Brak zwrotu pieniędzy14.03.2025 zamówiłem w firmie Smart Line Furniture 24 Spółka z O.O sofę 2,5-osobową Jules-Velluto 12. Za zakup zapłaciłem całą kwotę 2 730,00 PLN. Sofa miała być dostarczona z wniesieniem i ustawieniem. W dniu 31.03.25 kurierzy firmy "Zadbano" dokonali próby dostarczenia towaru stwierdzając że sofa nie zmieści się w drzwiach wejściowych i zabrali go z powrotem. Od tej pory próbuję kontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową lub telefonicznie, niestety brak odzewu. Od prawie miesiąca nie mam pieniędzy, towaru i jakiejkolwiek informacji. Oczekuję zwrotu pieniędzy za niedostarczony towar. W poniedziałek mija 14 dni od próby dostarczenia sofy i miesiąc od zakupu.
Zamówienie 2838Zakup towaru z oferty sklepu cosmilego.pl. w dniu 29.03.2025. Towar opłacony, emial potwierdzający "Informujemy, że otrzymaliśmy zapłatę za zamówienie o numerze 2838
Dziękujemy, Twoje zamówienie jest przez Nas kompletowane.
Brak jakiegokolwiek kontaktu, nie odpowiadają na emile nie odbierają telefonu. Kilkunastokrotna próba kontaktu. Dopiero po zakupie znalazłem opinie przestrzegające przed tym sklepem internetowym.
Wpłacona kwota za towar 199,58. Oczekuje zwrotu całej kwoty.
Ubezpieczenie sprzętu RTV Polisa kupiona w sklepie euro rtv agd do telewizora Samsung 55 cali Ważna od:2022-12-17 ważna do:2029-12-16.
Polisa premium na 7 lat firmy hestia.
Telewizor odmówił posłuszeństwa . Zgłosiłem szkodę 2025-03-27 nr szkody 250302370668.
Wyraziłem zgodę na naprawę sprzętu jeśli jest to możliwe lub na zakup nowego w sklepie euro rtv jeśli będzie zwrot pieniędzy.
Wysłano kuriera z pustym kartonem po przesyłkę, kontakt serwisu itd. Kurier z firmy fed ex zostawił karton dnia 01.04.2025, sms do serwisu ze spakowane 02.04.2025 serwis zamawia kuriera na 03.04.2025, kurier zabiera tv w kartonie mam papierowe potwierdzenie od kuriera gdyż nie miał listu przewozowego i pisał nowy. ( wpisał mi tam datę 04.04 mimo ze to było 03.04 ). po kilku dniach ergo hestia kontaktuje się ze nie ma paczki i czy ją wysłałem. dosyłam skan listu przewozowego i tłumacze na infolinii jak to wyglądało z odbiorem paczki ( 07.04.2025 ) od tego czasu cisza. mam dostęp do informacji na stronie przez którą zgłosiłem sprawę ale tam nie ma żadnych informacji co się dzieje dalej z moją paczką. dzwonie co da dni do nich. dzisiaj ( 10.04.2025 ) okazało się ze fed ex zgubił paczkę . ergo hestia zgłosiła im reklamację ( maja 30 dni ) z hesti tez mam 30 dni . Kiedy zapytałem konsultanta dlaczego nie mam żadnych informacji zwrotnych to powiedział że właśnie mi udzielił mimo ze to ja dzwoniłem.
czuję się [słowa usunięte przez moderatora] nie mam tv, nie wiem kiedy dostanę jakąkolwiek odpowiedź i pieniądze z polisy.
Kontaktowałem się jeszcze dziś 10.04 z euro rtv bo to oni mi sprzedali tv i polisie obiecując ze jak coś się stanie w ciągu kilku dni będę miał nowy tv lub pieniądze. Pan powiedział ze nie jest stroną w tej sprawie..
Oczekuję zwrotu pieniędzy na zgubiony tv na moje konto , cofam moja zgodę o zwrot pieniędzy do sklepu w celu zakupu nowego tv ( nie chce robić zakupów w euro rtv agd bo mnie [słowo usunięte przez moderatora].
Proszę o pomoc.
Pzdr
[dane usunięte przez moderatora]
Sprawa nr 4858 [zmienione przez moderatora]Podszywanie się pod sieć sprzedażową i wysyłanie produktów niezgodnych z zamówieniem. Tandeta.
