Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-01-15 godz: 17:49Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 3918 [tytuł zmieniony przez moderatora]ProjektOkZostałem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] na bardzo już głośną sprawe ProjektOk gdzie Pan Sprzedawca ukrywa, to że na jego stronie tylko rezerwuje się produkt a nie kupuje , za zawyżoną z resztą cene, a potem trzeba wpłacić dodatkowe 200 złoty, gdzie ten produkt jest ściągany z aliexpress za około 100 złoty. Próbowałem się kontaktować z Panem Sprzedawcą ale odpisywał po miesiącach nawet powoływania się na to że wykorzystuje nie uczciwe praktyki podając akty prawne nic nie wniosły . Oczekuje od Firmy zwrotu moich pieniędzy które przetrzymują od 16 stycznia 2024. Na screenie 1 jasno widać że pisze całkowita cena zakupu a nie rezerwacji, natomiast na 2 screenie jest już druga wiadomość od Pana Sprzedawcy gdzie pisze ''REZERWACJA'' ! Pozatym tak jak mówiłem Pan Sprzedawca nie odpisuje na wiadomości tylko je ignoruje jak na screenie 3. Nawet na innym mailu który podał nadal zero reakcji.
2025-01-15 godz: 17:35Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlM.S.
Mandat za parkowanieOtrzymalam mandaty za parkowanie w strefie przy markecie Intermarche. Cale zycie ten parking byl bezplatny. Przy wjezdzie w godzinach popoludniowych gdy jest szaro nie widac oznaczen o platnym parkingu. Brak parkometrow gdzie mozna by uiscic oplaty. Calosc sprawy zglosilam i opisalam do wlasciciela. W mailu zwrotnym dostalam odpowiedz iz zadanie zaplaty zostalo anulowane. Po czym dostaje monity z odsetkami karnymi z wezwaniem do zaplaty
2025-01-15 godz: 16:10Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.G.
Brak reakcji na reklamację obuwiaw dniu 18.12.2024 wysłałam email z reklamacją obuwia oraz zdjęcia z wadami butów, do dzisiaj nikt nie odpowiedział na problem. Proszę o interwencję w tej sprawie
2025-01-15 godz: 15:26Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy11.11.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym MONOLOGO.pl. Były to 3 produkty o łącznej wartości 835,04 zł. Zamówione produkty dotarły do mnie 04.12.2024. Następnego dnia odesłałam 2 z 3 produktów o łącznej wartości 509,10 zł. 6.12.2024 przesyłka ze zwróconymi produktami została odebrana w punkcie przyjęć "zwrotów" w monologo. Infinity Distributors II spółka cywilna, 01-217 Warszawa ul.Kolejowa 11/13. Do tej pory, a jest dzisiaj 15.01.2025 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za te produkty. moja korespondencja ze sklepem: pt., 27 gru 2024, 17:00 do monologo dzień dobry, proszę o informację kiedy otrzymam zwrot środków za zwrócone produkty. zgodnie z warunkami handlowymi - zwrot środków powinnam otrzymać w ciągu 14 dni od daty kiedy otrzymaliście zwrócone produkty. Produkty otrzymaliście państwo 06.12.2024. zwrócone produkty z zamówienia nr: ZYRTMPKPR odpowiedź monologo: bok@monologo.pl pt., 27 gru 2024, 17:09 do mnie dzień dobry czy Pani mogłaby rozważyć ewentualne wymiany na inne produkty lub rozmiary Niestety mamy opóznienia za co b.przepraszamy moja odpowiedź: 27 gru 2024, 17:13 do bok dziękuję ale nie, proszę o zwrot środków. moje przypomnienie: 8 sty 2025, 20:04 (7 dni temu) do bok dzień dobry, przypominam się, nadal nie otrzymałam zwrotu środków. [dane usunięte przez moderatora] na tego maila nie otrzymałam odpowiedzi. oczekuję zwrotu środków na konto, z którego zapłaciłam za produkty. proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy
2025-01-15 godz: 15:17Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za zamówienie 329146W regulaminowym czasie zwróciłam 2 z 3 zamówionych sukienek. Od firmy kurierskiej otrzymałam powiadomienie o dostarczeniu zwrotu. Pieniędzy za zwrócone sukienki nie otrzymałam od października 2024. Moje komenatrze są usuwane, a mój profil na facebooku został zablokowany. Kontakt z firmą znikomy. Otrzymałam maile o tym, że środki zostaną zwrócone ale nadal ich nie otrzymałam.
