NIEROZLICZONY ZWROT9 grudnia nadałam do sklepu BIG STAR zwrot za pośrednictwem DPD (nadana w automacie paczkowym). Nr przesyłki: 1006776823678U.
2 stycznia skontaktowałam się w tej sprawie ze sklepem (status mojej przesyłki się nie zmieniał) i sklep wysłał reklamację do firmy kurierskiej. Termin odpowiedzi na reklamację upłynął DPD 2-3 lutego (30 dni). Napisałam więc ponownie do sklepu w tej sprawie. Nie otrzymałam żadnej informacji poza tym, że nadal czekają na odp z DPD. A od kilku dni w ogóle nie odpisują na maile.
Wartość zwracanych ubrań to 465,47 zł
Jeżeli termin upłynął to chyba reklamacja jest z automatu uznana? Bardzo proszę o pomoc w powyższej sprawie.
Gwarancja za pośrednictwem media expertOd momentu zgłoszenie towaru na gwarancje minęło już 24 dni roboczych. U samego gwaranta 15 i nadal brak odpowiedzi ze strony sprzedawcy/gwaranta co dalej.
Ku przestrodze innych Przestrzegam wszystkich nie dajcie się nabrać. Zamówienia złożyłam 7 i 9 stycznia po 14 dniach skontaktowałam się z Panem kiedy otrzymam zamówienia, miały być pod koniec stycznia. Pod koniec stycznia zamówień również nie było, Pan powiedział że jest opóźnienie i że ostatecznie zamówienie będzie 3 lutego. Niestety zamówienie nie dotarło, z Panem nie było kontaktu telefonicznego odpisywał tylko na smsy. Nie był w stanie powiedzieć kiedy będzie zamówienie z dnia na dzień przekładał. Napisał, że jestem w gorącej wodzie kąpana i że może anulować zamówienie. Zrobił to samoczynnie. Do dnia dzisiejszego aż znalazłam post, że to [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Prosiłam o natychmiastowy zwrot pieniędzy na co Pan nie przystał. Zaczął wygrażać mi sądem. Sprawa trafia na policję. Ku przestrodze innych nie dajcie się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. To nie jest jedyna platforma na której piszą, że to [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Wystarczy wpisać Pana godność [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
GwarancjaZakupiłam telefon fold 4 w maju 2023 roku . Kilka razy oddałam do naprawy bo telefon był jakiś cały czas awaryjny to wyświetlacz to głośnik nie działał. Zawsze telefon nosiłam do salonu plusa i oni go gdzieś wysyłali i wracał ale zaraz znowu z nim coś było. W końcu siadł całkiem wyświetlacz i postanowiłam sama pójść do serwisu samsunga i tam się dowiedziałam że telefon nie ma gwarancji od maja 2023 do maja 2025 tak jak go zakupiłam, tylko do stycznia 2025 gdyż telefon został po raz pierwszy uruchomiony w styczniu 2023 czyli ktoś go wlaczyl pół roku wcześniej nim go kupiłam więc moim zdaniem sprzedali mi telefon używany. Napisalam reklamację i mi napisano ze mam ich gwarancję więc co mnie obchodzi ze Samsung mi daję pół roku krócej a telefon był włączony żeby sprawdzić czy jest dobry . Co mam robić
Zwrot kosztów Zamówiłam 17.01 na stronie pilkomania zabawkę - klocki. Strona w mejlu do mnie podała mi fałszywy numer przesyłki i do tej pory nie wysłała prawdziwego numeru. W związku z ogromną ilością negatywnych komentarzy na temat firmy pilkomania, braku jawnej informacji na temat dodatkowych opłat celnych, utrudnionego kontaktu mejlowego chciałabym zrezygnować z zamówienia i otrzymać zwrot kosztów.
Zakup generatora paryDzień dobry, 02.01.25r. online kupiłam generator pary, po czym 03.01.25 odesłałam do firmy ich produkt, 03.01.25r. zadzwoniłam na infolinię, odstąpiłam od umowy i czekałam na zwrot pieniędzy, których do tej pory nie otrzymałam!!
