Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-06 godz: 10:05Publiczna
Zamknięta
Problem z odstąpieniem od umowyKupiłam buty, odstapualam od umowy i odesłałam towar w stanie w jakim go dostałam. Sprzedawca zarzucił mi że skoro nie poinformowałam że otrzymałam buty zabrudzoną na podeszwach to uznaje że ja je zabrudziłam i odmówił przyjęcia zwrotu i chciał odesłać mi buty. Po interwencji zwrócił mi 150 zł z kwoty 319 zł. Nie zgadzam się z tym rozstrzygnięciem. Odesłałam towar w takim stanie w jakim go dostałam.
2025-02-06 godz: 10:03Publiczna
Zamknięta
naliczenie odszkodowania za rozwiązanie umowy Korzystałam z usług UPC. Przejęła ją firma Play (P4 Sp. z o.o.), Telefonicznie zawarto ze mną nową umowę. Nie poinformowano mnie o naliczaniu odszkodowań. Ponieważ musiałam zrezygnować z ich usług, napisałam o rozwiązanie umowy z zachowaniem ustawowego okresu wypowiedzenia. Odesłałam w terminie sprzęt firmy. Otrzymałam SMS o przyjęciu mojej dyspozycji oraz informację o odłączeniu z dniem 01.01,2025. Nie było żadnej informacji o naliczeniu odszkodowania.
2025-02-06 godz: 10:01Publiczna
Zamknięta
Reklamacja bluzy Zakupiona bluza firmy Adidas została wyprana w 30 stopniach i po praniu skurczyła się na długości o około 5cm. Bluza została wysłana do firmy i reklamacja została odrzucona. Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy
2025-02-06 godz: 09:29Publiczna
Zamknięta
Reklamacja dużej walizki Walizka zgłoszona do reklamacji z powodu pęknięcia spodu tworzywa PC w okolicy kółka. Reklamacja nie została uznana, gdyż stwierdzono , że wina leży po stronie użytkownika walizki - nie na skutek wady produktu a jego użytkowania. Pęknięcie powstało jednak w momencie przemieszczania się po lotnisku, gdzie walizka nie była narażona na mocniejsze uderzenie ani nie była tez zbyt przeciążona ponieważ dopuszczalna waga walizki była określona na 22 kg i tyle walizka ważyła. Walizka była użytkowana po raz pierwszy więc uznałam takie pęknięcie za wadę materiału lub wykonania walizki, tym bardziej, że pęknięcie nastąpiło podczas przemieszczania się po lotniku tuż przed lotem. Dział obsługi reklamacji Ochnik uznał , że uszkodzenie powstało wskutek nacisku lub uderzenia o twardą nawierzchnię, jednak jak duże musiałoby być uderzenie aby walizka pękła? Walizka tego typu wykonana z ponoć najwytrzymalszego tworzywa PC powinna wytrzymać przeciętny nacisk podczas transportu oraz uderzenie typu postawienie na ziemi np. przy wyładowaniu z taksówki, nie mówiąc już o transporcie lotniczym.... Nie zauważyłam aby walizka była gdzieś uderzona podczas mojego użytkowania. Czy wyładowanie jej z taksówki mogło uszkodzić najwytrzymalszy (wg producenta walizki Ochnik) materiał jakim jest Poliwęglan? Dodam, że mogłabym zgłosić reklamację na lotnisku jeśli uszkodzenie powstałoby po transporcie lotniczym, gdzie walizki są narażone na uderzenia ale walizka pękła jeszcze przed lotem i była użyta po raz pierwszy! Załączam odpowiedź działu reklamacji Ochnik oraz zdjęcia uszkodzenia walizki.
2025-02-06 godz: 09:13Publiczna
Zamknięta
Brak przyjęcia zwrotu i kontaktuPrzyczyną sprawy jest brak kontaktu ze strony sprzedawcy i brak podania informacji, jak zwrócić produkt. Sklep nie odzywa się na ten temat, mimo wysłaniu kilku maili i zapytań przez Messenger. Oczekuję przyjęcia zwrotu butów, gdyż okazały się za duże i wątpię w ich oryginalność oraz stan (powinny być nowe, wyglądają jak noszone przez inną osobę). Od grudnia nie mam informacji zwrotnej, jak zwrócić produkt. Nie otrzymałam również żadnego paragonu potwierdzającego zakup! Nie jest to mała kwota, po ponad 500 zł.
