Brak zamówienia Zamówiłam retro konsole za 179 zł , czas dostawy minął nadal przesyłki brak , pisząc email do pilkomania.pl otrzymuje zły numer nadania przesyłki pocztą polska , ciągle zwodzą piszą jedno i to samo raz że przepraszaja za opóźnienie na następny dzień że wysyłka jest w drodze potem znowu przepraszają za opóźnienie . Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jednym słowem ani przesylki ani pieniędzy
Przesłali nie to co zamawiałam13.01 zamówiłam buty dziecięce. Miało to być wysłane za pomocą Poczty Polskiej. Przesłali zły nr przesyłki do śledzenia. Poprosiłam o poprawny. Nikt nie informował że przesyłka będzie z Chin. Czekałam na buty 9 dni. Zamówiłam 20 rozmiar, otrzymałam 22 rozmiar. Prosiłam żeby zabrali buty bo too zupełnie nie to co zamawiałam. Zaproponowali zostawić buty I zwrócić połowę ceny. Odmówiłam, to nie jest mój błąd, tylko Pilkomania.pl bo przesłali zły towar. Poprosiłam o zamówienie kuriera lub o podanie kodu do paczkomatu, nie jest mój błąd I nie muszę ponosić kosztów dostawy. Przestali odpisywać. Czekam aż zabiorą buty I zwrócą kasę.
Brak zwrotu pieniędzyTowar dostarczony przez sklep miał wadę i został odesłany w terminie do 14 dni od daty zamówienia. Według InPostu przesyłka zwrotna trafiła do magazynu sprzedawcy 22.03.2024r. Od tamtej pory nie można się skontaktować ze sklepem za pomocą maila, a kontakt telefoniczny jest utrudniony. Na początku otrzymałam telefoniczną informacje że nie mają paczki, a później że się znalazła i pieniądze wpłyną na konto do 7 dni. W dalszym ciągu nie otrzymałaś zwrotu pieniędzy.
zwrot środkówZakupy zrobione w Massimo dutti 26 i 27 grudnia 2024 roku. Zwrot dokonany 7 i 8 stycznia 2025 roku. Do tej pory nie zwrócono mi moich pieniędzy, infolinia tak naprawdę nie działa, wysłałam trzy maile na które nie mam odpowiedzi. Weszłam na fora i poczytałam opinie o firmie. Okazuje się, że nie jestem jedynym [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientem. Jesteście państwo dla mnie ostatnią deską ratunku
Towar niezgodny z zamówieniemPrzed chwilą otrzymałam zamówione koszule, które niestety nie mają nic wspólnego z zamówieniem. Po pierwsze inny jest ich krój: stójki, zapięcia, brak zaszewek na dowód czego załączam zdjęcia koszul zamówionych i otrzymanych. Zamierzam je zwrócić, proszę o podanie adresu zwrotnego w Polsce jak i zwrotu na moje konto zapłaconej kwoty.
Brak realizacji zamówieniaJak dotąd nie otrzymałam opłaconego zamówienia choć termin jego realizacji podany przez firmę to 8-12 dni. Nie jestem w stanie wyświetlić statusu zamówienia ani podanego numeru do śledzenia jak i również nie otrzymuję odpowiedzi na wysłane przeze mnie do firmy maile, których serwer nie odrzuca, więc jak mniemam dochodzą do adresata. Oczekuję zwrotu pieniędzy za niezrealizowane i opłacone zamówienie.
Brak zwrotu za pakiet medyczny.Witam.Posiadalem chwilówki w firmie aasa gdzie wyraziłem zgodę na pakiet medyczny.Chwilowka była na 18 m-cy a spłaciłem ja po miesiącu.Firma aasa nie zwróciła mi kosztów za pakiet medyczny mimo iż się o to upomniałem ,twierdząc że miałem 14 dni na odstąpienie umowy.Dzialo się to wszystko w okolicach lipca,mam mailowe konwersacje z nimi.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]pobieranie środków z kontaZałożyłam konto na hypnozio.com podając mail [dane usunięte przez moderatora] i zapłaciłam za jeden miesiąc. Firma nie informuje że po tym miesiącu pobiera pieniądze z konta przez kolejne miesiące uważając to za subskrypcję. Zgodnie z regulaminem wysłałam maila z prośbą o anulowanie subskrypcji i usunięcie mojego konta. Bezskutecznie. Moje konto i dane nadal widnieją na stronie firmy. Proszę o interwencję
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]pobieranie środków z kontaZałożyłam konto na stronie hipnozio.com. Zapłaciłam za miesiąc użytkowania. Z opinii dowiedziałam się że po tym miesiącu firma nie informując o tym nigdzie pobiera pieniądze co miesiąc z konta. Zgodnie z regulaminem wysłałam maile z prośbą o usunięcie konta i anulowanie subskrypcji. Bez rezultatu. Proszę o pilną interwencję.
[dane usunięte przez moderatora]
Zwrot pieniędzy W dniu 06.12.2024 odesłano zakupiony towar. Sprzedawca w deklarowanym terminie 14 dni nie zwrócił wpłaty. 17 stycznia 2025 wysłano pismo z wezwaniem do zwrotu wpłaty z wyznaczonym terminem płatności 7 dni. Sprzedawca zadeklarował, że zwróci wpłatę,jednak tego nie zrobił. Wyznaczony termin już upłynął.Nie odpowiada na mejle. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze.