Brak zwrotu pieniędzy Zwrocilam w regulaminowym czasie sukienkę o wartosci 249,99 zl. Sklep potwierdził przyjęcie jej na magazyn 9.11.2024r. Mimo wielu maili do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
Brak towaruPonad 2 tyg temu przelałam pieniądze 415zl za towar. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przesyłki. Zero informacji od firmy. Nie odpisują na e-maile,nie odbierają telefonów.
Przesyłka niezgodna z zamowieniemZamówiłem na Walentynki bukiet róż dla mojej wybranki, podczas gdy przyszły zdecydowanie tańsze kwiatki (tulipany). Dział reklamacji powiedział że mogą mi wysłać 50% zwrot bądź żebym odwiózł kwiatki do Anina pod Warszawą to wtedy mam możliwość ubiegać się o zwrot w innej wysokości. Nie mam blisko do Anina a fakt, że to nie ja popełniłem błąd tylko ktoś po stronie firmy dostarczającej kwiaty tym bardziej mnie zadziwia oraz to że musiałbym się angażować w jakieś dalsze podróże by dostarczyć owe kwiaty. Chciałbym poprostu odzyskać swoje środki
przekształcenie umowy na czas nieokreślonyKlub przysyła mi wezwania do zapłaty za członkostwo, uważając że umowa przekształciła się z umowy na czas określony w umowę na czas nieokreślony.
W umowie jest zapis, że umowa członkowska automatycznie przekształca się w umowę zawartą na czas nieokreślony chyba, że członek złoży oświadczenie w formie pisemnej pod rygorem nieważności o braku woli przekształcenia umowy nie później niż na 1 miesiąc przed upływem obowiązywania umowy. Przegapiłam ten termin ponieważ mam 70 lat i zapomniałam o tym zapisie, mając w pamięci, że umowa obowiązuje 6 miesięcy. Wysłałam dwa maile, w których powoływałam się na art. 385(1) Kodeksu cywilnego, stwierdzając, że w umowie zostały zastosowane klauzule abuzywne i niedozwolone postanowienia umowne. Oczekuję, iż Klub wykreśli mnie z listy członków z dniem 31.12.2024r.
Brak pieniędzy za zwrot Dokonałam zwrotu towaru w listopadzie i do dziś nie mam zwrotu środków. Początkowo byl kontakt z firmy haia.pl, gdyż zostałam poproszona o numer konta do zwrotu i od wysłania tego konta brak kontaktu i pieniędzy. Wysłałam około 570 zł ! Dzwoniłam do UOKiK ale Pani skierowała mnie na policję, gdyż firma ta nie ma NIP. Wybieram się na policję i proszę wszystkich [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]o to samo. Firma pomimo wielu takich sytuacji nadal prowadzi stronę internetową!
Sprawa nr 4245 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłem zestaw wkretarki z firmy Milwaukee za 500 zł a przysłali mi plastikową wkretareczke za 50 zł
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!!! Nie ma żadnych danych do zwrotu paczki żadnego kontaktu
Jak wysyłam maila z którego "niby" dostałem potwierdzenie orzesylki to przychodzi zwrotna wiadomość że nie można wysłać maila
Proszę o pomoc
Uszkodzona dachowkaZamowiłem w firmie dachowkę creaton koda zapłacilem przy odbioże,, na 11 paletach, okazało się że dużo dachówki jest uszkodzonych nie odmalowanych, dachówki wadliwie zapakowane na dodatek churtownią zaniżyla celowo o 22 metry kwadratowe rachunek po to żeby była atrakcyjna cena nie stety musałem domuwic 33 łupki czyli strutkonik 22 mkwadratowe dachówki podstawowej 8 dachówki skrajnej dwa gąsiory i 6 metrów rynny i dopłacic 3100 zł co wigule już mi się nie opłaca na dodatek 30 % dachówki jest obitej poprostu w opakowaniu po 4 sztuki jedna obiła drugą, prawie wszystkie są nie domalowane firma się wypiela nawet niechcą przyjechać na komisyjne rozpakowanie twierdzą że przy odbioże. Podpisdłem że wszystko jest w pożądku ,na dymienie że po przeprowadzeniu wywiadu okolicznościowego okazało się że firma jest z tego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] teraz twierdzą że jest błond w projekcie radzę omijać tych [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] z daleka
Wysłano towar niezgodnie z zamówieniem. Otrzymałem towar niezgodnie z zamówieniem. Zgodnie z treścią rozmowy telefonicznej z sprzedawcą, której nagranie posiadam, towar został przygotowany losowo, bez żadnej informacji o zmianie zamówienia. Zamówiłem towar Source Ultimate 3L, a otrzymałem towar o nazwie Source Wildepacka Divite 3l. Sprzedawca odmawia odbioru towaru na swój koszt.
