Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-16 godz: 11:20Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy Zwrocilam w regulaminowym czasie sukienkę o wartosci 249,99 zl. Sklep potwierdził przyjęcie jej na magazyn 9.11.2024r. Mimo wielu maili do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
2025-02-16 godz: 07:03Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.S.
Brak towaruPonad 2 tyg temu przelałam pieniądze 415zl za towar. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przesyłki. Zero informacji od firmy. Nie odpisują na e-maile,nie odbierają telefonów.
2025-02-15 godz: 15:49Publiczna
Zamknięta
Przesyłka niezgodna z zamowieniemZamówiłem na Walentynki bukiet róż dla mojej wybranki, podczas gdy przyszły zdecydowanie tańsze kwiatki (tulipany). Dział reklamacji powiedział że mogą mi wysłać 50% zwrot bądź żebym odwiózł kwiatki do Anina pod Warszawą to wtedy mam możliwość ubiegać się o zwrot w innej wysokości. Nie mam blisko do Anina a fakt, że to nie ja popełniłem błąd tylko ktoś po stronie firmy dostarczającej kwiaty tym bardziej mnie zadziwia oraz to że musiałbym się angażować w jakieś dalsze podróże by dostarczyć owe kwiaty. Chciałbym poprostu odzyskać swoje środki
2025-02-15 godz: 12:04Publiczna
Zamknięta
przekształcenie umowy na czas nieokreślonyKlub przysyła mi wezwania do zapłaty za członkostwo, uważając że umowa przekształciła się z umowy na czas określony w umowę na czas nieokreślony. W umowie jest zapis, że umowa członkowska automatycznie przekształca się w umowę zawartą na czas nieokreślony chyba, że członek złoży oświadczenie w formie pisemnej pod rygorem nieważności o braku woli przekształcenia umowy nie później niż na 1 miesiąc przed upływem obowiązywania umowy. Przegapiłam ten termin ponieważ mam 70 lat i zapomniałam o tym zapisie, mając w pamięci, że umowa obowiązuje 6 miesięcy. Wysłałam dwa maile, w których powoływałam się na art. 385(1) Kodeksu cywilnego, stwierdzając, że w umowie zostały zastosowane klauzule abuzywne i niedozwolone postanowienia umowne. Oczekuję, iż Klub wykreśli mnie z listy członków z dniem 31.12.2024r.
2025-02-15 godz: 08:10Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.R.
Brak pieniędzy za zwrot Dokonałam zwrotu towaru w listopadzie i do dziś nie mam zwrotu środków. Początkowo byl kontakt z firmy haia.pl, gdyż zostałam poproszona o numer konta do zwrotu i od wysłania tego konta brak kontaktu i pieniędzy. Wysłałam około 570 zł ! Dzwoniłam do UOKiK ale Pani skierowała mnie na policję, gdyż firma ta nie ma NIP. Wybieram się na policję i proszę wszystkich [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]o to samo. Firma pomimo wielu takich sytuacji nadal prowadzi stronę internetową!
2025-02-15 godz: 04:56Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.M.
