FRANKSHOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

FRANKSHOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków po przyjętym zwrocie zamówieni

W dniu 25.02.2025 dokonałam/em zakupu towaru/usługi o wartości 967,60 zł za pośrednictwem strony https://frankshop.pl. Zgodnie z regulaminem sklepu https://frankshop.pl/regulamin/, w przypadku odstąpienia od umowy zwrot środków powinien nastąpić w ciągu 14 dni. Dnia 28.02.2025 złożyłam/em odstąpienie od umowy, odesłałam towar i w dniu 04.03.2025 otrzymałam potwierdzenie od sprzedawcy przyjęcia zawrotu i zapewnienie, że środki pieniężne za jego zwrot otrzymam do 14 dni. Do dziś, mimo licznych prób kontaktu, nie otrzyma-łam/em zwrotu pieniędzy, a sprzedawca urwał kontakt, nie odpowiada na maile i nie odbiera telefonu. Próbowałam/em kontaktować się telefonicznie oraz mailowo [dane usunięte przez moderatora], jednak nie uzyskałam/em żadnej odpowiedzi, a wskazany numer telefonu jest za każdym razem niedostępny. W dniu 19.03.2025 i 20.03.2025 wysłałam/em formalne wezwanie do zapłaty drogą mailową, jednak pozostało ono bez odpowiedzi. Dodatkowo złożyłam/em skargę do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej i zgłosiłam sprawę do UOKiK, ale obawiam się, że mogłam/em paść ofiarą oszustwa. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony sprzedawcy oraz niedotrzymanie ustawowych terminów zwrotu środków budzą moje poważne wątpliwości co do uczciwości tej firmy. Ponad to w internecie jest wiele niekorzystnych komentarzy na temat tego sklepu internetowego – tego sprzedawcy, że oszukują klientów, nie oddają pieniędzy i sprzedają podróbki, a kontakt ze sklepem się urywa. Oczekuję zwrotu środków za zwrócone zamówienie wraz z odsetkami. (czytaj więcej)