- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
RTV EURO AGD
W dniu 11.03.25 dokonałam zakupu w sklepie stacjonarnym pralki, która opłaciłam z wniesieniem do domu i zabraniem starego sprzętu. Towar miał być dostarczony w dniu 13.03.25r. Zaś po ustaleniach z kierowcami umówiliśmy się na godzinę 16.10 z uwagi na korki poprosiłam gdybym spóźniła się 2 min poczekali na co się zgodzili zaś przyjechali pod adres ponad pół godziny wcześniej i okazali swoje niezadowolenie z tego tytułu i jeśli nie będę 16.10 odjeżdżają. Poprosiłam o zrozumienie zaś usłyszałam że powinnam w domu warować 9-20 a ja że nie jestem psem bo tak zostałam potraktowana kierowcy od razu odmówili dostarczenia towaru i kazali zgłosić skargę do RTV EURO AGD po czym nie odbierali ode mnie telefonu. Nie podali danych osobowych abym mogła podać ich do zgłoszenia. Poza tym ich zachwianie budzi w mojej osobie lęk i boję się ich przyjąć w domu. Zgłosiłam sprawę dwukrotnie do infolinii RTV EURO AGD na co dział logistyki przyjął tylko wersję kierownicę ,że nie zastali mnie w domu o 16.00 zaś umowa była 16.10 a ja byłam fizycznie już 16.08 Czyli jeszcze przed umówionym czasie z kierowcami. Chce zwrotu za zakupiony towar w sklepie stacjonarnym za nie dotrzymanie warunków umowy zakupu, a wina leży po stronie RTV EURO AGD. Problem został głoszony, że jeśli towar nie będzie w dniu wskazanym czyli 13.03.25 odstąpienie umowy będzie z ich winy. Dział logistyki jak i dział reklamacji nie poczynia się do weryfikacji obu stron jedynie kierowców. Towar zapłaciłam zaś go nie otrzymałam zgodnie z zawartą umową. Proszę o pomoc. (czytaj więcej)