- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
eMshop
W dniu 29.12.2024r. zakupiłam na stronie empik Skarbonkę sejf elektroniczny. Produkt przyszedł fabrycznie uszkodzony. Niestety nie mogłam złożyć reklamacji na swoim koncie empik ponieważ statut zamówienia widniał jako niedostarczony. Skontaktowałam się telefonicznie z biurem obsługi klienta empik i zostałam poinformowana ze reklamację muszę złożyć bezpośrednio do sprzedawcy towaru czyli firmy eMshop. Kontakt z tym sprzedawcą jest bardzo utrudniony. Na moje maile nie było odpowiedzi. Wtedy napisał do nich maila mój mąż. Dostał odpowiedź że mamy odesłać wadliwy towar. Kiedy odesłaliśmy na wskazany przez firmę eMshop adres uszkodzoną Skarbonkę kontakt z firmą eMshop się urwał. Nie otrzymaliśmy ani zwrotu produktu ani zwrotu gotówki. Oczekuje na zwrot gotówki lub zwrot towaru zgodnego z zamówieniem.(czytaj więcej)