Sprawa nr 4245 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłem zestaw wkretarki z firmy Milwaukee za 500 zł a przysłali mi plastikową wkretareczke za 50 zł [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!!! Nie ma żadnych danych do zwrotu paczki żadnego kontaktu Jak wysyłam maila z którego "niby" dostałem potwierdzenie orzesylki to przychodzi zwrotna wiadomość że nie można wysłać maila Proszę o pomoc
2025-02-14 godz: 17:07Publiczna
Otwarta
Uszkodzona dachowkaZamowiłem w firmie dachowkę creaton koda zapłacilem przy odbioże,, na 11 paletach, okazało się że dużo dachówki jest uszkodzonych nie odmalowanych, dachówki wadliwie zapakowane na dodatek churtownią zaniżyla celowo o 22 metry kwadratowe rachunek po to żeby była atrakcyjna cena nie stety musałem domuwic 33 łupki czyli strutkonik 22 mkwadratowe dachówki podstawowej 8 dachówki skrajnej dwa gąsiory i 6 metrów rynny i dopłacic 3100 zł co wigule już mi się nie opłaca na dodatek 30 % dachówki jest obitej poprostu w opakowaniu po 4 sztuki jedna obiła drugą, prawie wszystkie są nie domalowane firma się wypiela nawet niechcą przyjechać na komisyjne rozpakowanie twierdzą że przy odbioże. Podpisdłem że wszystko jest w pożądku ,na dymienie że po przeprowadzeniu wywiadu okolicznościowego okazało się że firma jest z tego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] teraz twierdzą że jest błond w projekcie radzę omijać tych [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] z daleka
2025-02-14 godz: 16:45Publiczna
Rozwiązana
Wysłano towar niezgodnie z zamówieniem. Otrzymałem towar niezgodnie z zamówieniem. Zgodnie z treścią rozmowy telefonicznej z sprzedawcą, której nagranie posiadam, towar został przygotowany losowo, bez żadnej informacji o zmianie zamówienia. Zamówiłem towar Source Ultimate 3L, a otrzymałem towar o nazwie Source Wildepacka Divite 3l. Sprzedawca odmawia odbioru towaru na swój koszt.
2025-02-14 godz: 13:12Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków na konto Dzień dobry, Dokonałam zwrotu zakupionego zestawu dresowego w kwocie 414.30 zł. 23.01 wysłałam meila z zapytanie kiedy zostaną rozliczone środki ze zwrotu. Dostałam informację od Pana [dane usunięte przez moderatora], że na zwrot mają 14 dni. 30 stycznia otrzymałam wiadomość „ Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. Zwrot został zlecony 25 stycznia, proszę o sprawdzenie konta bankowego, z którego zostało składane zamówienie. ;) Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts „ Niestety środków na koncie nie było. Poprosiłam o potwierdzenie przelewu. Na to Pan mi odpisał „ Na stornie PayPo przeczytałem, że zwrot może iść do nawet 5 dni roboczych, więc prosiłbym poczekać do następnego tygodnia i dać znać jak sytuacja wygląda. ;) Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ” Ponownie poinformowałam Pana , że nie mam rozliczonego zakupy z psy po i muszę płacić już zakup z własnych środków. Dostałam odpowiedz 5 lutego „ Przepraszamy za opóźnienie w zwrocie środków oraz wszelkie związane z tym niedogodności. W związku ze zmianą platformy płatniczej i brakiem możliwości dokonania zwrotu przez system Przelewy24, prosimy o podanie numeru rachunku bankowego, na który możemy wykonać zwrot środków. „ wraz z prośbą o prośbę numerku rachunku bankowego. Podałam swoje dane i rachunek do zwrotu. Otrzymałam meila 7 lutego „ Super, dziękuję bardzo. Przekazałem informację do działu księgowego. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ” Po czym środki nie wróciły do dzisiaj na konto. 10 lutego dostałam znów meila w odpowiedzi „ Dzień dobry, Zwrot zostanie dzisiaj zrealizowany, przepraszam najmocniej za opóźnienie. ;) Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ” Więc znów zapytałam gdzie są moje środki i ponownie dostałam meila dnia 13.02 „ Dzień dobry, W systemie widzę, że zwrot został wykonany 25.01. Prosiłbym o sprawdzenie czy pieniądze do Pani dotarły. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ” Niestety do dzisiaj 14.02 nie mam ani przelewu ani środków na koncie. Bardzo proszę o pomoc gdyż z tą firmą nie ma kontaktu telefonicznego.
2025-02-14 godz: 12:56Publiczna
Otwarta
Brak dostawy Zamówienie zostało opłacone dnia 10.02.2025r. Generalnie zostało przekazane że zamówienie zostanie dostarczone do końca tego tygodnia, oczywiście tak się nie stało. Najpierw kurier miał odebrać w środę, wczoraj dzwoniłam i powiedział pan że wyjedzie wczoraj i otrzymany maila. Zero z państwem kontaktu, zero maila potwierdzającego płatność czy odebranie wysyłki czy też przygotowywanie wysyłki i zaczyna mnie to denerwować. Proszę w końcu o określenie się kiedy zamówienie zostanie wysłane.