Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-01-29 godz: 18:58Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.T.
Sprawa nr 4046 [tytuł zmieniony przez moderatora] Zakupiłem tester samochodowy za kwotę 360zl a przysłali mi wkrętareczkę na kabel USB za pare złotych. Nie mogę odzyskać zapłaconych pieniędzy. Paczka przysłana przez inPost.
2025-01-29 godz: 12:46Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaru Od 3 miesięcy nie mam zwrotu pieniędzy za odesłany towar mop . Nie oddpwodawiaja na mejle nie odbierają telefonów. Dokonałam zwrotu mopa, gdyż nie podobał mi się i był złej jakości Podałam wszystkie dane wg regulaminu zwrotu Oczekuję zwrotu 130,00 zł.
2025-01-29 godz: 12:17Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlI.P.
zwrot zamówienia Witam Brak kontaktu ze sklepem, odesłałam zamówienie i nie mam zwrotu należnosci, nie mozna się dodzwonić, na maile nie ma odzewu oczekuję natychmiastowego kontaktu i zwrotu pieniędzy
2025-01-29 godz: 11:13Publiczna
Zamknięta
Problem z routerem od firmy Plus1. Brak połączenia z siecią 5G – router miał obsługiwać sieć 5G, jednak od początku użytkowania nie łączy się z nią. Nawet konsultanci infolinii potwierdzili, że urządzenie nie łączy się z 5G, mimo że w pierwszej lokalizacji mieszkałam bezpośrednio przy przekaźniku obsługującym tę sieć. Po przeprowadzce do mniej zatłoczonego obszaru problem nie ustąpił. 2. Problemy z wieloma podłączonymi urządzeniami – gdy do routera podłączone są więcej niż dwa urządzenia, zaczyna on „wariować”, przerywa połączenie, a korzystanie z internetu staje się niemożliwe. Nie mogę jednocześnie używać telefonu i oglądać filmu online. 3. Częste zaniki internetu – połączenie internetowe często przestaje działać, zwłaszcza w nocy, mimo że router powinien działać stabilnie. 4. Brak skutecznej naprawy – router był dwukrotnie wysyłany do serwisu, jednak za każdym razem zwracano mi go z informacją, że „wszystko powinno działać prawidłowo”. W rzeczywistości problemy nie ustąpiły. 5. Opinie pracowników Plusa – wielokrotnie w salonach Plusa słyszałam od pracowników, że ten model routera „jest problematyczny”, „nie powinien być sprzedawany” i „lepiej było wybrać inny model”. Firma Plus odmawia przyznania, że problem leży po stronie urządzenia, pomimo licznych zgłoszeń i ewidentnych wad routera. Czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], ponieważ sprzedano mi urządzenie, które nie spełnia podstawowych funkcji określonych w umowie. Oczekiwania: Rozwiązanie umowy bez dodatkowych kosztów z uwagi na niezgodność towaru z umową oraz zwrot środków zapłaconych dotychczas za router.
2025-01-29 godz: 09:00Publiczna
Rozwiązana
Brak dostawy zamówionego towaruTowar zamówiony 12 grudnia. Czas dostawy deklarowany przed dostawcę na 5-15 dni roboczych. Po braku dostawy w ww. terminie złożyłem reklamację z prośbą o zwrot środków. Dostawca "był przekonany", że paczka już jest u mnie. W ramach ugody dostawca zaproponował zwrot 50 zł z wartości zamówienia i szybkie ponowne wysłanie paczki. Po tej deklaracji kontakt się urwał. Oczekuję zwrotu całości poniesionych kosztów.
2025-01-29 godz: 08:16Publiczna
Zamknięta
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przedłużenie umowy z klientem21.08.2023 roku zadzwonił do mnie przedstawiciel firmy UPC na temat zmiany warunków trwającej umowy. Podczas rozmowy pracownik miał wymienić na umowie stare dekodery na nowe informując mnie że bede jeszcze płacić za usługe do 12.2023 a od 1.2024 usługa zostanie pomniejszona o 2 dekodery. Z informacji telefonicznej wynikało również że poprzedni sprzet nie jest do zwrotu i nie podlega odesłaniu. Niestety umowa została sporzadzona w sposob niezgodny do przeprowadzonej rozmowy, ponieważ dekodery nie zostały wiemienione na wowe a dołożone do obecnej umowy za czym idzie płace od sierpnia 2023 za 4 dekodery. Zgłaszałam problem na infolini ( niestety kilka zgłoszeń nie zostało wogóle rozpatrzonych ) Zgłosiłam problem E-mailem również nic. Zgłosiłam problem poprzez obsługe obecnie Play - otrzymałam email że umowa że UPC nie widzi problemu. ZOstałam [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] na pieniadze. ponieważ obecnie płace 270 zł na usługi a powinnam płacić 120 zł ( o czym zostałam poinformowana w salonie ) UPC praktykuje [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] podejscie do klienta. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]pieniądze. 17.01 rozwiązałam umowe z UPC ale pozostaje kwestia dekoderów których nie posiadam ponieważ doztsłam poinformowana ze moge się i pozbyc bo są mi nie potrzebne. Chce zwortu zle naliczonych usług i rekompenaty. UPC nie odsłuchuje nagrań z przedstawicielami bazuje na dokumentach które przygotowują. Nie poczuwa sie do błedów i żle naliczanych usłuh. proszę o weryfikację.
