Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-01-30 godz: 22:06Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.K.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] po zakupie towaruNa stronie www.cozyaya.com zamówiłem żonie dwa swetry, po pierwsze swetry są niezgodne z rozmiarem w tabeli rozmiarów podawaniej na stronie sprzedającego. Kolejnym aspektem dającym wiele do życzenia jest jakość wykonania swetrów. Producent na stronie w/w podaje że swetry są wykonane z mieszanki wełny, co nasuwa pierwszą myśl że swetry będą dobrej jakości. Nic bardziej mylnego otrzymałem mieszankę wełny w 100% poliestrze. Jest to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]konsumenta w biały dzień, zakupiłem swetry z mieszanki wełny rozumiem domieszki ale metka od swetra informuje mnie o swetrze z butelki. Czuje się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]! Próbowałem zwrócić produkt ale bezskutecznie ponieważ firma informuje mnie że jestem zobowiązany wysyłać swetry do Chin cena za przesyłkę wynosi 194 złoty. Gdzie na stronie podawano że zwrotu mogę dokonać w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia, przesyłkę mogę zwrócić w cenie 15 zł za przesyłkę na terenie całego kraju. Prawda jest taka że nabijają ludzi w butelkę, zostałem z dwoma swetrami dla żony w rozmiarze takim że weszła by w niego dwa razy, do tego żona nie może nosić ubrań poliestrowych ani z domieszką poliestru więc zostałem z dwoma swetrami których zwrócić nie mogę! Reasumując bardzo proszę o interwencję by inni nie czuli się tak bardzo [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jak ja. W obecnych czasach człowiek trzy razy okręca złotówkę by mądrze ją wydać a tu proszę jak łatwo kogoś [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!
2025-01-30 godz: 18:34Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.N.
Sprawa nr 4055 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłem interfejs do diagnostyki przysłali wkrętarkę na usb .
2025-01-30 godz: 18:04Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlD.S.
Niewywiązanie się z usługiDzień dobry, chciałam wypowiedzieć umowę firmie, która świadczy mi światłowody, ponieważ od początku trwania umowy mój Internet nie działa. Pan przyszedł, podłączył modem i wyszedł bez sprawdzenia czy router WIFI działa. Jak się okazało nie działał. Zgłoszeń sprawy było kilka i za każdym razem bagatelizowano problem, wysyłając SMS, że sprawa zakończona i rozwiązana co mijało się z prawdą (08.01.25 - data zawarcia umowy). W ciągu tego okresu nie wysłano technika, który sprawdziłby co się dzieje ( informatyk, którego poprosiłam o pomoc, też nie rozwiązał problemu, a mimo to firma nie zrobiła nic z tym). Chciałam zerwać umowę w dn. 30.01.25, ale poinformowano mnie, że okres odstąpienia od umowy już minął i jeżeli zrezygnuje zapłacę karę ok 600 zł. Czy jest jakaś podstawa prawna, dzięki której będę mogła zrezygnować z usług za niewywiązanie się z umowy?
2025-01-30 godz: 14:48Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.R.
Zwrot pieniędzy Dzień dobry . 23 grudnia 2024 r. odesłałam do LA SAGIL przesyłkę z prążkowaną sukienką którą zamówiłam przez internet dnia 11.12.2024r. 27 grudnia 2024 r. otrzymałam e-mail dotyczący przyjętego zwrotu na dział do zwrotów. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
2025-01-30 godz: 14:19Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu środkówzłożyłam zamówienie 19.11.2024 r. 13.12.2024 r. w końcu zostało wysłane zamówienie. Zwróciłam komplet (19.12.2024 dostarczony zwrot ) i do dzisiaj oczekują na zwrot. 5 stycznia 2025 r. otrzymałam informację, że bardzo przepraszają za opóźnienie i że do max 15.01.2025 r. zwrócą mi środki...do dzisiaj ich brak
2025-01-30 godz: 13:01Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrocona lampeSklep nie zwraca pieniedzy za zwrócony towar W dniu 25.12.2024 zgłosiłem chęć odstąpienia od umowy dotyczącej zakupu lampy (numer zamówienia: 554) zgodnie z przysługującymi mi prawami konsumenta. Towar został zwrócony w dniu 30.12.2024. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, sprzedawca ma obowiązek dokonania zwrotu środków w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pomimo upływu tego terminu do chwili obecnej (30.01) nie otrzymałem zwrotu należności.
