Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-24 godz: 12:33Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.J.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka i brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry Zamówiłam suszarkę, która nie dość że przyszła uszkodzona to jeszcze nie jest oryginalnym produktem ze strony (brak loga) Podjęłam interwencję w firmie, ponieważ suszarka jest uszkodzona (słuchać że lata w niej jakaś część ) ponadto kartonik jest uszkodzony. Zostałam poproszona o nagranie filmu uszkodzeń i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi. Nie mam możliwości odesłać paczki, gdyż nigdzie nie ma adresu zwrotnego. Paczka przyszła bezpośrednio z Chin mimo że zamawiałam u teoretycznie polskiego dostawcy W tekście o własne zdrowie i życie nie włączałam do pracy uszkodzonego produktu
2025-02-24 godz: 11:35Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.W.
Zwrot pieniędzyNr zamówienia 93364801 zamówienie na kwotę 183,99 zł według aplikacji InPost zwrot dotarł do sklepu dnia 20.02.2025 a gdy wchodzę w zwroty przez aplikację Breuninger widnieje tylko informacja o zgłoszeniu zwrotu dnia 17.02.2025. Czy ja w ogóle odzyskam swoje pieniądze?
2025-02-24 godz: 09:25Publiczna
Rozwiązana
Po anulowaniu zamówienia zwrot pieniędzy nie będziPo anulowaniu zamówienia zwrot pieniędzy nie będzi. Witam, 18.01.2025 złożyłem zamówienie na 424 zł, sklep powiedział że zostanie wysłane w ciągu trzech dni ale tak się nie stało. 21.01.2025 wysłałem maila do "Pana" i powiedział że wyśle towar w ciągu 1-2 dni i nic się nie stało. 24.01.2025 gitara została wysłana, ale nie pasowała do dziecka i poprosili o wymianę na inną za dodatkową opłatą. 28.01.2025 sprzedawca odpisał, że może wymienić tylko na inną z dopłatą 69,99 zł. 29.01.2025 Odesłaliśmy gitarę na własny koszt na adres podany w mailu. 30.01.2025 Zapłaciliśmy dodatkowe 70 zł. za nową gitarę i powiedziano nam, że nowa gitara zostanie wysłana w ciągu 1-2 dni, ale nigdy nie została wysłana. Poprosiłem w e-mailu o przesłanie mi faktury za nową gitarę z trzyletnią gwarancją, ale również nic nie otrzymałem. Od 02.02.2025 do 11.02.2025 pisaliśmy na adres mailowy i dzwoniliśmy z pytaniem dlaczego nie wysyłacie gitary, na co otrzymywaliśmy odpowiedź, że czekamy na przesyłkę, problemy z logistyką. W dniu 11.02.2025 została wysłana przez sklep, a w dniu 12.02.2025 otrzymaliśmy ją, ale nie gitarę, którą zamówiliśmy. Natychmiast zadzwoniłem do "Pana" i powiedziałem mu, że to nie była gitara, którą zamówiliśmy. Poprosił nas, abyśmy otworzyli pudełko i zrobili zdjęcie otrzymanej gitary i wysłali je na jego adres e-mail w celu weryfikacji. Gitara wyglądała na wcześniej używaną, była uszkodzona. W rozmowie telefonicznej "Pan" powiedział, że gitara, którą zamówiłem, została również zwrócona przez inne osoby i była uszkodzona, więc nie wysłali jej do mnie. Postanowili wysłać mi zupełnie inną, a może będzie odpowiednia, nawet nie zapytali czy jej potrzebuję, czy jest dla mnie odpowiednia. Pan powiedział, że rzeczywiście zaszła pomyłka i jeśli chcemy gitarę, to musimy poczekać jeszcze 1-2 tygodnie. W dniu 12.02.2025 r. wysłałem na adres mailowy firmy biuro@dobreinstrumenty.pl wniosek o anulowanie zamówienia, wskazując numer faktury i kwotę do zwrotu. W dniu 14.02.2025 r. odesłał gitarę, a w dniu 17.02.2025 r. została ona odebrana przez sklep. W dniu 18.02.2025 r. zadzwoniłem do Pana w celu potwierdzenia odbioru gitary (Pan potwierdził odbiór gitary w sklepie) i poprosiłem o zwrot pieniędzy na wskazane wcześniej konto w kwocie 488,99 zł, kwota została zgłoszona wraz z dostawą i wysyłką do sklepu, gdyż Pan wysłał inną gitarę i nie było w tym mojej winy. W dniu 18.02.2025 zamówienie zostało anulowane przez firmę i w rozmowie telefonicznej z tym Panem obiecano zwrot pieniędzy w ciągu dwóch dni, ale znowu nic. W dniu 20.02.2025 napisałem kolejny list na adres e-mail z prośbą o zwrot pieniędzy na konto i otrzymałem odpowiedź, że "Pan" jest na szkoleniu przez dwa dni i nie może dokonać zwrotu. W dniu 21.02.2025 nie czekałem na zwrot ani odpowiedź na moje pytanie, jak zwykle była cisza. Dlatego ponownie napisałem list na adres e-mail z prośbą o zwrot pieniędzy. 24.02.2025 cisza.
