Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-20 godz: 12:10Publiczna
Otwarta
Brak wysłania towaruOd ponad miesiąca brak kontaktu z sklepem, zamówienie opłacone Blikiem. Towar nie wysłany .Telefon wyłączony. Proszę o kontakt i zwrot pieniędzy !
2025-02-20 godz: 11:49Publiczna
Otwarta
zwrot pieniędzy Zwróciłam zakupiony towar w wymaganym terminie tj. 18.12.2024r. Firma na moje maile ponaglające odpowiadała, że zwróci ale tego zwrotu do tej pory nie ma. Faktura została na wystawiona na firmę do której wysłano paczkę a nie na moje nazwisko.
Brak zwrotu pieniędzy za nieodebrany towarZamówiłam u nich sukienkę 03.09.2023, towar szedł miesiąc, nie odebrałam i wrocil do nadawcy spowrotem, piszę cały czas maile z panią która co chwilę pisze że pieniądze zostaną zwrócone, w połowie stycznia pani mi napisała że od 7 do 14 dni roboczych pieniądze zostaną zwrócone, ale nadal tych pieniędzy nie mam, jako dowód mam maile od tej pani, potwierdzenie płatności ale brak zwrotu pieniędzy na konto, wysłałam im w mailu nawet numer konta żeby przyspieszyć a pieniędzy nadal nie mam
2025-02-20 godz: 09:29Publiczna
Otwarta
Brak zamówienia po wysłaniu pieniędzy 12 lutego 2025 r złożyłam zamówienie w firmie graficznej na okładkę z gazety na urodziny. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia, pisałam wiadomości i dopiero jak powiedziałam że pójdę na policję to pan raczył mi wysłać zamówienie twierdząc że wcześniej to zrobił ale ja nic nie dostałam. Prosiłam go o pilne wysłanie bo zależy mi na czasie to mimo zapewnień że wyślę nie zrobił tego, niestety nie spojrzałam na opinie tego pana w internecie że pan stosuje [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] praktykę i nie realizuje zamowien. Wpłaciłam 117 zł a towaru nie mam. Uważam że jest to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] cudzych pieniędzy.
2025-02-20 godz: 08:44Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Opłaciłam i zamówiłam sukienkę ,która okazała się za mała.Towar odesłałam,a następnie otrzymałam korektę faktury z dnia.12.11/24.W ciągu 14 dni miałam otrzymać zwrot środków na konto.Firma nie odbiera tel.ani nie odpisuje na maila.Dziś zauważyłam że firma ma już innego maila sklep@pinkybold.com,poprzedni to sklep@fasardi com.Kwota do zwrotu to 83,99.proszę i pomoc.
2025-02-20 godz: 07:54Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Firma Fasardi od listopada nie zwróciła mi kwoty 353,27pln za odesłane produkty. Potwierdzenie zwrotu oraz fakturę korygująca otrzymałam lecz pieniądze nie zarobi na konto. Dziesiątki maili nie poskutkowały. Telefonów nie odbierają. Dotyczy to zamówienia ZPL241012-00049611
2025-02-20 godz: 07:37Publiczna
Otwarta
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] - brak towarużądam zwrotu opłaconego zamówienia z dnia 05.02.25. Adres mailowy [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], numer tel także. Ostatni mój kontakt. W p. tygodniu sprawa zostaje zgłoszona na policję.
2025-02-20 godz: 07:27Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.W.
Brak zwrotu pieniędzy16.01. Internetowy sklep Pitbull otrzymał potwierdzenie odebrania zwrotnej paczki. Wg ich regulaminu czas na zwrot, to 5-7 dni roboczych. Po tym czasie gdy nie otrzymałem zwrotu, zadzwoniłem do sklepu, gdzie poinformowano mnie, że wydłużają czas zwrotu do 14 dni. Gdy upłynęły 2 tygodnie, ponownie skontaktowałem się ze sklepem w sprawie zwrotu i poproszono mnie, żebym wysłał maila w tej sprawie. Otrzymałem odpowiedź, że sprawa została przekazana księgowej i zwroty mogą być wydłużone, bez podania przyczyny i że mam cierpliwie czekać. Po kolejnym tygodniu znów zadzwoniłem, znów poproszono mnie, żebym wysłał maila i otrzymałem tę samą wiadomość. Na kolejne maile już przestali odpowiadać. Do tej pory zwrotu pieniędzy nie otrzymałem. Zgodnie z prawem konsuemnta oczekuję zwrotu z wraz z odsetkami ustawowymi za nieterminowe regulowanie zobowiązań.
2025-02-19 godz: 21:39Publiczna
Otwarta
FASARDI Sp. z o.o - brak zwrotu pieniędzy Dnia 13 listopada 2024r. otrzymałam od firmy FASARDI SP. Z O.O. korektę faktury na kwotę 292,99 zł. Zgodnie z obowiązującymi przepisami sprzedawca ma obowiązek zwrócić środki w rozsądnym terminie, jednak do dnia dzisiejszego zwrot nie został zrealizowany. Wielokrotnie kontaktowałam się z firmą drogą mailową, pytając o termin zwrotu. Za każdym razem otrzymywałam tę samą, ogólnikową odpowiedź, bez podania konkretnej daty realizacji płatności. Pomimo upływu 3 miesięcy od wystawienia faktury korygującej, firma nie dokonała zwrotu należnych mi środków. Zwracam się z prośbą o podjęcie działań w celu wyegzekwowania należnej mi kwoty.
2025-02-19 godz: 20:50Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.W.
Brak odpowiedzi na reklamacje Reklamacja zgłoszona 16.01.2025 do dnia dzisiejszego (19.02.2025) zero jakiegokolwiek kontaktu w sprawie. Cała reklamacja: Szanowni Państwo, Zwracam się z reklamacją dotyczącą mojej subskrypcji usługi Canal+ Super Sport. Mimo trzykrotnego wykupienia dostępu do tego pakietu, nie udało mi się skorzystać z żadnych transmisji sportowych na żywo, w tym z transmisji KSW, dla którego dokupiłam dostęp. Pomimo wielokrotnych prób i kontaktów z Państwa infolinią, problem nie został rozwiązany. Zgłaszałam problem wielokrotnie, jednak do tej pory nie uzyskałam żadnej skutecznej pomocy ani rozwiązania sprawy. Z uwagi na brak możliwości korzystania z wykupionej usługi, wnoszę o zwrot kosztów poniesionych za wykup dostępu do pakietu Canal+ Super Sport za okres, w którym usługa nie działała zgodnie z umową. Oraz naprawę. Proszę o niezwłoczne rozpatrzenie reklamacji i zwrot kosztów w pełnej wysokości na moje konto bankowe, które przesyłam poniżej