Wstrzymana zapłata za przesyłke15.02.2025 kupiona przez stronę olx została u mnie osoby prywatnej paczka w której znajdowała się kapsółka do kawy do ekspresu delta q w kwocie 30 zł osobie zamawiającej zależało na jak najszybszej wysyłce więc po wymianie ze sobą wiadomości przez olx wysłałam paczkę 16.02.2025r po otrzymaniu przesyłki kupujący wysłał wiadomość że nie zgadza się jego przesyłka i zaznaczył na olx 1 gwiazdkę i zaznaczył przesyłka nie zgodna z opisem tłumaczyłam że wszystko jest zgodne z opisem i zgodne tak jak na zdjęciu ale niż z tego przez zdenerwowanie przypadkowo usunełam konto na olx i nie mam teraz ani pieniędzy ani przesyłki a olx nie odpowiada na moje wiadomości i nie wiem jak odzyskać pieniądze
Rękojmia - odrzucenie możliwości zwrotu $W dniu 3 lutego 2024 roku dokonałem zakupu mebla - kanapy 3 osobowej. W sklepie zwróciłem uwagę na masywny wygląd mebla i jego właściwości pod względem wygody. Po otrzymaniu mebla i po wyjeździe serwisu stwierdziłem, że tylne oparcie skrzypi. Była to wtedy wada dość mała, nie przeszkadzająca w użytkowaniu mebla. Mebel też był rzadko wykorzystywany. Po dość krótkim okresie czasu, paru miesiącach, kanapa zaczęła skrzypieć coraz mocniej. Do tego w najczęściej użytkowanym miejscu na siedzisku zapadła się sprezyna/pianka. W dniu 10 stycznia 2025 roku została złożona reklamacja 2025/01/REKL/PZR/000104. W ciągu kilku dni na moją reklamacje w trybie Niezgodności towaru z umową i prośby o zwrot pieniedzy dostałem z góry odpowiedź odmowna bez tak naprawdę weryfikacji przedmiotu uszkodzenia i określeniu wad przez serwis. W ciągu następnych wiadomości ustaliłem, że zgadzam się na przyjazd serwisu który miałby naprawić usterkę. W trakcie rozmowy z jednym z serwisantów wprost usłyszałem, ze mebel musi być dostawiony do sciany (jego oparcie) i że takie problemy w szybkim czasie znów na pewno powrócą, prawdopodobnie Po gwarancji na mebel. Serwisant też poinformował, że naprawa siedziska będzie dość szybka i na pewno będzie skuteczna. Po rozmowie z serwisantem i krótkim zastanowieniu odmówiłem tego dnia naprawy mebla oraz został spisany protokół gdzie jest zawarta ta i formacja o mojej odmowie. Serwisant nie wpisal jednak powyższego do protokołu co zobaczyłem dopiero po jego wyjściu. Kolejne wiadomości ze sklepem to odpisywanie przez sklep wiadomości w stylu rozkazującym, że sklep nie wyraża zgody na zwrot pieniędzy i jedyny akceptowalny dla firmy sposób naprawy to naprawa przez serwis. Biorąc pod uwagę powyższe nie chce i nie potrzebuje mebla który nie może stać nie przystawiony do sciany, który trzeszczy od nowości, mebla w którym zapadło się siedzisko oraz który nie spełnia moich oczekiwań pomimo, że sprzedawca w sklepie zachwalał mebel mówiąc o jego wytrzymałości na co mam osobę będąca świadkiem tej rozmowy. Finalnie w najnowszej wiadomości od sklepu dostałem informację o tym, że albo zgadzam się na naprawę albo mam "spadać" i zgłoszenie zostanie zamknięte. Oprocz tego naprawa miala by byc realizowana w serwisie w "warunkach fabrycznych" - cokolwiek to znaczy?? Moim zdaniem w trn sposob sklep sam wskazuje, ze mebel posiada wade istotna skoro nalezy ja naprawic w warunkach fabrycznych, czyli domyslam sie, ze w miejscu gdzie kanapa by musiala byc od podstaw gruntownie zbadana i naprawiona, co tylko potwierdza ciezka usterke. Oprócz tego kanapa jest jedynym meblem tego typu w mieszka iu więc musiałbym siedzieć na podłodze. Rozumiem to dla firmy Agata jest w porządku i w ten sposób klient zostanie zaopiekowana. Nadal oczekuję zwrotu środków za mebel który de facto od początku był felerny a po zamieszkaniu w nowym mieszkaniu człowiek ostatnie o czym myśli to kontakt z sprzedawca mebli. W związku z tym proszę o zwrot środków za zakupiony mebel który nie spełnia standardów oraz tak jak napisałem w wiadomościach dotychczasowych dbanie o dobro klienta a nie Excela bo po obecnych przygodach z firmą Agata Meble na pewno nie kupię już żadnego produktu w tej firmie oraz [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] w bliskiej i dalekiej przyszłości jako troskę o przyszłych klientów by nie musieli brać udziału w reklamacjach z tak nieprzyjemna firma dla swoich klientów. Prośba o ulepszenie sta darmowe w Państwa firmie (Agata) oraz czekam na tym razem pozytywne wieści w sprawie mojej reklamacji.
