- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
CALZADO RAFAŁ DZWONKOWSKI
Zwrotu butów do sklepu „Calzado - Tylko Wygodne Buty” (taka jest nazwa na Facebook i w aplikacji Selmo) dokonałam 07.03.2025 r., czyli na drugi dzień od otrzymania przesyłki, przez zalecany w Regulaminie sklepu sposób „Wygodne zwroty”, wypełniając elektroniczny formularz zwrotu i nadając paczkę przez Impost (paczka została dostarczona do sklepu przez kuriera dnia 10.03.2025 r.) Zażądałam zwrotu pieniędzy za oddane buty 25.03.2025 r. przez Messenger i e-maila i otrzymałam informacje, że sprawa zostanie przekazana do księgowości. Ponawiałam żądanie i znowu dostałam informację, że w trybie pilnym zostaną zwrócone i do dnia dzisiejszego nie zostały zwrócone, a co więcej dzisiaj otrzymałam kolejną wiadomość, że te buty były na wyprzedaży i nie należy mi się zwrot pieniędzy! Oczywiście w aplikacji Selmo, w której zakupiłam buty nie było słowa na temat wyprzedaży, a wręcz w filmiku sprzedażowym były przedstawione jako nowość. Nawet w dniu dzisiejszym są w sprzedaży w tej samej regularnej cenie i nie ma informacji o wyprzedaży. Niestety o takim nieuczciwym traktowaniu klientów i niezwracaniu pieniędzy przeczytałam w opiniach o sklepie Calzado na Ceneo.pl, a co więcej dokładnie takie same wiadomości, że sprawę przekażą do księgowości i że w trybie pilnym zwrócą pieniądze, dostawała jedna z klientek, która wystawiła negatywną opinię. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)