Odmowa zwrotuFirma odmawia zwrotu pieniędzy twierdząc że buty posiadają ślady użytkowania po 2 dniach od otrzymania i przymierzenia obuwia.
Buty zostały przymierzone i sprawdzone poprzez przejście po drodze. Po stwierdzeniu że buty nie spełniają oczekiwań zostały odrazu zgłoszone zapakowane i odesłane. Buty nie posiadały uszkodzeń itp. Firma stwierdziła po otrzymaniu zwrotu że obuwie nosi ślady użytkowania i odsyła je do mnie. Gdzie prawa konsumenta?
Reklamacja/zwrot pieniedzyWitam. Problem jest z zegarkiem huawei watch gt5. Zegarek liczy kroki podczas jazdy samochodem (nawet jako pasazer kiedy ręką jest w spoczynku) , podczas leżenia czy stania w miejscu. Podczas pierwszego zgłoszenia na gwarancję została wymieniona bateria i pokrywa baterii (nie rozumiem w jakim celu). Problem nie ustąpił. Podczas drugiego zgłoszenia zegarek został odesłany jako sprawny tak samo jak po trzecim zgłoszeniu. Na tą chwilę zegarka nie odebrałem ze sklepu po 3 zgłoszeniu gdyż dalej jest z nim ten sam problem. Rozmawiałem z kilkoma właścicielami tego modelu zegarka w tym pracownika media expert w lubartowie i u nikogo taki problem nie występuje. Ewidentnie jest problem z akcelerometrem bądź GPS. Proszę o pomoc. Chciałbym odzyskać pieniądze za ewidentnie wadliwy egzemplarz.
Zwrot środkówDnia 17 lutego 2025 złożyłam zamówienie które miało dotrzeć w ciągu 3 dni roboczych.Próbowałam skontaktować się telefonicznie jednak nikt nie odbierał.Na maila dostałam informację późnym wieczorem że w ciągu kolejnych 2 roboczych towar będzie wysłany.Wczoraj postanowiłam w końcu zrezygnować pisząc na adres mailowy firmy z prośbą o zwrot środków,niestety nikt mi nawet nie odpisał.Proszę o pomoc w sprawie zwrotu pieniędzy
Wadliwa usługa i brak reakcji na skargiUmowa dotyczy zakupu i montażu 2 rekuperatorów ściennych Prana. Urządzenia dopasowywane są do grubości ściany, dwukrotnie wysłane były do firmy wymiary oraz usługa została opłacona z góry. Dalsze zdarzenia i problemy:
- opóźnienie z wykonaniem usługi około 2 miesięcy;
- przysłane rekuperatory niedostosowane do grubości ścian - za długie;
- podczas instalacji przez firmą zewnętrzną na nasz monit w tej sprawie pracowniczja firmy wprowadziła nas w błąd, mówiąc, że tak naprawdę firma nic nie dostosowuje do grubości ścian i sprzedawczyni się "pomyliła", takie są standardowe i trzeba montować; dopiero nasze własne dochodzenie u innych dystrybutorów i w dokumentacji na stronie firmy, po fakcie, ujawniło, że te stwierdzenia są nieprawdziwe i istnieją krótsze wersje urzadzeń, które powinny być do nas dostarczone, zgodbie z ustalonymi wcześniej grubościami ścian - przy 37 i 44 cm powinny być zamontowane urzadzenia ok. 45-50 cm dostępne w katalogu, a nie wyraźnie ponad 60;
- zamontowane urządzenia w rezultacie narażone są na uszkodzenia i wadliwe działanie;
- dodatkowo jeden z rekuperatorów przestał działać ełaściwue po ponad tygodniu użytkowania i nie odzyskuje ciepła;
- firma od tygodni nie reaguje w ogóle na sjargę mailową, bardzo trudno dodzwonić się pod którykolwiek z podanych telefonów;
- w rzadkim przypadku rozmowy z pracownikiem firmy otrzymaliśmy informację, że wszyscy są na targach, pani id reklamacji jest chora, ale ktoś się z nami skontaktuje w tej sprawie - to także okazało się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], żadnej próby kontaktu nie było, caly czas brak jakiegokolwiek odzewu na skargę mailową.