2025-01-30 godz: 12:09Publiczna
Zamknięta
Zwrot za zakup internetowy17 października 2024 zamówiłem w sklepie celowniki24 kolimator REDWIN RWD19 COBRA MINI 21X15, ponieważ towar nie został wysłany, a sklep nie kontaktował się ze mną, 28.10 wysłałem odstąpienie od umowy. Po tym fakcie sklep wysłał zamówienie, którego już nie odebrałem. Ostatecznie sklep potwierdził posiadanie numeru mojego konta do zwrotu dopiero 7 listopada i mimo tego nie zwrócił pieniędzy.
2025-01-30 godz: 11:31Publiczna
Zamknięta
Brak Zwrotu za zakupyMinęło podań 14 dni od dnia kiedy powinnam dostać zwrot za zakupy (1197zł). Gdy upomniałam się o zwrot dostałam takiego maila: Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 31.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od stycznia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts Nie przedstawili żadnych prawnych dokumentów pozwalających na opóźnienie zwrotu środków. Gdy. przypomniałam się o zwrocie środków na dzień przed 31.10 - w dzień kary obiecali zrobić zwrot środków napisali mi tak: Szanowna Pani [dane usunięte przez moderatora] , Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Chcielibyśmy zapewnić, że Pani sprawa jest dla nas priorytetowa. Zwrot środków zostanie zlecony w następnym tygodniu. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o chwilę cierpliwości. Z wyrazami szacunku, Zespół Stone Skirts Brak kontaktu z firmą, na maile czeka się kilka dni lub tygodni. W internecie doszykałlam się, że już w 2023 roku robili takie akcje, jest dziesiątki kobiet, które nie dostały zwrotu za swoje zakupy w ogóle. Do tej pory przelew nie został zlecony choć prawo konsumenta został już złamane. Oczekuję natychmiastowego zwrotu gotówki wraz z rekompensatą procentową od ilości mojego zwrotu, ponieważ firma mogła w tym czasie dorobić się dodatkowej gotówki obracając moimi pieniędzmi. Z góry dziękuję za rozpatrzenie sytuacji. [dane usunięte przez moderatora]
2025-01-30 godz: 09:39Publiczna
Rozwiązana
Brak zamówionego towaru10 stycznia złożyliśmy zamówienie na zabawkę dla dziecka. Minęło 20 dni nie mamy paczki nadal. Na maile ktoś odpisuje same bzdury jakby pisał to automat. Kontaktu telefonicznego brak. Podany przez nich numer przesyłki nie istnieje. Raz piszą, że wyślą link do śledzenia jak paczka będzie w Polsce, później, że paczka jest w sortowni, potem każą czekać znowu na link że w ciągu 7 dni wyślą, później że paczka jest w drodze ale jeszcze poza granicami Polski...totalne bzdury. Przesyłka warta jest prawie 180 zł. Więc albo natychmiast zwracają pieniądze albo chce dostać poprawny numer śledzenia mojej paczki i w końcu ją dostać.
2025-01-30 godz: 06:19Publiczna
Zamknięta
Nie dostarczenie paczkiKurier nie dojechał do domu z paczką, miał być wczoraj, pojechał z nią z powrotem do firmy , wpisał że nie zastał mnie w domu . Oczekuje żeby firma kurierska DHL , żeby przywiozła mi paczkę lub zwróciła pieniądze