Odmowa przyjęcia zwrotu przez sprzedającego Zamówiłam słuchawki nauszne bezprzewodowe do pracy przez serwis Allegro, niestety słuchawki nie działały z serwisem komunikacyjnym który wykorzystuje w pracy. Opakowanie było otwarte przez mnie, słuchawki sprawdzone kilka razy. Zwrot został odrzucony przez sprzedającego z tłumaczeniem że słuchawki nauszne miały kontakt z uszami, a opakowanie zostało otwarte i z powodów higienicznych nie można dokonać zwrotu. Poprosiłam o pomoc serwis Allegro, natomiast odpowiedzieli że brak przyjęcia zwrotów był wskazany w opisie aukcji (nie doczytałam ponieważ wcześniej zwracałam słuchawki takiego typu bez większych komplikacji) i nic nie mogą zrobić.
Słuchawki zostały odesłane do mnie z powrotem, zwrot odrzucony. Chciałabym zwrócić te słuchawki ponieważ drogo kosztowały i nie nadają się do użytkowania.
Wprowadzenie klienta w błąd Chciałbym zgłosić skargę dotyczącą doświadczenia, które miałem w restauracji SushiPak we Wrocławiu. Dostałem zamówienie, prezentowane w sposób znacznie odbiegający od rzeczywistego wyglądu, najpierw pomyślałem, że w restauracji pomylili zamówienie. Skontaktowałem się z nimi, kierownik nie chciał rozmawiać, a kasjer powiedział „w Mcdonaldzie też kłamią” chodziło mi tylko o to że w swojej ofercie mają zdjęcia innych sushi, które w rzeczywistości bardzo się różnią ilością ryby.Do tego na stronie Pyszne.pl oraz na swojej stronie internetowej restauracja nie posiada informacji o wadze dania, tak że nie da się porównać wagi. Pisałem im też na maila, ale nie odpowiadają, na instagramie odpowiada bot. Oczekuję zwrotu pieniędzy i przeprosiny od kierownika za absolutnie nie profesjonalne podejście.
Opóźnienie zwrotu środków Dzień dobry,
W dniu 21.01.2025 r. zwróciłam do sklepu stacjonarnego Nike Annopol bluzę o wartości 132,99 zł. Według informacji kasjerki zwrot środków na moje konto miał nastąpić w ciągu 14 dni roboczych. Dziś mija 21. dzień roboczy, a pieniędzy nadal nie otrzymałam.
Skontaktowałam się ze sklepem, gdzie podano mi adres e-mail nikeemea.consumerservice@nike.com, na który miałam zgłosić sprawę zwrotu środków. Wysłałam wiadomość, lecz do dziś nie otrzymałam odpowiedzi.
Udałam się do sklepu po pomoc i rozmawiałam z liderem sklepu, panem [dane usunięte przez moderatora]z Nike Annopol. Wysłałam do niego e-mail na adres [dane usunięte przez moderatora] – miał sprawdzić sytuację, jednak nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej.
