PHU „ELMOT” Piotr Woźniak

PHU „ELMOT”  Piotr Woźniak

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-03-10 godz: 06:01
Od
avatar-urlR.W.
Publiczna
Otwarta

Towar niezgodny z ofertą w internecie

W firmie ELMOT zakupiłem skuter Zipp vanilla 110 Transakcji dokonałem online. Ofertę znalazłem na portalach internetowych takich jak OtoMoto, OLX. Oferta dotyczyła "nowego" skutera, jednak zdjęcia były tylko poglądowe. Brak zdjęć rzeczywistych. W ramach zakupu firma oferowała przegląd zerowy, kartę gwarancyjną, oraz instrukcję obsługi skutera. Szczegóły transakcji takie jak negocjacje ceny i rodzaj transportu dokonaliśmy telefonicznie. Opłatę dokonałem przelewem. Transport pan Piotr (właściciel firmy) zaoferował z firmy. Towar do mnie dotarł z widocznym przebiegiem ponad 100 km, widoczne na nim były uszkodzenia transportowe. Największym jednak minusem okazało się brak przeglądu zerowego, brak karty gwarancyjnej, oraz brak instrukcji obsługi. Dodatkowo towar odbiegał od opisu zawartego na portalach internetowych. Odmówiłem przyjęcia towaru w takim stanie, natomiast kierowca zdjął towar i powiedział że on jest tylko pracownikiem i takie rzeczy trzeba uzgadniać z szefem. Zadzwoniłem do właściciela firmy z którym wcześniej uzgadnialiśmy transakcje telefonicznie, stwierdził on że instrukcja obsługi mogą sobie wydrukować z internetu, a faktura jako dowód zakupu jest gwarancją. Kierowca bez żadnego protokołu odbioru, bez mojej zgody na przyjęcie towaru, pozostawił skuter i po prostu sobie odjechał. Po kilku godzinach pan Piotr przysłał mi maila z informacją że dośle mi te dokumenty, jeżeli uiszczę dodatkową opłatę 350 zł. Jestem bardzo niezadowolony z takiego podejścia firmy do klienta. Na dzień dzisiejszy skuter stoi. Bałbym się nim jeździć bez przeglądu zerowego. A jak wiadomo taki przegląd to dla mnie dodatkowe koszty. Mam zamiar zwrócić towar do firmy. (czytaj więcej)