Brak zwrotu środków za przyjęty zwrotu zamówienia13.07.2024r złożyłam zamówienie w firmie. 28.07. zwróciłam towar.
01.08.2024r otrzymałam informację mailową że sklepu, że zwrot został przyjęty (nr zwrotu 681344500).
Nie otrzymałam zwrotu środków. Wielokrotnie kontaktowałam się mailowo z firmą. Od 06.12.2024r maile pozostają bez odpowiedzi.
Oczekuję zwrotu środków za zamówienie.
Brak zwrotuBrak zwrotu płatności za powyższe zamówienia.
Firma nie chce oddac pieniedzy za zwrotKupilam sukienke, ktora przyszla pond 2 tyg od zlozenia zamowienia (na stronie jest informacja że zamowienia sa wysyłane w ciągu 2 dni). Sukienke zwróciłam (na własny koszt) zgodnie z instrukcją na stronie. Firma zwrotu nie odebrała ani nie anulowała zakupu w Klarna. Mam cała historię od zakupu sukienki po powrót paczki zwrotnej do mnie.
Oczekuję anulowania zapłaty w Klarna oraz zapłaty za ponowną wysyłkę sukienki jako zwrot.
Zwrot pieniedzy za zwrócony towarDzień dobry,
zamówiłam w tej firmie dresy. Otrzymałam je 21.01.2025. W dniu 22 stycznia postanowiłam zwrócić niepasujacy towar. Znalazłam adres mailowy, na który wysłałam zapytanie jak dokonac zwrotu. Dokonałam tego przez stronę Wygodne zwroty DPD - nr listu przewozowego 1009951361019U. W dniu 24.01.2025 otrzymałam informację, że przesyłka została doręczona do Stone Skirts. 27.01.25 otrzymałam od Stone Skirst potwierdzajacego maila o przyjęciu zwrotu. 2 lutego napisałam mail z zapytaniem kiedy otrzymam zwrot. Otrzymałam informację, że pieniadze zostana zwrócone w ciagu 14 dni od dostarczenia paczki zwrotnej. Po upływie 14 dni - 14 lutego, wysłałam kolejnego maila z zapytaniem o zwrot pieniędzy. Otrzymałam info, że mają nieco wydłuzony czas przetwarzania zwrotówi potrzebują więcej czasu. 15 lutego natknęłam się w inetrnecie na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientkę, która skorzystała z Państwa pomocy w podobnej sprawie. Wysłałąm kolejnego maila z prośba o podanie konkretnego terminu. 17 lutego przyszedł kolejny mail, że zwrot zostanie zrealizowany 17 lub najpózniej 18 lutego. Oczywiście nie został zrealizowany. Kolejny mail i kolejna informacja, że do końca tygodnia. Nie wierząc w kolejne zapewnienia, postanowiłam poprosić o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Zwrot pieniędzy, nie otrzymana paczkaWitam. Dwa tygodnie temu zamówiłam na waszej stronie pilkomania.pl bazę psi patrol dla dziecka na urodziny, dostawa miała być do 10 dni dalej paczki nie otrzymałam. Jest już dawno po urodzinach. Oczekuję jak najszybciej zwrotu pieniędzy nr zamówienia 19572 Jeśli nie otrzymam zwrotu napewno tego tak nie zostawię.
1Dnia 23.12.2024 zakupiłam rzeczy , ale niestety nie wszystko mi się podobało i pod koniec grudnia zwróciłam te towary.
Z firmy FASARDI dostałam korektę na zwrócone towary 8.01.2025 Jednakże do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy - Mija prawie 2 miesiące.