Brak zwrotu środków na konto Dzień dobry,
Dokonałam zwrotu zakupionego zestawu dresowego w kwocie 414.30 zł.
23.01 wysłałam meila z zapytanie kiedy zostaną rozliczone środki ze zwrotu.
Dostałam informację od Pana [dane usunięte przez moderatora], że na zwrot mają 14 dni.
30 stycznia otrzymałam wiadomość „ Dzień dobry,
Dziękuję za wiadomość.
Zwrot został zlecony 25 stycznia, proszę o sprawdzenie konta bankowego, z którego zostało składane zamówienie. ;)
Pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts „
Niestety środków na koncie nie było. Poprosiłam o potwierdzenie przelewu.
Na to Pan mi odpisał „ Na stornie PayPo przeczytałem, że zwrot może iść do nawet 5 dni roboczych, więc prosiłbym poczekać do następnego tygodnia i dać znać jak sytuacja wygląda. ;)
Pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ”
Ponownie poinformowałam Pana , że nie mam rozliczonego zakupy z psy po i muszę płacić już zakup z własnych środków. Dostałam odpowiedz 5 lutego „ Przepraszamy za opóźnienie w zwrocie środków oraz wszelkie związane z tym niedogodności. W związku ze zmianą platformy płatniczej i brakiem możliwości dokonania zwrotu przez system Przelewy24, prosimy o podanie numeru rachunku bankowego, na który możemy wykonać zwrot środków. „ wraz z prośbą o prośbę numerku rachunku bankowego. Podałam swoje dane i rachunek do zwrotu.
Otrzymałam meila 7 lutego „ Super, dziękuję bardzo.
Przekazałem informację do działu księgowego.
Pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ”
Po czym środki nie wróciły do dzisiaj na konto. 10 lutego dostałam znów meila w odpowiedzi „ Dzień dobry,
Zwrot zostanie dzisiaj zrealizowany, przepraszam najmocniej za opóźnienie. ;)
Pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ”
Więc znów zapytałam gdzie są moje środki i ponownie dostałam meila dnia 13.02 „ Dzień dobry,
W systemie widzę, że zwrot został wykonany 25.01. Prosiłbym o sprawdzenie czy pieniądze do Pani dotarły.
Pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ”
Niestety do dzisiaj 14.02 nie mam ani przelewu ani środków na koncie.
Bardzo proszę o pomoc gdyż z tą firmą nie ma kontaktu telefonicznego.
Brak dostawy Zamówienie zostało opłacone dnia 10.02.2025r. Generalnie zostało przekazane że zamówienie zostanie dostarczone do końca tego tygodnia, oczywiście tak się nie stało. Najpierw kurier miał odebrać w środę, wczoraj dzwoniłam i powiedział pan że wyjedzie wczoraj i otrzymany maila. Zero z państwem kontaktu, zero maila potwierdzającego płatność czy odebranie wysyłki czy też przygotowywanie wysyłki i zaczyna mnie to denerwować. Proszę w końcu o określenie się kiedy zamówienie zostanie wysłane.