2025-02-24 godz: 09:12Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu za anulowane zamówienieW dniu 14.02.2025 zamówienie na kwotę 26,49 zł . W dniu 18.02.2025 anulowane z powodu zbyt długiego czasu realizacji . upominałem się do sprzedającego o zwrot pieniędzy jednak bez skutku. Na google opinie wiele takich zgłoszeń . Do dnia dzisiejszego 24.02.2025 brak jakiej kolwiek reakcji ze strony sprzedającego. Oczekuję zwrotu pieniędzy za nie otrzymany towar oraz opłaconą przesyłkę .
2025-02-24 godz: 04:04Publiczna
Otwarta
Sprzedaż uszkodzonego auta16.01 zakupiłem w komisie barni do z o.o. we Wrocławiu przy ul karkonoskiej 59a samochód skoda octavia sprzedający zapewniał o dobrym stanie auta i nalegał na szybkie sporządzenie umowy . Po przejechaniu ok 30 metrów okazało się że hamulce są niesprawne Sprzedający nie chciał słyszeć o zwrocie pieniędzy i wysłał mnie do serwisu który wykonuje naprawy gwarancyjne na miejscu właściciel warsztatu powiedział że komis [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]że nie współpracują a naprawa skody to koszt 400 zł .sprzedający nawet nie chciał slyslyszec o rękojmi i kazał mi iść do sądu, na FB powstała już specjalna grupa "[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez komuś Barni" co świadczy że sprzedający jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i mój przypadek nie jest odosobniony. Napisałem maila na adres firmowy ale pozostał bez odzewu chce odstąpić od umowy ponieważ auto może być poważniej uszkodzone a [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] z komisu Barni przy podpisaniu umowy zaznacza że kupujący dobrowolnie zrzeka się prawa do sprawdzenia pojazdu
2025-02-23 godz: 20:40Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.W.
Reklamacja patelni Ballarini Alba02.08.2021 r. zakupiłem patelnię BALLARINI Alba ALBG3E0.28U 28 cm Dbałem lepiej niż o własne dziecko - nie używałem zmywarki, tylko drewniane narzędzia, mycie miękką stroną gąbki, nie przegrzewałem. Mimo to, z czasem na patelni pojawiły się zarysowania, a teraz doszło do odpadnięcia kawałka powłoki. Załączam zdjęcia i dowody zakupu. Patelnię BALLARINI Alba ALBG0L0.24U 24 cm kupiłem nieco później i mniej jej używam, ale niestety widzę, że idzie w podobnym kierunku.
2025-02-23 godz: 18:28Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarOdstąpiłam od umowy kupna towaru--Banjo Bandżo Harley Benton HBJ-25 , firma odebrała towar 29 stycznia 2025 r. i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków w wysokości 803,99 zł. Telefon do firmy, który był podany jeszcze kilka tygodniu temu 795810938 jest już nieaktywny. Pozostał tylko kontakt e-mail: biuro@dobreinstrumenty.pl , gdzie kilkakrotnie pisałam o zwrocie środków . Za każdym razem firma odpisuje, że Prosimy o cierpliwość, przelew w realizacji, przepraszamy za opóźnienia z powodu dużej ilosci transakcji.,Lada dzień środki zostaną rozliczone. n.strada I nadal się firma nie rozliczyła. Oczekuję w końcu zwrotu środków.
2025-02-23 godz: 18:11Publiczna
Otwarta
Niezrealizowane zamówienie9-12-2024 złożyełem zamówienie za 245 zł. Zamówienia do dziś nie otrzymałem, zwrotu środków również. Mimo licznych prób kontaktu nie ma odzewu.
