Zwrot pieniędzy W dniu 10.10.2024 r. dokonałam zakupu łóżek drewnianych na kwotę ok. 3.000 zł. Do tej pory nie otrzymałam towaru. Na maile, telefony nie odpowiadają, oddajcie moje pieniądze!!!
Zwrot uszkodzonego kaskuW dniu 2024.12.20 zakupiłem po przez stronę internetową www.LS2.sklep.pl kask motocyklowy.
Niestety kask który został mi przysłany posiadał wadę, a mianowicie nie było można odkręcić jednej ze śrub i zdemontować daszku. Sprzedawca został poinformowany mailowo o sprawie w dniu 2024.12.23, tego samego dnia odesłałem kask sprzedawcy. Do tej pory sprzedawca nie skontaktował się ze mną w tej sprawie. Sprzedawca nie odpisuje na moje maile oraz nie odbiera telefonu.
brak realizacji i zwrotuZamówienie z początku sierpnia, oczywiście nie zrealizowane. W październiku okazało się, że firma padła. Moje zamówienie nie jest duże, bo raptem na 1358zł, nie stać mnie na prawników. Sprawę zgłosiłem na policji. Dziś dowiedziałem się o umorzeniu sprawy. Co to za kraj, że nawet policja nie pomoże szaremu obywatelowi? Czy na prawdę nic się nie da zrobić? Sklep nie działa, nie ma nawet przed czym ludzi ostrzegać.
Opóźnione zamówienie, brak kontaktu Zamówienie złożone 8.11.2024. Maila z prośbą o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy wysłałam 29.12 - zwrotu brak, kontaktu brak. 3.12 otrzymałam zamówienie. Było NIEKOMPLETNE a produkty za które zapłaciłam zostały wymienione na tańsze bez mojej zgody. Otrzymałam maila że reszta zamówienia zostanie dostarczona w drugiej paczce, która nie doszła do dnia dzisiejszego tj.13.01.2025 r. Pod podanym numerem telefonu NIE ODBIERA NIKT, maile i wiadomości można pisać do woli - pozostają bez odpowiedzi.
Oczekuję od firmy dosłania produktów za które zapłaciłam lub zwrot pieniędzy.
brak zwrotu pieniędzy za odesłane produktyna powyższe faktury zostały zakupione dwa wymienniki ciepła (dnia 5.11.2024 i 13.11.2024). zostały odesłane na adres firmy przed upływem 14 dni od daty zakupu. do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy. dnia 09.12.2024 zostało wysłane wezwanie do zapłaty, które zostało odebrane dnia 20.12.2024. oczekuję od firmy zwrotu za odesłane produkty, w kwocie 715zł
FasardiDzień dobry.Dnia 1.01.25 złożyłam zamówienie przez sklep internetowy firmy fasardi i do dnia dzisiejszego nie dostałam zamówionego towaru ani zwrotu pieniędzy za nie przysłany towar.Teraz domagam się zwrotu pieniędzy.Posze o pomoc w tej sprawie.
Brak dostawy towaru - [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!Zamowienie zostało złożone 14.08.2024. Po 12 tygodniach, zostałem poinformowany przez telefon, że realizacja może się przedłużyć do 15 tygodni. Ostatecznie towaru nigdy nie otrzymałem. Na maila nie odpisują, telefonu nie odbierają. [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]
CL026
Dębowa ława kawowa na trzech nóżkach - Kolor : dąb naturalny olejowany (klepka)- Rozmiar mebla : 120 cm
Szafka medyka [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]rokuWitam natknąłem się na Facebooku na stronę "Szafka medyka", akurat ktoś z rodziny potrzebował medycznej odzieży więc pomyślałem, że dobrym pomysłem będzie to komuś sprezentować. Nie sprawdzałem strony wcześniej, gdyż reklamował to sam Facebook oceny, z resztą też były pozytywne, więc nie zwróciłem na to uwagi. Złożyłem zamówienie 7.01.2025 o godzinie 17:50. 2 dni później przyszła mi informacja, że paczka jest w trakcie realizacji, mają już kolejne dni, zainteresowałem się sprawą i nagle okazuje się ,że jest ponad tysięczna grupa osób, która została [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez tą stronę, także podejmuje działania tutaj na tej stronie. Z tego co wiem sprawa trafiła już do redakcji, która ma się za to niby zabrać. Szczerze nie ubiegam się o nie wiadomo co od firmy [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], jedynie już by mogli się zachować honorowo i oddali by po prostu wszystkim poszkodowanym pieniądze.
Brak zamówienia 12.12.2024 roku złożyłam zamówienia na kwotę ponad 200zł. Do dnia dzisiejszego nie mam ani paczki, ani zwrotu gotówki. Na mejle i telefony nikt nie odpowiada.
PILKOMANIA Brak dostarczenia produktuW dniu 18.12.2024 zamówiłam WIEŻĘ OBSERWACYJNA baza ze zjeżdżalnią PSI PATROL + 6 szt. FIGUREK nr zamówienia 17998 opłacając zamówienia w systemie Tpay potwierdzone zaksięgowaniem, sklep PILKOMANIA potwierdził nadanie przesyłki nr: 3047316310395250 sprawdzając przesyłkę w firmie kurierskiej pojawia się komunikat o niezarejestrowaniu takiej paczki. Na obecną chwilę brak kontaktu ze sprzedającym, a podany numer telefonu do kontaktu nie istnieje. Poproszę o zwrot kosztów taka samą drogą jak Państwu zapłaciłam za zamówiony towar.