Odmowa zwrotu pieniędzy za zwrócony produktSprawa dotyczy odmowy uznania zwrotu sukienki zakupionej przeze mnie w dniu 4 stycznia 2025 roku. Sukienka została odesłana w ramach prawa do odstąpienia od umowy, jednak sprzedawca negatywnie rozpatrzył mój zwrot, podając nieuzasadnione zarzuty dotyczące rzekomego zapachu detergentów oraz sztywności materiału. Sukienka została zakupiona z zamiarem wykorzystania jej na wesele, ale okazała się za duża, dlatego postanowiłam ją zwrócić. Sukienkę przymierzyłam jedynie w domu, a następnie schowałam do oryginalnego worka, w którym została dostarczona. Sukienka została odesłana 21 stycznia 2025 roku w takim samym stanie, w jakim ją otrzymałam – z oryginalnymi metkami i bez żadnych uszkodzeń.
W dniu 27 stycznia 2025 roku otrzymałam od sprzedawcy informację o odmowie przyjęcia zwrotu. Dodatkowo sprzedawca poinformował, że sukienka zostanie odesłana do mnie kurierem. Sprzedawca stwierdził, że sukienka pachnie detergentami i że materiał jest sztywny. Oba te zarzuty są bezpodstawne, ponieważ sukienka była jedynie przymierzona i nie była w żaden sposób czyszczona, prana czy używana.
Po otrzymaniu informacji o odmowie zwrotu skontaktowałam się ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. Wskazałam, że sukienka była jedynie przymierzona i odesłana w nienaruszonym stanie,
Oczekuję zwrotu pełnej kwoty zapłaconej za sukienkę w ramach przysługującego mi prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Zwrot środków Witam, w dniu 23.12.2024 zleciłam zwrot sukienki do firmy Catalina, paczkę odebrali dnia 27.12.2024, do dziś nie otrzymałam zwrotu kwoty 99zł. Firma nie odbiera telefonu i nie odpisuje na maile.
Problem z przesyłką oraz jej zwrotem 17 grudnia zamówiłam kołdrę obciążeniową dla syna w kwocie 129.99zł + wysyłką 17zł
27 grudnia odebrałam przesyłkę. Kołdra przyszła w innym wzorze i o innych wymiarach zamowilam 120x160 , przyszła 104x155.5 , brak prawie 20cm materiału.
Konaktowałam się ze sklepem kilkanaście razy ,nawet około 15-20.
Pisałam maile z prośbą o kontakt.
13 stycznia odpisali ,aby odesłać kołdrę, wymienią ją na inną.
Zapakowałam, wysłałam i zapłaciłam kolejny raz za wysyłkę 18 zł
22 stycznia pisałam czy doszła paczka. 23 stycznia odpowiedzieli, że nic nie doszło nie mieli informacji na temat paczki i spytali na jaki adres została wysłana , od tej pory kontakt się urywa.
Paczka wróciła do mnie i znów zapłaciłam 18zł za jej drogę powrotną.
Łącznie do zwrotu jest już 182.99zł
Brak kontaktu nadal sie utrzymuje, wysłałam na adres e-mail wezwanie do zapłaty w okresie 3dni roboczych, nadal jest cisza.
Zamówienie W dniu 16.01 zamówiłam w firmie Zara ubrania,które wg informacji miały przyjść 21.01.W tym samym dniu otrzymałam informację o aktualizacji zamówienia na datę 23-24.01.Dzisiaj jest 28.01,niestety przesyłka nie dotarła.Wielokrotnie kontaktowałam się z firmą Zara,niestety wszystkie moje wiadomości zostały bez odpowiedzi .Nie mam możliwości śledzenia przesyłki,została wyłączona.W tym momencie chciałabym zwrot kosztów.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar05.12.2024 r. Zwrócony towar został odebrany przez pracownika firmy. Do dnia dzisiejszego brak pieniędzy za odesłany towar. Żaden dokument sprzedaży nie został wystawiony do sprzedawanych rzeczy stąd metoda identyfikacji to rozmowy na Messengerze. Firma parokrotnie pisała, że pieniądze zostały wysłane co oczywiście jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy w przeciwnym razie sprawę zgłaszam na Policję, do UOKiK oraz do urzędu skarbowego.
Brak kontaktu ze sprzedawcą w celu zwrotu towaru Zakupiłam buty, lecz okazały się inne niż na zdjęciu i nie odpowiedni rozmiar, chciałam skontaktować się ze sprzedawcą wysyłając e-maile i próbując się dodzwonić przez znaleziony nr na jednej z opinią innych klientów niestety numer już nie istnieje a sprzedawca nie odpisuje na e-maile. Wysłałam list polecony z formularzem zwrotu i prośba o kontakt oraz dane adresowe do odesłania butów oraz zwrot kosztów butów 299.00 zł dla mnie to duża kwota. Kontakt próbowałam podjąć z nimi już w tym samym dniu w którym otrzymałam buty a jutro mija dwa tygodnie od ich dostarczenia a kontaktu nadal brak. Bardzo proszę o pomoc, chce odesłać te buty i odzyskać pieniądze
Brak zwrotu pieniędzy i towaru14.12.2024 Zamówiłam towar na stronie joanabutik.pl kilkukrotnie pisałam żeby zapytać kiedy zostanie wysłany początkowo był kontakt i 4.01.2025 wysłano mi cześć zamowieni (1 rzecz z 3 zamówionych). Rzecz tą odesłałam 14. 01.2025 i miałam dostać zwrot do piątku 24.01.2025 bo zamówienie nie zostało zrealizowane. Żądałam zwrotu pieniędzy jednak teraz wszystko pozostaje bez odpowiedzi. Po 28.01.2025 mija 14 dniowy termin zwrotu. Po tym terminie zgłaszam sprawę na policję.
Sprawa nr 4022 [tytuł zmieniony przez moderatora]Proszę o kontakt osoby [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez firmę nawgum lub nikand sp z o o . Podaję maila: [dane usunięte przez moderatora]
Zwrot pieniędzy 15.11.2024 zamówiłam w sklepie internetowym dres welurowy Cristin Sand za kwotę 299,40. Zamówienie otrzymałam 13.12, a 18.12 nadałam na poczcie zwrot dresu ponieważ okazał się za mały (mam potwierdzenie nadania). Do dziś nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Firma mnie zwodzi i najpierw obiecuje, że zwrot nastąpi do 15.01.2025, a następnie że w ciągu najbliższych dni. Jest już koniec stycznia a pieniędzy nie ma. Oczekuję natychmiast zwrotu środków
Zwrot towaru Brak kontaktu z firmą w sprawie otrzymania adresu zwrotu zakupionych butów. Brak numeru telefonu kontaktowego do firmy, a na wiadomości nikt nie odpowiada.