING Bank Śląski S.A.: 79 1050 1562 1000 0092 9877 0851 >>>>>>>>>> Dzień dobry, firma kurierska ma Pani dostarczyć w środę >>>>>>>>>> -czwartek >>>>>>>>>> zamówioną amerykankę. >>>>>>>>>> Bardzo przepraszam za opóźnienie. >>>>>>>>>> Miłego dnia >>>>>>>>>> Pozdrawiam(czytaj więcej)