2025-02-23 godz: 13:39Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaru W Grudniu 2024 zakupiłem słuchawki nauszne Soudcore q45 jednak po otwarciu słuchawki nie spełniały moich oczekiwań więc zgłosiłem zwrot i wysłałem Inpostem, niestety paczka została prawdopodobnie zagubiona ale po mojej interwencji do InPostu znaleźli ją i dostarczyli na magazyn Euro-net 3.01.2025 r. , kontaktowałem się z prośbą o weryfikację przyjęcia paczki czy aby na pewno są to słuchawki a nie coś innego jednak poinformowano mnie iż jak coś będzie nie tak to bezpośrednio będzie kontaktować się ze mną magazyn, minął tydzień czasu brak jakichkolwiek informacji. Ponownie się kontaktuje i dostaje informację z infolinii ,że wszystko jest w porządku i w ciągu 3 dni roboczych dostanę zwrot pieniędzy, minął ten termin zwrotu brak. Ponowny kontakt informacja iż czas jest wydłużony i że mają 14 dni na rozpatrzenie zwrotu i na 100% dostanę odpowiedź a ostatecznym terminem była data 17.01.2025. Oczywiście jak przypuszczałem nie dostałem żadnej odpowiedzi na zwrot brak jakiekolwiek kontaktu ze mną wiec ponowna próba kontaktu na infolinię, infolinia nie wie dlaczego tak jest i wysyłają monit do opiekuna paczki [dane usunięte przez moderatora]K. która się zajmuje tą sprawą i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] oraz na prośbę infolinii ma się skontaktować ze mną i to wyjaśnić. Nie liczyłem po takim czasie i widząc jak sprawa się toczy, że coś się zmieni. Po kontakcie i zgłoszeniu sprawy do UOKiKu wysłałem dnia 23.01 oficjalne pismo WEZWANIE DO ZAPŁATY gdzie infolinia informowała, że już muszą się do tego ustosunkować i oddać pieniądze oczywiście się nie ustosunkowali bo zwrotu nie otrzymałem a dnia 31.01 dostałem odpowiedz na moje pismo od Pani [dane usunięte przez moderatora]K. która odpisała iż prosi o podanie numeru przesyłki która została wysłana do nich. Nie było by to dziwne gdyby nie fakt ile to trwa oraz ,że informowałem na samym początku dostarczenia paczki 3 stycznia o jej numerze a nawet jakbym nie informował to wysyłka zwrotna była darmowa i numer został automatycznie wysłany przez stronę RTV na mój adres e-mail. Do dnia dziejącego tj. 23.02.2025 r. nie otrzymałem zwrotu pomiędzy ani jakiejkolwiek odpowiedzi lub próby kontaktu ze mną. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z czymś takim ze strony RTV euro AGD natomiast już wiem że do końca życia ja ani osoby mi bliskie już nigdy nic tam nie kupią, także ostrzegam każdego jak wyglądają praktyki tej firmy i jak próbują a raczej nie próbują załagodzić sprawy ani jej wyjaśnić pozostawiając klienta na lodzie bez pieniędzy :(
2025-02-23 godz: 11:58Publiczna
Otwarta
Aktywacja telewizjinr zgłoszenia 315401279 z 12 lutego 2025 roku - wysłałam e-mail do play Treść zgłoszenia kolejnego od grudnia: Jestem w Play wiele lat, płacę rachunki. Po powodzi technik podłączył mi internet oraz wymienił dekodery na nowe. Po zakupie telewizorów próbowałam podłączyć telewizję ale nie było szans. Zadzwoniłam na infolinię. Konsultantka poprosiła mnie abym na e-mail wysłała zdjęcia serii dekoderów. Okazało się, żw w waszym systemie widnieją inne numery seryjne przypisane do mojego konta abonenta niż te, które zostawiono mi w domu. Nie dziwne, że telewizji nie da się ustawić. Ten fakt stwierdziła konsultantka i przekazała sprawę do podobno odpowiedniego działu ( wiadomo, że rozmowy na infolinii są nagrywane więc w razie czego dowiodę swojej racji, poza tym mam e-maile, które wysyłam od 17 grudnia 2024 roku) cały czas płacąc za nieaktywną telewizję. Nie widzę żadnej swojej winy w tym, że u mnie są inne dekodery niż te, które macie w systemie przypisane do mojego abonamentu. Ponieważ od 17 grudnia nie mam żadnej propozycji rozwiązania tej sprawy z waszej strony choć już dwa razy byłam w tej sprawie w salonie play w Prudniku i nawet na zgłoszenie Pani z salonu nie reagujecie jako firma - informuje was, że jeżeli nie będzie tu technika, który to podłączy i zrobicie porządek z tymi numerami serii do połowy przyszłego tygodnia tj. 19.02.2025 to ja SKŁADAM SKARGĘ DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA !!!!! Oczywiście liczę na zwrot kwoty za telewizję od grudnia 2024 roku, ponieważ płaciłam wam za nieaktywną usługę ( zresztą w systemie możecie sprawdzić czy miałam możliwość i czy z niej korzystała i czy była podłączona). I to był ostatni e-mail który wysłałam. I cisza, a płacę cały czas.