- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
U-meblowane
Dzień Dobry, W dn. 18.12.2024 zamówiłam czarną komodę wpłacając z góry całą kwotę 1640 PLN. Cały czas zbywano mnie pisząc, że towar wyjechał. A najlepsze, że któregoś dnia napisali, że jest na magazynie w Warszawie i zaraz ktoś go do mnie dostarczy. Zastanawiam się, dlaczego jeszcze ten sklep dziala i jak widać [słowo usunięte przez moderatora] kolejnych Klientow.Szkoda, bo mialam nadzieje, ze zakupie tam wiecej rzeczy. A tak wielkie rozczarowanie. Nie odbierają telefonow i piszą zdawkowe e-maile, z ktorych sie nie wywiazują - setki [słowo usunięte przez moderatora] ludzi. Jestem zainteresowana zgloszeniem sprawy na policję [słowa usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)
Szanowni Państwo, W dniu 16 grudnia 2024 r. o godzinie 18:47:21 zakupiłam w sklepie internetowym U-Meblowane [dane usunięte przez moderatora] następujące produkty: • Kanapa Davos rozkładana z funkcją spania, • Sofa Rozkładana Amerykanka Fotel do Spania Dwuosobowa z Pojemnikiem Butelkowa Zieleń. Łączny koszt zamówienia wyniósł 3 488 zł. Zgodnie z informacją podaną na stronie sklepu internetowym u-meblowane, zamówienie miało zostać wysłane w ciągu 24 godzin i 3 dni roboczych. Zamówienie zostało w pełni opłacone poprzez Płatności online Imoje (szybkie przelewy, BLIK, Karty, PayPo). Towar nie został jednak wysłany w deklarowanym terminie. Po upływie tego czasu skontaktowałam się mailowo ze sklepem w celu uzyskania informacji o statusie przesyłki. Otrzymałam odpowiedź, że z powodu inwentaryzacji zamówienie nie zostało wysłane i zostanie nadane w ciągu kilku dni. Jednakże również po upływie tego terminu towar nie został wysłany. Wówczas zaczęłam otrzymywać sprzeczne informacje – m.in. że zamówienie dopiero jest w drodze do sklepu i że zostanie wysłane w najbliższym czasie. Z powodu tych licznych nieścisłości i braku realizacji zamówienia złożyłam odstąpienie od umowy, które zostało przyjęte. W związku z tym należna kwota miała zostać zwrócona w ciągu 14 dni. Do dnia dzisiejszego (25 marca 2025 r.) zwrot jednak nie nastąpił. Pomimo wielokrotnych prób kontaktu mailowego, byłam wielokrotnie wprowadzana w błąd i oszukiwana. Otrzymywałam wiadomości informujące, że zwrot zostanie dokonany w piątek, następnie w kolejny poniedziałek, a później, że został przekazany księgowej do akceptacji. W pewnym momencie Państwa firma przestała w ogóle odpowiadać na moje wiadomości, a podany numer telefonu nie jest aktywny – na stronie internetowej widnieje informacja o awarii infolinii. W związku z powyższym proszę o pomoc w zwrocie należnej mi kwoty 3 488 zł na rachunek. (czytaj więcej)