EMPIK SPÓŁKA AKCYJNA

EMPIK SPÓŁKA AKCYJNA

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-03-14 godz: 10:56
Od
avatar-urlN.G.
Publiczna
Otwarta

Podwójne pobrane środków

Pieniądze zostały podwójnie pobrane 8/12/2024. Po wielu wiadomościach/e-mailach itd. Dostałam wiadomośc, że środki zostały zwrócone (dostałam wiadomość 10/3/2025). Osoba, która wysłała e-maila ([dane usunięte przez moderatora] z obsługi klienta) zero profesjonalizmu, zwracając uwagę na fakt, że każdy email jest napisany do mnie jako kobiety, chciałam tez powiedzieć, że mam bardzo proste żeńskie, polskie imię - zwraca się do mnie na Pan. Odesłałam e-maila, żeby ktoś się do mnie zwrócił, bo na saldzie nie ma zwrotu, gdzie mój bank to potwierdził. Ponad 3 miesiące później - ponad 250 zlotych. Jedyne co oczekuje to zwrot pieniędzy. (czytaj więcej)

2024-02-17 godz: 16:06
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Rozwiązana

Problem z kartą Google Play

W dniu 8 stycznia 2024 roku zakupiłem w salonie EMPIK przy ulicy Medweckiego 2 w Krakowie kartę podarunkową Google Play za kwotę 150 zł. Za transakcję zapłaciłem gotówką. W tym samym dniu, chciałem ją dodać do mojego konta google, natomiast zostałem poproszony o udzielenie więcej danych tj: dowód zakupu karty oraz zdjęcie przodu i tyłu karty. Wszystko to zostało wypełnione i dodane w formularzu. Po kilku dniach otrzymałem wiadomość zwrotną z google, że karta nie może zostać zrealizowana. Próbowałem jeszcze kilka razy zgłaszać powyższy fakt do google natomiast za każdym razem efekt był ten sam. Próbowałem kontaktu z Biurem obsługi EMPIK telefonicznie i uzyskałem wiadomość, że muszę zgłosić się do salonu w którym karata została zakupiona by złożyć reklamację. W salonie EMPIK usłyszałem że są tylko pośrednikiem sprzedaży i nie mogą przyjąć ode mnie reklamacji gdyż to nie jest ich wina. Otrzymałem jeszcze numer tel (22 207 19 00) by zgłosić fakt do google. Od google otrzymałem widomość iż mam reklamować kartę w salonie EMPIK gdyż to oni byli sprzedawcą. Ponownie udałem się do salonu EMPIK, w którym zakupiłem przedmiotową kartę, gdzie ponownie usłyszałem że nie mogą przyjąć ode mnie reklamacji gdyż są tylko pośrednikiem. Po rozmowie przyjęto ode mnie reklamację, lecz po kilkunastu minutach otrzymałem e-mail iż reklamacja nie może być przyjęta. Chciałbym otrzymać zwrot gotówki gdyż cała ta sytuacja jest bardzo uporczywa, denerwująca, i czuje się oszukany przez sprzedawcę.(czytaj więcej)

2024-01-03 godz: 17:17
Od
avatar-urlB.G.
Publiczna
Rozwiązana

zwrot kosztów

czekam z zwrot kosztów jauż 10 dni za każdym razem konsultant każe czekać(czytaj więcej)

2023-12-20 godz: 17:45
Od
avatar-urlB.G.
Publiczna
Rozwiązana

10101839931330

nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za anulowanie zakupionego towaru(czytaj więcej)

2023-12-10 godz: 18:26
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Rozwiązana

Empik premium kooperacja z Shell

Korzystając z Empik Premium dodatkowo dostaje się zniżki u wybranych partnerów. Dość często z nich korzystałam ( Helios, Multikino itp.). Dziś chciałam skorzystać z promocji na stacji Shell. Po zatankowaniu okazało się, że nie wszystkie stacje w biorą udział w tej promocji. Nie było to odznaczone w żaden sposób w aplikacji ( gwiazdką lub odnośnikiem z informacją, że spis stacji, które biorą udział w promocji jest w tabeli na końcu regulaminu). I o ile w przypadku innych parterów zwrot lub wycofanie się z zakupów byłoby możliwe to w przypadku stacje benzynowej, po zatankowaniu nie mogliśmy wycofać się z transakcji. (czytaj więcej)

2023-10-29 godz: 17:32
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Rozwiązana

Anulowanie zamówienia

W dniu dzisiejszym zamoeilam w aplikacji empik biografie zmarłego Matthew Perry. Od rana na stronie empik cena biografi co cheile zmieniała cenę. Począwszy od 34.99 zł, następnie 40.22.zl (za ta cene zakupilam) , obecnie 51,99 zł. Moje zamówienie zostało anulowane pomimo, że na chwilę składania zamówienia książka była dostępna (na stanie magazynowym). Obecnie w dalszym ciągu mogę zamówić ale już za wyższa cenę. Skontaktowałam się z infolinią empik i usłyszałam, że moje zamowienienzostalo anulowane w związku z dużym zainteresowaniem książką i empik nie mógł zrealizować moje zamówienia bo nie było już książki. Skoro nie było już książki to na stronie powinnam mieć taką informację. Obawiam się, że książka była ale z racji ogromnego zainteresowania (12 tys. użytkowników przeglądało w dniu dzisiejszym.pozycje.biografii) empik wykorzystał moment na zarobek i złe traktowanie swoich klientów. Skoro zamówiła i zamówienia zostało przyjęte do realizacji, a następnie anulowane to jest zła praktyka.i źle trakwoanie klienta. Kupujący posiadając informacje na sklepie internetowym o dostępności książki nawet w przypadku braku nakładu nie ponosi.odpowiedzialnosci za niespójność systemu. Ja się obawiam jednak tego, że poprzez anulowanie mojego zamówienia po niższej cenie zmuszają mnie poniekąd do kupna książki po wyższej cenie.(czytaj więcej)