zwrot pieniędzyDzień dobry. Zwrot wysłałam ok 16.09.2024 r. firma Fasardi otrzymała zwrot 17.09.2024 r. W dniu 23.09.2024 r. otrzymałam fakturę korygującą nr ZS-626_09/2024 do zamówienie ZPL240905-00044991 i kontakt z firmą się urwał. Nie odbiarają telefonów, na emaile odpowiedzi są automatyczne. Pieniędzy za zwrot nie otrzymałam do tej pory. Ubiegam się o zwrot 172,80 zł za odesłane przedmioty.
Brak możliwości wejścia do mieszkaniaPo wejściu do wynajętego mieszkania i zostawieniu rzeczy wyszłam na chwilę, a gdy wróciłam, kod do zamka przestał działać (godz.21). Wykonałam ponad 200 połączeń, wysłałam mnóstwo SMS-ów – firma całkowicie mnie zignorowała. Telefonów nikt nie odbierał, a policja, którą wezwałam, nie była w stanie pomóc. Przez całą noc byłam bez dostępu do mieszkania, prywatnych rzeczy, portfela, dokumentów, kluczy do auta, płaszcza, leków (które musiałam przyjmować o stałych porach) rzeczy i bez przeświadczenia czy nie zostałam okradziona (z dóbr materialnych i tożsamości). Dopiero o 7:15 rano udało mi się skontaktować z innym hostelem należącym do tej samej właścicielki, która łaskawie podała nowy kod. Zero odpowiedzialności, zero kontaktu, zero profesjonalizmu. Brak reakcji na taką sytuację jest karygodny. Minęły tyle dni i nikt do tej pory się ze mną nie skontaktował - mimo tylu prób kontaktu i wysłanych wiadomości na Booking i SMS.
Zawarcie umowy abonamentu dzial utrzymania klientUmowa abonamentu wypowiedziana 18.11.2024 ok godz 9.30. O godz 12 byl telefon z dzialu utrzymania klienta czy jednak zmienie zdanie co do abonamentu. oczywiście odmówiłem zdecydowanie. ok godz 21 byl kolejny telefon z dzialu obslugi klienta z propozycja abonamentu. odmowilem kolejny raz i zostalem uswiadomiony ze usluga abonamentowa zakonczy sie dopiero w styczniu. W grudniu zaplacilem niby ostatnia fakture za uslugi. w styczniu poszedlem do oddzialu plusa zeby sie dowiedziec kiedy zostanie wylaczona usluga abonamentowa i dowiedzialem sie ze w dniu 18.11.2024 zostala zawarta umowa abonamentu na ten sam konkretny numer tylko ze przez infolinie. oczywiscie od listopada nie mialem pojecia ze umowa zostala zawarta bez mojej zgody. w oddziale plusa zostala zlozone kolejne wypowiedzenie umowy , która nigdy nie byla zawarta . teraz sa mi wystawiane faktury za miesiace w ktorych umowa nie powinna byc kontynuowana ale faktury placilem. wysylane sa korekty faktur z ktorych wynika ze powinienem zaplacic dodatkowo do juz oplaconej faktury. Oczekuje anulowania faktur korygujacych i zakonczenia tej bezprawnej umowy abonamentu bez narazania mnie na kolejne koszta.