2025-01-15 godz: 08:33Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotów środków 17 grudnia 2024 roku firma Stone Skirts otrzymała mój zwrot towaru ( mam potwierdzenie DHL). Za jakiś czas wysłałam zapytanie o zwrot kosztów i dostałam informację że mają na to 14 dni. Za dwa dni mija miesiąc i nie dostałam żadnego zwrotu. W ciągu tego czasu jeszcze raz pisałam maila, ale niestety nie dało to żadnego efektu. Ponieważ przeczytałam dużo negatywnych opinii i jest to często stosowana praktyka zdecydowałam się napisać tutaj z nadzieją potraktowania mojej sprawy na poważnie. Oczekuję od firmy natychmiastowego zwrotu zapłaconych środków. Pozdrawiam .
2025-01-14 godz: 21:25Publiczna
Zamknięta
Nie zwrócone środki za zamówienie anulowane przez Nie zwrócili Państwo środków za prostownicę koszt 2149 zł zamówienie z dnia 12.12.2024 anulowane przez Państwa w dniu 17.12.2024 wystąpiłam o zwrot środków do tej pory ich nie otrzymałam , kilkukrotnie dzwoniłam na infolinię zakładali Państwo sobie nr ponagleń do działu księgowego i w dalszym ciągu nie mam zwróconych środków na konto. Obracają Państwo moimi środkami [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], wnoszę o Pilny zwrot tych środków. Kontakt z Państwem to dramat, kliknięcie zwrotu środków w dziale księgowym nie jest jakimś trudnym zadaniem trwa moment, podobno już tyle ponagleń skierowaliście do działu księgowego odnośnie mojej sprawy, efektów brak.
2025-01-14 godz: 20:46Publiczna
Zamknięta
odmowa zwrotu za gotowkeOdmowa zwrotu gotowki za zwracany towar ktory zostal zakupiony dzien wczesniej . zwrot musi być wykonany w taki sam sposób, w jaki nastąpił zakup danego dobra. Sprzedawca nie może zmusić klienta, aby zamiast gotówki otrzymał kartę podarunkową, gdyż jest to działanie niezgodne z prawem.
2025-01-14 godz: 19:48Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.W.
Brak zwrotu pieniędzy Zamówiłam sukienkę, kontakt mailowy z Panią ze sklepu Haia.pl na początku był okej do momentu gdy odesłałam sukienkę i zażądałam zwrotu kosztów. Paczka z sukienka doszła na adres który podała mi Pani w mailu, wszystkie dane do zwrotu zostały umieszczone w paczce natomiast do tej pory nie dostałam pieniędzy na konto. Oczekuje pełnego zwrotu pieniędzy.
2025-01-14 godz: 18:24Publiczna
Zamknięta
Szmata od firmy Szymon ManowskiReklamuje się w internecie "firma" Szymon Manowski. NIestety nie czytając opinni o nich zamówiłem sweter, całkiem elegancki na zdjęciu, za 260 zł. nikt mnie nie poinformował po zamówieniu ani w trakcie, że przesyłka będzie z Chin. Po 3 tygodniach przyszła jakaś szmata, a nie sweter , której za 5zł bym nie kupił. Na prośbę o podanie adresu zwrotnego podają adres w Chinach, dokąd przesyłka jest kompletnie nieopłacalna - i to jest ich model biznesowy!!! proszę o pomoc w załatwieniu sprawy: niech podadzą jakiś akceptowalny adres do odesłania i zwrócą pieniądze!!! wiem, że będzie ciężko - firma jest zarejestrowana w Holandii.