Opis całego zamówienia Po pierwsze generator pary przyszedł do mnie 02.01.2025 r. Urządzenie było tylko zapakowane w oryginalne opakowanie i niczym nie zabezpieczone np. dodatkowym kartonem czy folią, dlatego pudełko było przybrudzone i lekko pozaginane. Po odpakowaniu sprzętu jego stan był dobry. Po otworzeniu towaru w celu sprawdzenia jego stanu jak i sprawności do urządzenia została wlana woda. Po włączeniu generatora do prądu para nie buchała z żelazka. W tym samym dniu dzwoniłam na infolinię i zgłosiłam wadę urządzenia - w tym że jest niezdatne do użytku, gdyż nie spełnia podstawowych funkcji tj. prasowanie. Pani prosiła żebym wypełniła formularz reklamacyjny. W tym miejscu należy zaznaczyć iż urządzenie nie było używane, jedynie zostało odpakowane w celu sprawdzenie jego stanu - w tym momencie została od razu wykryta wadliwość towaru. 03.01.25 r zadzwoniłam ponownie na infolinię firmy i zgłosiłam całkowite odstąpienie od umowy. W tym dniu również generator został odesłany do firmy, zapakowany oryginalnie i odpowiednio zabezpieczony.
Mimo zgłoszenia faktu odstąpienia od umowy tj. zwrócenia towaru firma poczytuje moje oświadczenie wbrew moje woli i dokonuje naprawy towaru ( dostałam informację że sprzęt trafił do serwisu ). 10.01.25 r otrzymałam informację że sprzęt z serwisu został ponownie do mnie odesłany. Znowu zadzwoniłam na infolinię w celu wyjaśnienia sprawy, że ja już zgłaszam odstąpienia od umowy!! Potem 21.01.25r. znowu mi firma wysyła ten towar. Za każdym razem odmawiałam u kuriera odbioru sprzętu, znowu dzwoniłam na infolinię i tak 3 razy.
04.02.25r. napisała do mnie firma, że potrąci mi 10% wartości sprzętu za uszkodzenia (drobne rysy) i wlania wody, bo to obniżyło wartość ich sprzętu.
Ponownie zaznaczam iż w niniejszej sprawie pomijając fakt niezdarności towaru, nie był on używany . Towar był nowy, nie nosił wad użytkowania i został zgodnie z Firmy zaleceniami spakowany i odesłany.
Po miesiącu czasu nie mogąc doprosić się zwrotu pieniędzy zostałam jeszcze obciążona za coś czego nie zrobiłam!!!
Moje roszczenia: to zwrot pieniędzy w 100%
[dane usunięte przez moderatora]
Zwrot rekompensaty Dostałam zamówienia inne niż zamowilam bo przyszły tańsze a do tego były one niekompletne. Rownież zostala naliczona opłata cła co nie powinno leżeć to po mojej stronie. Po napisaniu maila do firmy zostałam skierowana do osób zajmujących się reklamacjami. Tam po wypisywaniu 15 maili ustalilismy że otrzymam rekompensate w wysokości 250 zł jednak do dziś nie otrzymałam przelewu. Upominając się o to w kolejnych wiadomościach szanowni Państwo ciągle pisza to samo... Chce tylko otrzymać ustalona rekompensatę za pomylone i wybrakowane zamówienia
Brak zwrotu pieniędzyDo trzech razy sztuka. Może jednak stać Was na udzielenie jakiejś odpowiedzi. Ciekawa jestem, czy jesteście zadowoleni z faktu [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientów. Przypominam, że chodzi o zamówienie 11247 z października 2024 roku, potwierdzenie zwrotu nr 1334 z dnia 27.11.2024 roku. Dodam, że [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z Waszej strony jest zamieszczenie zwrotu: Zapraszamy do złożenia ponownie zamówienia w sklepie internetowym Triumph
Brak zwrotu pieniędzyNie dostałam zwrotu dwóch sukienek nr zamówienia ZS-1836-08/2024 koszt 45,86 oraz sukienka ZPL 240815-000422 koszt 45,87 jakoś już w sierpniu 2024 i nie dostałam do dzisiaj dostaje co chwilę maila w załączniku. Mój numer przelewu co kupiłam te zamówienia na nr konta [dane usunięte przez moderatora] . Będę wdzięczna za odpowiedź
Brak informacji Od zamówienia walczę z informacją odnośnie przesyłki. Pomijam fakt że wysyłka w 24h to jedno wielkie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Gdy przeczytałam komentarze napisałam maila ze anuluje zamówienie na co nikt nie zareagował. Zamówienie 17 stycznia, po wyproszeniu numer przesyłki poczty polskiej i że przesyłka w kilka dni dotrze ale chyba w snach! Ani przesyłki ani informacji gdzie ona jest ani reakcji na informacje ze anuluje zamówienie!!! To jest żałosne! Na pytanie odnośnie dodatkowej opłaty też nikt nie reaguje! Żądam zwrotu pieniędzy