Brak płatności za zwrot zamówienia PL 1262 SmartchOd grudnia 2024 czekam na zwrot należności za zwrot zamówienia do firmy The Box Shop F Group.Dokonalam zakupu i zwróciłam w całości zakup pościeli w dniu 03.12.2024 firmą DPD nr paczki:13209110013530 wraz z wypełnionym kwestionariuszem.Moje prośby i maile o należny zwrot pozostają bez odpowiedzi.Zaplacilam 410 zł i 69 zł przesyłka zwrotna.Oczekuje zwrotu należności.
Brak zwrotu srodków za niedostępny produktBrak zwrotu srodków za anulowane zamówienie z powodu niedostępnych produktów
W dniu 5 września 2024 dokonałem zakupu w sklepie Inteligentnydom.co sp. z o.o.
Wysyłka produktów nie została zrealizowana w terminie. Dnia 10 oraz 11 września wysłałem email z zapytaniem o termin dostawy. 12 września otrzymałem odpowiedź o wydłużeniu realizacji zamówienia do 16 -18 września. Do dnia
19 września nie nastąpiła wysyłka towaru, dlatego 19 września wysłałem email z prośbą o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy.
Dnia 20 września dostałem odpowiedź z prośbą za zainstniałą sytuację oraz z prośbą o przesłaniem numeru konta do zwrotu oraz informacją o terminie zwrotu środków do 14 dni.
Tego samego dnia przesłałem numer konta do zwrotu.
Do dnia dziejszego 27 marca 2025 nie otrzymałem ani zwrotu, ani towaru. Sklep nie odbiera telefonu oraz zignorował wszystkie maile z przypomnieniem. Domagam się natychmiastowego zwrotu środków.
zwrot pieniędzyZakupiłam dwie sukienki 01.10.2024 r. Zwrot
przez wygodne zwroty zrobiłam w dniu 15.10.24. Potwierdzenie , że przesyłka dotarła do magazynu była 16.10.24. W dniu 22.11.24 przyszła wiadomość , aby podać numer konta do zwrotu środków. W grudniu przyszła wiadomość że firma ma problemy , ale zwrot już został zlecony. W dniu 29.01.2025 r. wysłałam wezwanie do zapłaty. Potwierdzenie wróciło 25.02.25. Jak było się można domyśleć, żadnego zwrotu moich płatności nie było. Oczekuję zwrotu moich 539,98 zł.
Zwrot pieniędzy Złóżyłam zamówienie dn.8 marca2025r..17 marca dostałam informację żeczas realizacji się przedłużył .18 marca dostałam informację że zamówienie opuściło centrum logistyczne.Więc czekałam na informację.25 marca firma poinformowała mnie o upadłości.Firma [słowa usunięte przez moderatora].Złóżyłam zawiadomienie na policjiCzekam na zwrot środków w kwocie 654,30zł
Zamówienie 3654Po wpłacie 749,95zł kontakt z firmą jest niemożliwy ani nie odpisują na maila ani nie można połączyć się telefonicznie pod wskazanym numerem tel: 536xxxxxx.
Status zamówienia nie zmienił się od wczoraj .
Zamowienie nie zrealizowane Zamówienie 19334.W zamówieniu zabawka OBSERWACYJNA baza ze zjeżdżalnią PSI PATROL + 6 szt. FIGUREK | 169,99 zł - 1 szt. Przewidywany termin wysyłki: 1 dzień roboczy
Płatność: Tpay.com
Dostawa: Przesyłka Kurierska Pocztex
Koszt dostawy: 19,99 zł
Całkowita wartość zamówienia: 189,98 zł Przesyłka do dnia dzisiejszego nie doszła.Nie mogę sprawdzić statusu przesyłki bonie mogę wejść na konto sklepu.Cały czas dostaję informację że źle hasło.Nie zajmowałam się tą przesyłką bo nie byłam w kraju.Oczkuje zwrot pieniędzy
Niewłaściwe zamówiwnieZamawialam na stronie Puma 25,białe buty roz 37,dostalam roz 40 i zupełnie inne buty.Paczkę pobraniową odebrał partnet,dlategobrak brak możliwości sprawdzenia zawartości. Proszę o zwrot kosztów i odebranie niewłaściwych butów
Przesyłka Witam. Zamówiłem u was zupełnie coś innego,a przyszły jakieś dwa zegarki których nie widziałem na oczy i nie zamawiałem ich. Chcę zrobić zwrot tej przesyłki, która być może została nadana do mnie przez pomyłkę. Dziękuję i proszę o kontakt zwrotny
ZwrotZwróciłam towar 26.02 do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu gotówki tylko e-maila pięknie napisane!!! A ja nie jestem zainteresowana Waszymi problemami proszę zamknąć biznes jak sobie nie radzicie .Ile można się upominać i prosić,;Przeczytałam tyle negatywnych opinii o sklepie że nie mam na co czekać tylko zgłaszam sprawę dalej.
Niedostarczenie towaru15.03.2025 r. zamówiłem gitarę elektroakustyczną Harley Benton D-120CE BK. W dniu 19.03.2025 r. otrzymałem wiadomość email z informacją o wysłanej przesyłce. Wiadomość nie zawierała żadnych danych dot. przesyłki, które pozwoliłyby na zweryfikowanie jej statusu i położenia. Dziś mamy 26.03.2025 r. a gitara nadal nie przyszła. Z firmą nie ma jakiegokolwiek kontaktu. Brak odpowiedzi na wiadomości email, odrzucane połączenia telefonu. Chciałbym się dowiedzieć dlaczego skłamano, że gitara została wysłana, a jeśli tak było w rzeczywistości to gdzie ona aktualnie się znajduje.