2025-02-06 godz: 06:47Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.C.
Zwrot pieniędzy ze zwrotuZwrot ( sukienka) do firmy Lasigal dotarł dnia 17.02.2025, do dnia dzisiejszego żadnego kontaktu ze strony firmy , mimo wysłanych maili, wysłanej wiadomości na Messenger żadnej odpowiedzi i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrot. Bardzo proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy jeśli nie sprawa zostanie zgłoszona do rzecznika praw konsumentów i postaram się aby Pani działalność została jak najszybciej zakończona, bo nie działa Pani zgodnie z [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] i wiem że nie jestem jedyną osobą [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez firmę Lasigal.
2025-02-05 godz: 23:03Publiczna
Zamknięta
Brak pieniędzy za towar Zamówiłam sukienki 12.12.24. Czekałam prawie miesiąc na dostarczenie przesyłki, w końcu gdy miała ona dojść do mnie zrezygnowałam z niej na stronie przewoźnika Dpd. Firma nie zwróciła mi pieniędzy do dzisiaj i w wiadomości odylaja jakieś gotowe formułki. Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na 734 zł za towar którego nigdy nie widziałam.
2025-02-05 godz: 18:36Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za odesłany zwrotTen sklep to jest wielka porażka i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!Zaczynając od początku to po jakimś miesiącu przypomniałam sobie że nie doszła do mnie od tych [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]paczka zamówiłam dwie bluzki i golf, po skontaktowaniu się mailowo dostałam odpowiedź że niby paczka do nich wróciła i poinformowano mnie że zostanie ponownie wysłana… paczka dotarła i okazało się że brakuje jednej bluzki oczywiście nikt nie raczył mnie o tym poinformować. Znów napisałam że brakuje jednej bluzki, na co dostałam odpowiedź, iż tej rzeczy nie było w magazynie i że dostanę zwrot środków i rzeczywiście go otrzymałam, ale pewnie gdybym się nie odezwała to nic by mi nie oddali. Koniec końców zdecydowałam że zwracam jedną z bluzek. Wysłałam zwrot przez szybkie zwroty pl. mam potwierdzenie. I na tym historia się skończyła, zero odzewu na moje maile. Chciałaby odzyskać swoje pieniądze.
2025-02-05 godz: 13:55Publiczna
Zamknięta
Proszę o towar lub zwrot pieniedzyZamówienie zostało złożone 9 stycznia 2025 i do dnia dzisiejszego nie dostałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Proszę wysłać towar albo zwrocic pieniadze!!! . Moja cierpliwość też się już skończyła. Ja też idę zgłosić sprawę na policję. Wasze lokalne media też są zainteresowane ta sprawa... może jak sąsiedzi zaczną wytykać was palcami to wy PRZESTANIECIE [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] LUDZI
2025-02-05 godz: 13:19Publiczna
Rozwiązana
Brak towaru i brak zwrotu pieniędzy Dnia 10.01.2015r. zakupiłam na stronie zabawkę, z przesyłką za 189.98 zł. Do dzisiejszego dnia (05.02.2025r.), przesyłka nie dotarła. Numer kontaktowy na stronie nie odpowiada. Po kontakcie przez maila, dostałam informację, że przesyłka jest w trakcie regulaminowej realizacji i mam czekać. Kiedy zapytałam o numer paczki, bo podany przez nich jest nieprawidłowy (wyszukiwałam na stronie DPD- śledzenie przesyłki) dostałam informację, że to dlatego, bo paczki nie ma jeszcze w kraju. Jak powiadomiłam o mojej rezygnacji z zamówienia i zarządałam zwrotu kosztów, odpowidziano mi, że nie mogą tego zrobić, bo paczka jest w drodze (nr przesyłki nadal nieprawidłowy), a jak zostanie dostarczona to przysługuje mi 30 dni na zwrot zamówienia, bez podania przyczyny. Po zapytaniu o termin dostawy zostało przesłane krótkie "przepraszamy za opóźnienie". Nie chcę już wspomnianej zabawki, oczekuję zwrotu pieniędzy, którego chyba się nie doczekam...