Brak zgody na anulowanie zamówienia Zamówienie złożone 29.01.2025.
Prośby o anulowanie i zwrot pieniędzy wysłane 07.02.2025, 12.02.2025 oraz 18.02.2025.
W mailu zostałam poinformowana o braku zamówionego towaru i zaproponowano inny (06.02.2025). Stąd prośba o anulowanie zamówienia.
Brak możliwości kontaktu telefonicznego ze sprzedawcą; tylko SMS.
Proszę aby sprzedawca zwrócił na konto środki za zakup.
Reklamacja Sklep odrzucił reklamację z niezrozumianego powodu
Brak zamówienia 12 lutego zamówiłam na stronie „szafa medyka” koszulkę. Niestety nadal nie otrzymałam zamówienia. Mimo silnych prób, nie udało mi się skontaktować z firmą.
Dane osobowe sprzedane do firm Podczas Przeglądu technicznego zostawiłem telefon celem przypominania o następnym terminie I okazuje się że od tego czasu są telefony o zawarcie polisy na moje auto Na pytanie od kogo mają moje dane pada że od Speedcar Ja nie zezwoliłem na takie formy działania Oczekuje od firmy wyjaśnienia dlaczego naruszają RODO
Brak zamówienia Brak kontaktu zamówione 11.02 do tej pory nie otrzymałam telefon nie odpowiada e-mail tak samo zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na ponad 70 zł!
Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamowienieZłożenie i opłacone zamówienie 18.01 na kwotę 4173. Podano termin realizacji 48h. W dniu 02.02 odstąpienie od umowy i próba o zwrot środków na druku sklepu. W odpowiedzi informacja o przelewie środków w ciągu 14 dni. Do dnia dzisiejszego brak zwrotu i brak kontaktu z firmą.
brak skutecznych działań działu reklamacjiw dniu 21.11.2024r. moja paczka zwracana do sklepu Milano Butik (Tomaszów Mazowiecki) zaginęła.
Pomimo dwóch składanych reklamacji InPost nie odpowiada na moje emaile .Chodzi o fakt niemożności udowodnienia jakiej wartości był towar w paczce , ponieważ paragon umieściłam w tejże przesyłce.Przesłane wiadomości ze sklepem zostały przesłane z Messengera i oświadczenie sklepu zostało przesłane i nic się nie dzieje w mojej sprawie.Wartość towaru przekraczał 1000zł.... oczekuje zwrotu wartośći całej paczki lub odnalezienia paczki.Przesłałąm też przelew jakiego dokonałam za paczkę w celu orientacyjnym.
Brak dostawy i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] co do jej terminu7 stycznia zamówiłam materac kieszeniowy memory 80x200. Za materac z dostawą zapłaciłam 709 zł. Informacja w potwierdzeniu wysyłki mówiła o 15 dniach roboczych. Materac nadal nie dotarł. Odbierają telefony i zapewniają, że na pewno wyślą. Mieli wysłać 3 tyg.temu, potem 2 tyg.temu, tydzień, temu a teraz w tym tygodniu. Po sprawdzeniu opinii widzę wiele podobnych historii. Nie wierzę im i czuję, że materaca nie otrzymam. Chcę zwrotu pieniędzy.
problem ze zwrotem środków po odesłaniu towaruW sierpniu zeszłego roku zamówiłam bluzę. Jakość zamówionego przedmiotu była beznadziejna, niezgodna z opisem. Na własny koszt odesłałam towar do Chin.
Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za bluzę. Po każdym mailu z zapytaniem kiedy otrzymam środki, otrzymuję informację, że w ciągu kilku dni. I tak już od września
Przesyłka nie dotarła, brak kontaktu zsprzedającymPrzesyłka zamówiona 9.02. do dziś czyli 19.02. brak przesyłki. Brak kontaktu ze sprzedającym - telefon jest nieaktywny, na e-mail nikt nie odpisuje. Oczekuje zwrotu środków.