Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-25 godz: 08:22Publiczna
Otwarta
Brak zwrotów kosztów/ brak odbioru zderzakaZderzak i maska malowane chyba lakierem z piaskiem. Do tego pełno zacieków. Reklamacja uznana ale od miesiąca brak odbioru towaru. Nieudolna próba wmówienia że to wina kuriera. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta i do prawnika. Unikać firmy szerokim łukiem. Firma występuje pod kilkoma profilami masterparts.pl karoseriawkolorze.pl
Brak naprawy sprzętu Została zgłoszona usterka sprzętu whirpool suszarka do ubrań do firmy , pomimo upływu 30 dni roboczych żadnej informacji na temat terminu naprawy. Sprzęt dalej nie działa (nie suszy ubrań i bardzo głośno buczy podczas pracy)nie została podjęta jego naprawa . Infolinia zbywa , że ciągle czekają na części i otwierają nowe zlecenia aby wydłużać czas oczekiwania. Oczekuję od firmy rekompensaty w postaci wymiany na nowy lub naprawy na cito obecnego sprzętu.
2025-02-24 godz: 20:06Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.K.
NORR - nie wysyła towaru i nie oddaje pieniędzyZamówiłem stolik kawowy na stronie norr.pl. Firma na początku nie odpowiadała na zapytania o status zamówienia przez ponad miesiąc. Później po zrezygnowaniu przeze mnie z zmówienia, po około 20 minutach napisali, że nie będą mogli go zrealizować. Po trzech tygodniach środki nie zostały zwrócone. W internecie jest opisanych mnóstwo podobnych przypadków związanych z tą firmą. Niestety nikt się tym nie zajmuje, a jestem przekonany, że powinna się tym zająć jakaś instytucja centralna. Zgłosiłem już ich przypadek do UOKiK.
2025-02-24 godz: 17:58Publiczna
Otwarta
zwrot pieniędzy za zamówienie W dniu 16.12.2024 roku zakupiłam sklepie internetowym meble, które miały przyjechać w ciągu kilku dni. Niestety, do tej pory nie otrzymałam zamówienia, a kontakt z Państwem opierał się na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]informacjach. Otrzymywałam różne wyjaśnienia, takie jak inwentaryzacja, wysyłka towaru, czy informacja, że towar dojeżdża na magazyn, dojeżdża do miejsca odbioru. Złożyłam odstąpienie od umowy, które zostało przyjęte, jednak minęło już 14 dni na zwrot pieniędzy, a ja do tej pory ich nie otrzymałam. Wielokrotnie pisałam na adres e-mailowy, ale otrzymywałam jedynie kolejne [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]informacje, że pieniądze są w bramce do przelewów, że przekazują sprawę do szefa z prośbą o przelanie, czy że przekazują do płatności. Co więcej, odpowiedzi są podpisywane bez imienia i nazwiska, co budzi moje wątpliwości co do rzetelności firmy. Zauważyłam również, że strona internetowa na Facebooku zniknęła, a negatywne opinie na stronie internetowej również zostały usunięte. Proszę o pilny kontakt w tej sprawie oraz o zwrot moich pieniędzy. Liczę na szybkie rozwiązanie tej sytuacji. Z poważaniem,
2025-02-24 godz: 17:30Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.S.
Brak towaru7lutego zapłaciłam 419zl .brak kontaktu. Po próbie kontaktu poprzez Państwa pomóoc otrzymałam od sprzedawcy emaila jedynie z info,że produkt będę miała do 2 dni. Minęło 8dni,nadal nie mam towaru. Próbowałam skontaktować się ponownie ze sprzedawca,ale nie odbiera tel, nie odpisuje na e-maile. Jeszcze raz proszę o pomoc. Tym razem chce zwrot pieniędzy. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]S.