brak możliwosci zwrotu towaru podczas rozmowy na czacie dowiedziałam się ze nie mam zwrotów mam palic wrotki i ma [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
zwrot dotyczył zakupionych nowych butów podałam rozmiar butów 39 a dostałam buty co najmniej 3 numery za durze
Zmiana daty lotu z Da Nang do Phu QuocW pierwszej połowie stycznia przebywałem na urlopie w Wietnamie. 11.01.2025 próbowałem zamówić bezpośredni lot z Da Nang do Phu Quoc na dzień 11.01.2025. Termin był dość mocno oblegany, gdyż jest to jeden z nielicznych bezpośrednich lotów. Wiele serwisów nie posiadało już biletów na ten konkretny lot. Przeglądarka pokazywała, że ta oferta jest dostępna jedynie przez pośrednika booking.com. Zostałem przekierowany do aplikacji, gdzie po zapoznaniu się z ceną, (która była trochę zawyżona, ze względu na duży popyt) oraz sprawdzeniu poprawnej daty złożyłem zamówienie na dwa bilety (dla siebie i Żony). Jakie było moje zdziwienie, kiedy po dokonaniu płatności, moja rezerwacja zmieniła datę z 15.01.2025 na 19.02.2025?! Niezwłocznie napisałem za pośrednictwem czatu w aplikacji do obsługi klienta! Poinformowałem, że nie zamawiałem tego lotu i chcę zmiany terminu, ponieważ do 15 stycznia musiałem wrócić na wyspę Phu Quoc! Zostałem poinformowany że zajmą się moją sprawą jak najszybciej. W nadchodzących dniach kontaktowałem się w ten sposób z obsługą klienta kilkukrotnie, lecz pomimo zapewnień o tym że ciężko nad tym pracują nie zrobili nic! Przez booking.com zniszczyłem swoje wakacje, musiałem wrócić dzień wcześniej z Da Nang do Phu Quoc lotem z przesiadkami, za dużo większe pieniądze. Po powrocie, napisałem do serwisu wiadomość z żądaniem zwrotu pieniędzy! Nagle zaczęli zapewniać mnie, że mogą zaproponować mi inny termin…w momencie kiedy nie było mnie już w Wietnamie! Pisałem wielokrotnie do nich w tej sprawie. Za każdym razem byłem zbywany na zasadzie propozycji zmiany terminu lotu, załatwienia tego na własną rękę z linią lotniczą, napisaną skargi przez ich formularz (co uczyniłem). Nie przyjęli skargi z formularza, gdyż jak informował mnie oficjalny mail, potrzebowali ode mnie dodatkowych informacji, takich jak numer rezerwacji, mail z którego było zamówienie, daty, terminy rezerwacji (obiektu!). Po otrzymaniu tego wszystkiego, booking.com odpowiadał prawie takim samym mailem…że brakuje mu tych danych (nr rezerwacji, data itd.)! Po którejś z rzędu odpowiedzi, że sprawa dotyczy lotu i kiedy w końcu zapiszą sobie moje dane, które im wysyłam, zostałem zepchnięty do kontaktu telefonicznego… do pośrednika zajmującego się liniami lotniczymi. Po zapoznaniu się przez telefon z moją sprawą, operatorka poinformowała mnie, że kieruje mój wniosek do booking.com do rozpatrzenia reklamacji, wraz ze wszystkimi uwagami, które jej udzieliłem. Widziała mój kontakt z obsługą klienta tego samego dnia, kiedy zostały mi sprzedane bilety ze złą datą i była zdziwiona że nikt z tym nic nie zrobił! Pod koniec rozmowy zostałem zapewniony że booking skontaktuje się ze mną za pośrednictwem maila bądź telefonicznie. Jeszcze tego samego dnia dostałem wiadomość od booking.com o znanej mi treści, informującej mnie o potrzebie uzupełnienia informacji! Po odpisaniu, następnego dnia dostałem taką samą wiadomość. Koło się zatacza…
Powoli zaczynają mi się kończyć opcje co dalej robić?! W międzyczasie w aplikacji zostałem poinformowany o zrealizowaniu lotu z sukcesem(!), kiedy nawet nie było mnie w tym czasie w Wietnamie, a dział obsługi klienta, pomimo wielu próśb, nie zdjął mi tej rezerwacji przez ponad miesiąc! Bardzo proszę o udzielenie mi pomocy w zaistniałej sprawie!
Z wyrazami szacunku,
Ł.B.
Zakończenie umowyTelefon jako nowy okazał się należeć do kogoś innego wcześniej. Mam liczne telefony oraz SMS-y z windykacji oraz nieznanych mi osób. Na ten numer. T-Mobile nie chce anulować umowy mimo że zgłosiłem w ciągu 14 dni . Ja nie mogę korzystać z usługi. Od firmy oczekuje anulowania wszystkich umów jakie podpisałem dnia 5/02/2025.