2025-01-29 godz: 07:42Publiczna
Zamknięta
problem z reklamacjąDzień Dobry W końcu po miesiącu czasu od zmówienia dostałam przesyłkę. Nie wiem nawet jak to określić bo koło płaszcza to nawet nie leżało, nawet nie wiem czy to się nadaje na szlafrok? Zamówiłam płaszcz, a dostałam nawet nie wiem jak to określić, kawałek materiału uszytego na wzór szlafroka, ale nawet na to się nie nadaje. Dostawca twierdzi, że towar jest zgodny z opisem i nie chce uznać reklamacji. Wystarczy popatrzeć na zdjęcia, które dołączyłam, zdjęcie ze strony sklepu i zdjęcie rzeczy którą ja dostałam. Nijak to się ma do siebie. Proszę o pomoc w tej sprawie. Od firmy oczekuje zwrotu pieniędzy.
2025-01-29 godz: 07:21Publiczna
Zamknięta
Brak dostarczenia przesyłkiZamówienie podobno zostało wysłane w 2 przesyłkach. Jedna przesyłka (piłeczka dotarła) niestety druga przesyłka nie została w ogóle odebrana przez kuriera z magazynu, co potwierdzono mailowo od firmy kurierskiej oraz telefonicznie podczas kontaktu z przedstawicielem firmy Pomoce dla seniora. Proszę o zwrot pieniędzy za toaletę dla niepełnosprawnych. Toaletę już zakupiłam u innego sprzedawcy, gdyż był to dla mnie pilny zakup. Firma reklamowała się że wysyła przesyłkę w 24 h. W załączeniu faktura, odpowiedź od kuriera.
2025-01-28 godz: 21:34Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.C.
Brak zwrotu za zakup 1693,71 zł12.11.2024 (listopad) było zrobione zamówienie na Ovoko. Jak się okazało po opłacie zakupu opis nie zgodny ze zdjęciem. Na zdjęciu była cała część a po opłacie tylko 1/3 częśći ze zdjęcia. Odrazu w ciagu godziny zrobiłem zwrot i napisałem na maila. Ovoko. pl nie ma automatycznego zwrotu. Musiałem czekać na odpowiedź przez mail. Odpowiedz dostałem od Pani „ W przypadku, gdy sprzedawca nie zdąży zapoznać się z naszą wiadomością i wyśle zamówienie, prosimy odmówić przyjęcia przesyłki, gdy kurier dostarczy ją do Państwa.„ Paczka została wysłana przez sprzedawcy . Numer DPD: 05808050330225 21.11.2024 napisane przesyłka doręczona. Od tego momentu pani piszę że sprzedawca nie potwierdził zwrot przesyłki. I Ovoko. Pl czasami odpowiada na mail że: „ (RRR.LT) Szanowni Państwo, Osoba odpowiedzialna za analizę Państwa zwrotu prowadzi aktualnie kontakt ze sprzedawcą, aby potwierdzić zwrot w systemie. Prosimy o cierpliwość. Z poważaniem, Kind regards, Customer Support Specialist Ovoko | RRR.LT ” 1) Nie zwracają 1693,71 zł ( utrzymują moje środki) 2) Nie mam części 3) Nie widziałem nawet paczki Co robić w tym wypadku? Nie są małe pieniądze [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]
2025-01-28 godz: 20:24Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.N.
Zwrot zamówienia do innego kraju Otrzymałam zamówienie od firmy Odylla. Na paczce jest wrocławski adres. Przy zamówieniu nie było podanego potencjalnego adresu zwrotu ani informacji, że będzie on musiał zostać dostarczony do Francji. Zamawiałam z polskiej strony i nigdzie nie było informacji. W polityce zwrotów nie ma podanego adresu a jedynie info o zgłoszeniu się do działu obsługi klienta. Po poproszeniu o adres otrzymałam maila ze szczególnym wypytaniem o powody zeru usterki itp pomimo że napisałam że chce po prostu zwrócić. Na stronie jest określenie że zwroty w ciągu 30 dni a ja chciałam skorzystać z 14 dni na zwrot na odległość. Nie jestem przekonana czy to dobra praktyka, że pomimo zamówienia z polskiego odpowiednika strony trzeba zwrócić do innego kraju.