2025-02-24 godz: 16:06Publiczna
Rozwiązana
rezygnacja z zakupu i zwrot pieniędzyZamówiłam 15 lutego Zestaw zabawka dla dzieci WIEŻA OBSERWACYJNA baza ze zjeżdżalnią PSI PATROL na stronie pilkomania.pl za kwotę 179,98 zł Wysyłka miała zostać wysłana w ciągu 24 h. Otrzymałam 17 lutego sms, że przesyłka do mnie leci. W ciągu tygodnia nie mam możliwości śledzenia przesyłki, kontaktu telefonicznego z firmą lub jakiejkolwiek informacji na temat przesyłki. Podany nr przesyłki nie figuruje w bazie poczty polskiej. Oczekuję zwrotu kosztów
Sprawa nr 4388 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zakupiłem telewizor 55"QLED /2024/. Zastrzeżenia budzi: 1. Brak czytelnej informacji, że telewizor nie odbiera kanałów o nr. wyższych niż 50. 2. Towar sprzedano 02.01. 2025 r. /wg faktury którą otrzymałem/ a zastosowano cenę z 30.12.2024 r. o 300 zł wyższą. 3. Telewizor objęty był Gwarancją Ceny. Znalazłem sklep który sprzedawał ten typ telewizora o kilkaset zł taniej ale reklamacji nie uwzględniono. Jak odkryłem później o 300 zł obniżyli cenę we własnym sklepie. 4. Uzyskanie informacji w tym sklepie jest bardzo utrudnione i czasochłonne. Na informację jaką kwotę mam wpłacić czekałem 2 dni. W tym czasie nie mogłem sprawdzić statusu swojego zamówienia bo warunkiem było opłacenie zakupu. 5. Jedyną przydatną informacją było, że mogę zrezygnować z zakupu lub nie przyjąć przesyłki z czego nie skorzystałem wychodząc na frajera. Od sklepu Samsung pl. nie oczekuję niczego. Zakupy produktów firmy Samsung można dokonywać u innych sprzedawców - będzie [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Chciałbym żeby potencjalni klienci o tym wiedzieli.
2025-02-24 godz: 15:31Publiczna
Otwarta
Sprzedawca anulował zamówienie i nie zwrócił pieniDzień dobry, 13 stycznia kupiłem 2 kołowrotki wędkarskie w sklepie internetowym infinitycarp.pl. Produkt jest dostępny pod tym linkiem: https://infinitycarp.pl/produkt/shimano-kolowrotek-sedona-fj-4000-xg/?srsltid=AfmBOopfaTcnpO2GVT6VYo7RNYXeHE6D5aBKLTmOzh4uQu9xPGG-k_E4wes Na stronie widniała informacja, że produkt zostanie dostarczony w ciągu 3 dni. Następnego dnia sprzedawca zadzwonił do mnie i poinformował, że czas dostawy wynosi ponad 100 dni. Zapytał, czy zdecyduję się czekać, czy wolę zwrot pieniędzy – poprosiłem o zwrot. Minęły ponad 2 tygodnie, ale zwrotu nadal nie otrzymałem. Napisałem wiadomość (korespondencja znajduje się w załącznikach) z prośbą o wyjaśnienie, na co otrzymałem odpowiedź, że pieniądze zostaną wkrótce zwrócone. Minął kolejny tydzień, ale zwrotu wciąż nie było. Ponownie napisałem wiadomość, lecz tym razem nie została dostarczona – mój adres e-mail został zablokowany. Następnie próbowałem skontaktować się telefonicznie, ale nikt nie odebrał. Sporządziłem „Wezwanie do zapłaty” (załączam dokument) i wysłałem je z innego adresu e-mail – tym razem wiadomość dotarła bez problemu, ale odpowiedzi nie otrzymałem. W związku z tym postanowiłem zwrócić się o pomoc do serwisu https://konsumersi.pl/.
2025-02-24 godz: 13:48Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Witam, zakupiłam towar w sklepie fasardi który następnie w całości zwróciłam. Dostałam maila z fakturą korygującą której numer podaje powyżej. Maila otrzymałam dnia 30.01.2025 niestety do dzisiejszego dnia nie otrzymałam pieniędzy na konto. Telefonu do firmy nigdzie nie ma a na maile wysłane ani przez stronę sklepu ani przez maila osobistego nikt nie odpowiada. Proszę o zwrot pieniędzy.
2025-02-24 godz: 12:42Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlŻ.T.
Brak wypłaty środków za zwrócony produktBrak wypłaty za zwrot R/Mod/2025/01/13/48425 przy zachowaniu terminu od 1.5 miesiaca