Brak zwrotu środków za zwrócony niekompletny mopW dniu 23.12.24 otrzymałem niekompletną przesyłkę tj. mop.
Wysłałem maila ze zdjęciami wskazującymi na brak części.
W odpowiedzi otrzymałem polecenie zwrotu towaru.
W dniu 27.12.24 dokonałem zwrotu przez paczkomat InPost.
Firma Imam odpisała, że po sprawdzeniu zwróci pieniądze na podane przeze mnie konto.
Do dziś brak zwrotu środków.
Temperatura 12 stopniW dniu zameldowania w apratmancie było 12 st C. Po natychmiastowym mailowym poinformowaniu obsługi, kazali nam odkręcić grzejniki (wpadliśmy na to), a następnie po zgłoszeniu reklamacji co do pobytu poinformowano nas, że firma nie włącza ogrzewania przed przyjazdem Gości. Paranoja !
Nikt nie zaproponował dodatkowego źrodła ogrzewania. Dodam, że termin pobytu to 21-24.01.2025 czyli jakby nie było zima!
Nic nie zostało zrobione przez firmę.
Kazali nam złożyć reklamację, którą rozpatrzą w terminie do 14 dni.
Otrzymaliśmy odpowiedź negatywną, bo ogrzewanie było sprawne.
Owszem sprawne było, ale ktoś zapomniał je włączyć. Nasz komfort pobytu był na poziomie 0.
Żądaliśmy zwrotu kosztów za pierwszą dobę, teraz po odmowie żądam zwrotu całości poniesionych kosztów i zadośćuczynienia za starty moralne podczas pobytu, który miał być relaksem, a okazał się stresem i męką.
Sprawa nr 4083 [tytuł zmieniony przez moderatora]W dniu 22.01.2025r. zakupiłam od firmy FREZJAK płaszcz damski w kolorze brązowym XXL. Wczoraj otrzymałam paczkę , zamiast płaszcza była obskurna czarna bluza z kapturem, paczka była za pobraniem za którą zapłaciłam 150 zł. Brak odzewu ze strony sklepu, telefon nie odpowiada, na maile nie odpisują.
Wstrzymane zamówienie przez opinię wystawioną w G.Zamówienie, które złożyłem i opłaciłem zostało wstrzymane. Napisałem maila z zapytaniem, dlaczego zamówienie nie jest w trakcie realizacji. Dostałem odpowiedź, że to, cytując, "z powodu google". Następnie zacząłem dopytywać w kolejnym mailu, czy to chodzi na pewno o opinię sklepu wystawioną przeze mnie w Google. W odpowiedzi dostałem taką wiadomość, cytując:
"Witam,
rezerwacja towaru, może zostać jednak przez Nas anulowana a środki zostaną do Państwa zwrócone. Może Pan jednak poprawić opinię bądź ją usunąć o ile chce Pan dokonywać dalszych rezerwacji u Nas w przyszłości."
Najchętniej nie korzystałbym dalej z usług tej firmy gdyby nie to, że środki z gwarancji na sprzęt, który się popsuł zostały przelane na konto założone na stronie www, do wykorzystania tylko wyżej wymienionym sklepie.
Czy firma ma prawo szantażować klienta i nie wysyłać zakupionego towaru dopóki nie zniknie nieprzychylna opinia w Google?
Oczekuję, że sklep albo zwróci pieniądze na moje konto bankowe, albo zrealizuje zamówienie, za które w końcu zapłaciliem.
Bardzo proszę o pomoc.
W załącznikach wysyłam screeny emiali oraz wystawioną opinię w Google.
Sprawa Reklamacji pilarki Witam. Zakupiłem w sklepie internetowym Lidla pilarkę ręczną i po uruchomieniu przy cięciu jednej deski pilarka przestała działać. Więc wysłałem ją na reklamację wszystko dobrze kurier odebrał pilarkę 06.12.2024 i tak do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi z Lidla strony. Za każdym razem jak dzwonię na infolinię Lidla to dostaje odpowiedź że moje zgłoszenie zostało wysłane do działu jakości i tak cały czas. Nie polecam
002-273-003-286Otrzymałam mandat za przekroczenie dozwolonego czasu postoju na parkingu pod Inter Marche o 19 minut. Nigdy tam nie stoję to była sytuacja awaryjna zepsuł mi się samochód. Nie wiedziałam że są tam opłaty za parking. Na pewno całą sytuację widać na kamerach. Dostałam 150 zł mandatu, co 7 dni kwota podskakuje o 25 zł. Proszę o pomoc.
reklamacja obuwiaDnia 14.12.2024r zostało zakupione obuwie . Po ok. 3 tygodniach użytkowania buty zostały wyczyszczone pianka ecco foam cleaner przeznaczona do tego rodzaju obuwia , która została zakupiona w danym sklepie i przeznaczona do tego rodzaju obuwia . Po wyczyszczeniu butów zgodnie z zaleceniami producenta pojawiły się plamy oraz zacieki . Reklamacja została zgłoszona 18.01.2025r. Dnia 29.01.2025r dostałam pismo o nieuznaniu reklamacji z powodu przemoczenia obuwia oraz nieodpowiedniej konserwacji co jest niezgodne z prawdą. Buty nie nadają się po miesiącu do dalszego użytku z powodu złego stanu oraz wyglądu skóry. w dokumentach załączam opis nieuznanej reklamacji oraz stan butów po użyciu specjalistycznej pianki sugerowanej przez producenta. Oczekuję od firmy nowej pary obuwa lub zwrotu gotówki.
Brak zwrotu gotówki Zakupiłam towar od sprzedawcy, który w terminie zwróciłam, otrzymałam potwierdzenie że uznano mój zwrot co miało miejsce 15 wrześniu. Czekałam 2 tygodnie na zwrot pieniędzy 375,77 zł wysłałam listowne wezwania do zapłaty na 3 adresy wskazane w KRS firmy dodatkowo zawiadomienie do miejscowego Urzędu Skarbowego. Piszę maile, ale zostają one bez odpowiedzi, zostałam zablokowana na FAcebooku. Listy z wezwaniem do zapąłty zostały odebrane i do dziś nie otrzymam zwrotu kwoty 375,77 zł za zakupiony i zwrócony w terminie towar. Oczekuje zwrotu moich pieniezy które firma KArko Robert KArkowski [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]wraz z odsetakmi
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] pobieranie środków z kontaMimo wysłania wielu maili do tej firmy moje dane nadal są na stronie i nadal jest tam moje konto. Co oznacza, że wpisali mnie bez mojej zgody na minimum roczna subskrypcję i będą pobierać pieniądze z mojego konta. Wiele razy pisałam że anuluję dalszą subskrypcję. Zgodnie z regulaminem. Bezskutecznie. Proszę o interwencję. Zgłaszam sprawę do rzecznika i do Uokkik
Brak pieniędzy za zwrot Po potwierdzeniu dostarczenia zwrotu kontakt urwał się do zera, nieaktualny numer telefonu na stronie, ich aktualny numer to [dane usunięte przez moderatora] odbierają raz potem cisza. 19.12.2024 przesyłka została do nich doręczona.