Mandat za parkowanieWitam,
W ostatnim czasie dostałem 3 mandaty za parkowanie, z lutego bo wysyłali pocztą i był problem z dostarczaniem. Parking był zawsze darmowy nie wiem od kiedy jest tam płatny bo nie ma informacji przy wjeździe że jest płatny, dopiero na parkingu jak później się przyjeżdżałem na słupach na wysokości ponad 2m, gdzie przyjeżdżałem po 6 rano kiedy jest dość ciemno a oświetlenie nie było jeszcze włączone. Proszę o pomoc w mojej sprawie.
Pozdrawiam
Brak realizacji zamówienia i brak zwrotu wpłaty Od 9.12.2024 firma nie zrealizowała złożonego zamówienia i mimo odstąpienia od umowy na początku lutego - do dziś nie zwróciła zapłaconej kwoty. Firma nie odbiera korespondencji. Jest to ostatnia moja próba przed złożeniem zawiadomienia w prokuraturze.
S96002250708Reklamowany został głośnik, ponieważ podczas rozmowy trzeszczy i nie wyrazie słychać głos. Reklamacja została odrzucona, ponieważ zegarek nosi rysy na ekranie. Firma twierdzi, że są to uszkodzenia mechaniczne, które nie podlegają reklamacji. W odpowiedzi, że zgłaszam głośnik a nie ekran, który nosi normalne ślady użytkowania dostaje cały czas odpowiedź, że ekran jest porysowany. Na zdjęciach załączam korespondencję.
W tej sytuacji oczekuję naprawy lub zwrotu gotówki za sprzęt.
Brak zwrotu pieniędzyZwrotu butów do sklepu „Calzado - Tylko Wygodne Buty” (taka jest nazwa na Facebook i w aplikacji Selmo) dokonałam 07.03.2025 r., czyli na drugi dzień od otrzymania przesyłki, przez zalecany w Regulaminie sklepu sposób „Wygodne zwroty”, wypełniając elektroniczny formularz zwrotu i nadając paczkę przez Impost (paczka została dostarczona do sklepu przez kuriera dnia 10.03.2025 r.)
Zażądałam zwrotu pieniędzy za oddane buty 25.03.2025 r. przez Messenger i e-maila i otrzymałam informacje, że sprawa zostanie przekazana do księgowości. Ponawiałam żądanie i znowu dostałam informację, że w trybie pilnym zostaną zwrócone i do dnia dzisiejszego nie zostały zwrócone, a co więcej dzisiaj otrzymałam kolejną wiadomość, że te buty były na wyprzedaży i nie należy mi się zwrot pieniędzy! Oczywiście w aplikacji Selmo, w której zakupiłam buty nie było słowa na temat wyprzedaży, a wręcz w filmiku sprzedażowym były przedstawione jako nowość. Nawet w dniu dzisiejszym są w sprzedaży w tej samej regularnej cenie i nie ma informacji o wyprzedaży. Niestety o takim nieuczciwym traktowaniu klientów i niezwracaniu pieniędzy przeczytałam w opiniach o sklepie Calzado na Ceneo.pl, a co więcej dokładnie takie same wiadomości, że sprawę przekażą do księgowości i że w trybie pilnym zwrócą pieniądze, dostawała jedna z klientek, która wystawiła negatywną opinię.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie opłacone 29.01.2025. Ze względu na opóźnienie w dostawie zrezygnowałem z zamówienia 4.02.2025. Do dnia dzisiejszego tj. 9.04.2025 nie otrzymałem zwrotu moich pieniędzy. Sprzedający do pewnego momentu zwodził kolejnymi wiadomościami. Po podaniu wszystkich wymaganych przez sprzedającego danych, brak kontaktu i brak przelewu moich środków. Proszę o natychmiastowy zwrot moich nielegalnie przetrzymywanych pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy za zamówienie Dnia 05.01.2025 zamówiłam w sklepie internetowym Olaroka Fashion ubrania za łączną kwotę 647.00 zł. Przesyłkę odebrałam około 20.01. Wszystkie produkty zostały odesłane do sklepu. Przesyłka zwrotną została nadana 25.01. W przesyłce znajdował się wypełniony i podpisany przeze mnie formularz zwrotu. Mój zwrot został odebrany przez firmę w dniu 28.01. Na co posiadam potwierdzenie mailowe ze skrzynki firmowej sklepu. Mimo wezwania do zapłaty przesłanego na adres mailowy firmy, prośbach wysyłanych na profilu firmy na Facebooku do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Wszelkie próby kontaktu-mailowe telefoniczne oraz na portalu facebook kończą się niepowodzeniem. Firma nie odpowiedziała na żadną moja wiadomość.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu całości zapłaconych za zamówienie pieniędzy na moje konto z którego został zrobiony przelew za zakupy.