Ponownie skontaktowałam się z infolinią Nike, gdzie poinformowano mnie, że ponieważ był to zakup stacjonarny, sprawą powinien zająć się sklep. Po kolejnym kontakcie z Nike Annopol powiedziano mi, że nie mogą mi pomóc i mam pisać do skutku na adres nikeemea.consumerservice@nike.com.
Mimo licznych prób kontaktu nikt nie odpowiada na moje wiadomości. Czuję się zlekceważona i pozbawiona należnego zwrotu środków.
Co mogę zrobić w tej sytuacji?
Zwrot pieniendzyDzień dobry.
Pisze w sprawie zamówienia 103200977/2024 za 11/12/24. Paczka do mnie nie dotarła. Dodaję pełną historię przesyłki - załącznik 1 (mój profil RTVEUROAGD), załącznik_2 mojdhl.pl, zalacznik3 www.dhl.com
16/12/24 napisałem zgłoszenia o losu przesyłki przez niemożliwość odebrania z paczkomatu. (załącznik_4).
20/12/2024 Skarga napisana przez konsultanta infolinii DHL (załącznik 5) i rezygnacja z zamówienia w moj profil RTV AGD
23/12/2024 Odpowiedz Dział Obsługi Klienta DHL (załącznik 6)
16-20/12/2024- 4 kontakty z infolinia firmy DHL, z której wiadomo co paczka ma bledu w etykiecie i nie może być dostarczona do paczkomatu lub punktu odbioru, tylko kurierem
27/12/2024 Przez brak odbiorcy (załącznik 1,2) paczka wraca do nadawcy.
30/12/2024 ostatnia aktualizacja przesyłki.
21/01/2025 kontakt z infolinia RTV EURO AGD. Po rozmowie otrzymałem maila od firmy DHL- Dział Obsługi Klienta Interwencje Krajowe(załącznik 7)- zgodnie nadanej informacji od DHL oni nie mogą znaleźć przesyłki.
28/01/2025 drugi kontakt z infolinia RTV EURO AGD. Sprawa skierowana do reklamacji. I w tym momencie jest problem. Oddział reklamacji w jakiś sposób wyznał przesyłkę doręczoną i wystawił mi fakturę (załącznik 8).
31/01/2025 3 kontakt z infolinia RTV EURO AGD. Sprawa znowu skierowana w Dział reklamacji.
Dostałem dziwną odpowiedz załącznik_9
Problem z odzyskaniem pieniędzy za zwrotZakupiłam towar w tym sklepie i odesłałam go w ramach odstąpienia od umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Niestety, mimo upływu 14 dni kalendarzowych, nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nikt do tej pory z obsługi sklepu nie odpisał na moje wiadomości e-mail, jak również nie odebrał telefonu. Bardzo rozczarowujące doświadczenie i brak poszanowania prawa konsumenta.
Zamowienie nie zrealizowaneZamówienie na stół na kwotę 7 914,10 zł z dnia 18.10.2024 nie zrealizowane w wyznaczonym terminie (do 12 tygodni). Brak zwrotu środków oraz komunikacji.
Sprawa nr 4283 [tytuł zmieniony przez moderatora]24.03.2024 zakupiłąm w sklepie internetowym odkurzacz samochodowy /mam potwierdzenie trnasakcji blik/ otrzymałam go po kilku miesiącach - przyszedł do mnie uszkodzony - nie używałam go ponieważ jakaś część jestoderwana poza tym po włączeniu bardzo słabo zasysa powietrze a reklamowany był jako mocny. pisałam w tej spr do sprzedawcy i dzwoniłam ale w trakcie połączenia odłącza tel. i nie odpisuje na e-maile.
Chciałąbym odesłać towar z tytułu rekojmi i żądam zwrotu pieniędzy.
z poważaniem KRF
Zamówienie nie dotarło. Brak kontaktu Zamówienie nie dotarło
Brak kontaktu
Podany nr telefonu nie istnieje
Żądam zwrotu pieniędzy