Rezygnacja Z dniem dzisiejszym rezygnuje z Państwa usług tak więc proszę o zamknięcie konta i przesłanie 44 zł. Na moje konto osobiste o nr [dane usunięte przez moderatora] lub blik na telefon nr [dane usunięte przez moderatora] . [dane usunięte przez moderatora]
Błędne rozliczenie płatności z PayPoSzanowni Państwo,
Zwracam się z prośbą o pilne wyjaśnienie i rozwiązanie problemu dotyczącego nieprawidłowego rozliczenia zwrotu płatności za zakup dokonany w sklepie Reserved przy użyciu Państwa usługi.
Zwrot został przeprowadzony zgodnie z procedurą określoną przez Reserved i zaksięgowany. Otrzymałem informację, że został prawidłowo rozliczony z PayPo. Jednak w rzeczywistości nie miało to miejsca. Pomimo wielokrotnych prób wyjaśnienia sprawy zarówno z Reserved, jak i z PayPo, problem nadal pozostaje nierozwiązany.
W związku z przedłużającym się czasem oczekiwania na korektę transakcji zwróciłem uwagę Reserved, że termin rozliczenia tej płatności dobiega końca. PayPo zgodziło się na jednorazowe wydłużenie tego terminu. Na dzień przed jego upływem Reserved poinformowało mnie, że zwróci się do PayPo o kolejne wydłużenie, jednak ostatecznie tego nie zrobiło. W efekcie stałem się Państwa dłużnikiem, a płatność została uznana za przeterminowaną i rozłożona na raty.
Złożyłem oficjalną skargę w Reserved i posiadam pełną dokumentację korespondencji dotyczącej tej sprawy. Uważam, że sytuacja ta powstała nie z mojej winy, a jej konsekwencje działają na moją niekorzyść, wpływając na moją wiarygodność finansową i zdolność kredytową.
W związku z powyższym wnoszę o:
1. Pilne wyjaśnienie i skorygowanie nieprawidłowego rozliczenia zwrotu.
2. Anulowanie naliczonych opóźnień oraz korektę warunków płatności.
3. Wprowadzenie skutecznych procedur współpracy z partnerami handlowymi, aby unikać podobnych sytuacji w przyszłości.
Proszę o niezwłoczną odpowiedź i podjęcie działań w tej sprawie.
Błędne rozliczenie płatności z PayPoSzanowni Państwo,
Zwracam się z prośbą o interwencję w sprawie nieprawidłowego rozliczenia zwrotu dokonanego zgodnie z procedurą określoną przez Reserved. Zwrot został zaksięgowany, a ja otrzymałem informację, że transakcja została prawidłowo rozliczona z PayPo. Niestety, w rzeczywistości tak się nie stało.
Pomimo wielokrotnych monitów zarówno do Reserved, jak i PayPo, problem nie został rozwiązany. Wskazywałem Reserved na kończący się termin rozliczenia płatności, a na moją prośbę PayPo raz wydłużyło termin spłaty. Na dzień przed jego upływem Reserved poinformowało mnie, że zwróci się do PayPo o kolejne przedłużenie, jednak finalnie tego nie zrobiło. W efekcie zostałem dłużnikiem w PayPo, a płatność została uznana za przeterminowaną i rozłożona na raty.
Złożyłem oficjalną skargę w Reserved i posiadam pełną korespondencję dotyczącą tej sprawy. Działania Reserved doprowadziły do szkody po mojej stronie, wpłynęły negatywnie na moją wiarygodność finansową i mogą obniżyć moją zdolność kredytową.
W związku z powyższym zwracam się z prośbą o wsparcie oraz podjęcie działań w celu wyegzekwowania prawidłowego rozliczenia transakcji. Liczę na Państwa pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.
Brak zwrotu pieniedzyWitam
w styczniu 2025r odesłałam 2 sukienki do firmy La Rochel i do tej pory nie odzyskałam zwrotu pieniędzy za nie . Numer zamówienia 332029.
Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócony towar 674,98 zł
Pozdrawiam