PAYPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

PAYPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Błędne rozliczenie płatności z PayPo

Szanowni Państwo, Zwracam się z prośbą o pilne wyjaśnienie i rozwiązanie problemu dotyczącego nieprawidłowego rozliczenia zwrotu płatności za zakup dokonany w sklepie Reserved przy użyciu Państwa usługi. Zwrot został przeprowadzony zgodnie z procedurą określoną przez Reserved i zaksięgowany. Otrzymałem informację, że został prawidłowo rozliczony z PayPo. Jednak w rzeczywistości nie miało to miejsca. Pomimo wielokrotnych prób wyjaśnienia sprawy zarówno z Reserved, jak i z PayPo, problem nadal pozostaje nierozwiązany. W związku z przedłużającym się czasem oczekiwania na korektę transakcji zwróciłem uwagę Reserved, że termin rozliczenia tej płatności dobiega końca. PayPo zgodziło się na jednorazowe wydłużenie tego terminu. Na dzień przed jego upływem Reserved poinformowało mnie, że zwróci się do PayPo o kolejne wydłużenie, jednak ostatecznie tego nie zrobiło. W efekcie stałem się Państwa dłużnikiem, a płatność została uznana za przeterminowaną i rozłożona na raty. Złożyłem oficjalną skargę w Reserved i posiadam pełną dokumentację korespondencji dotyczącej tej sprawy. Uważam, że sytuacja ta powstała nie z mojej winy, a jej konsekwencje działają na moją niekorzyść, wpływając na moją wiarygodność finansową i zdolność kredytową. W związku z powyższym wnoszę o: 1. Pilne wyjaśnienie i skorygowanie nieprawidłowego rozliczenia zwrotu. 2. Anulowanie naliczonych opóźnień oraz korektę warunków płatności. 3. Wprowadzenie skutecznych procedur współpracy z partnerami handlowymi, aby unikać podobnych sytuacji w przyszłości. Proszę o niezwłoczną odpowiedź i podjęcie działań w tej sprawie. (czytaj więcej)