Brak zwrotu środków21 listopada zamówiłem kartę graficzną w sklepie WeHandleIT. Zostałem poinformowany o długim czasie oczekiwania (nawet do 3 tygodni). Po miesiącu czekania zaczęło się kombinowanie, informowanie o opóźnionej dostawie. Czekałem cierpliwie, jednak po nowym roku zostałem poinformowany iż firma nie jest w stanie przewidzieć daty dostawy kart, w związku z czym proponują zwrot środków. Zgodziłem się, jednak zwrotu nie otrzymałem do dzisiaj (14 luty), pomimo wielokrotnych prób kontaktu z mojej strony i zapewnień firmy, że już za chwilę na pewno prześlą środki. Obecnie numer, który kontaktował się ze mną odpowiada jako niepoprawny, a mail firmowy odsyła zwrotkę, z informacją że domena firmy nie istnieje. Niestety prawdopodobnie doszło tutaj do próby [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], mam jednak wszystkie dane firmy, więc tak czy inaczej ufam że właściciel firmy nie uniknie odpowiedzialności.
Zwrot pieniędzy Zwróciłam całe zamówienie zgodnie z regulaminem w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, lecz nie otrzymałam do tej pory pieniędzy za zwrot, choć firma miała na to 14 dni roboczych a dzisiaj t.j. 14.02.2025 mija 21-szy dzień roboczy. Wg firmy kurierskiej InPost, przez którą dokonywałam zwrotu, paczka została odebrana dnia 17.01.2025 i od tego momentu zero kontaktu, zero informacji co z pieniędzmi. Oczekuje jak najszybszego zwrotu, gdyż inaczej sprawa trafi na policję.
Brak zwrotu pieniedzy na konto po przetworzonym pc8.01 dokonałam w sklepie internetowym Breuninger zakupu. Towar okazał sie na mnie za duzy i spakowałam go w oryginalne opakowanie, wszystko dołączyłam i 22.01 zgłosiłam zwrot i wysłałam na podany na stronie adres. 28.01 zwrot zostal zatwierdzony i pomyślnie przetworzony i dostalam maila w tej sprawie. Zwrot środków powinien wpłynąć na konto, ale tak do dziś (14.02 ) się nie stało. Wymienilam maile z Dzialem Obslugi klienta ale te informacje zwrotne to formułki z automatu, który mnie informuje, że potrzebuje jeszcze czasu żeby odnieść się do mojego “pytania”. Ja nie zadaję pytań tylko proszę o zwrot moich pieniędzy do których mam prawo. Firma zobowiązała sie do ich wypłacenia! Bardzo prosze o pomoc w tej sprawie. Na trustpilot okazało się, że takich osób jest więcej i jest to polityka firmy i jej sposób dzialania! Skala tego działania jest porażająca! Nigdy nikt mnie nie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]w internecie, robie mnósto zakupów a sklep wyglądał na totalnie legit i godny zaufania.
Prosze o pomoc
[dane usunięte przez moderatora]
Brak reakcji na reklamacjęW związku z koniecznością reklamowania (gwarancja) zegarka smartwatcha w dniu 20.01 próbowałem się skontaktować telefonicznie z ORLEN VITAY gdzie wspomniany zegarek zostal zakupiony, niestety jednak to nie było możliwe ponieważ cały czas oczekiwanie i po ok 1h się poddałem, a że w regulaminie widnieje zapis że należy się skontaktować z call center lub wysłać towar z opisem to też tak uczyniłem czyli wysłałem paczkę z załączonym pismem zawierającym wszystkie niezbędne informacje zgodnie z regulaminem. W dniu 22.01 paczka została doręczona ale nikt nie raczył odpisać poinformować o statusie itd. dlatego w dniu 03.02 zadzwoniłem i dowiedziałem się że zgłoszenie nie zostało przyjęte ponieważ paczka jest gdzieś na magazynie i nikt nie informuje "ich" że coś przyszło (to po co takie zapisy we własnym regulaminie) i dopiero w tym momencie łaskawa Pani przyjęła zgłoszenie (nie musiałem ale próbowałem się dodzwonić wcześniej ale to było nie możliwe dlatego skorzystałem z opcji „…lub odesłać reklamowany produkt…”). W dniu 10.02 ponownie zadzwoniłem bo nadal liczyłem że uda się to załatwić po ludzku. Ponownie otrzymałem informacja że to nie od "nich" zależy że to serwis itd. (tylko co ja mam z tym wspólnego?! – w momencie zakupu nikt nie mówił że w razie reklamacji będę miał problem z kilkoma podmiotami) ale otrzymałem obietnicę że w ciągu kilku godzin najpóźniej następnego dnia będę miał informację. Oczywiście kolejna obietnica „na wiatr” i w dniu 12.02 ponownie zadzwoniłem i tak samo dowiedziałem się to jest w serwisie i jak będzie informacja to będzie.
Na dzień dzisiejszy minął niespełna miesiąc od momentu doręczenia przesyłki i żadnej informacji. Wszystkie czego próbowałem się dowiedzieć wynikało z mojej inicjatywy ani razu nikt nie kontaktował się ze mną.
Zgodnie z prawem konsumenckim reklamacja została rozpatrzona pozytywnie po braku odpowiedzi. Oczekuje zatem zwrotu pieniędzy bądź zegarka takiego jak ten reklamowany .
Brak zwrotu środków po rezygnacji z zamówieniaDnia 1.12.2024 dokonałem zamówienia produktów na stronie hurtownia-oliwy.pl (która aktualnie jest zablokowana). Otrzymałem potwierdzenie wpłaty środków i cierpliwie czekałam na zamówienie. Po tygodniu od zamówienia nie miałem już ochoty czekać kolejnych dni. Napisałem maila z prośbą o zwrot środków i anulację zamówienia. Wszystko załączam w mailach. Firma nie odbierała dziesiątek telefonów. Dnia 07.02.2025 Kierownik w końcu odebrał telefon. Przedstawiłem sprawę i poprosiłem o zwrot środków, zdeklarował się, że zrobi to w ciągu kilku dni. Niestety środków na koncie brak, telefon nie odpowiada, a odpowiedzi na maile nie uzyskałem. Chciałbym odzyskać wpłacone środki.
Brak podłączenia usługi iternetu i telewizjiUmowa została zawarta w dniu 11/01/2025. Około 4 dni później kurier dostarczył sprzęt. Została też umówiona usługa podłączenia sprzętu na dzień 21.01. przez techników w godzinach 17-19. W dniu 21.01 godzinie 18.00 zadzwoniłem na nr 601102601 ze nikt się nie pojawił. Operator Plus przyjął zgłoszenie. W kolejnych dniach wielokrotnie dzwoniłem w celu ustalenia wizyty techników i nic. Operator plus nie potrafił mi pomóc tłumacząc się ze nie jest władny nad podwykonawcą. W dniu 30.01 w związku z powyższym wysłałem na maila kontakt@polsatbox.pl, wypowiedzenie umowy. W kolejnych interwencjach telefonicznych ustaliłem ze nic takiego nie ma i nadal jest szansa ze ktoś do mnie podjedzie podłączyć usługe. Obecnie nie ma ani Internetu ani telewizji w domu..
Brak zamówienia Brak odzewu od 9 lutego pomimo kontaktu. Brak wysyłki. Status niezmieniony.
Reklamacja laptopa asus numer seryjny SANRCX014054Odebrałem laptopa który niestety miał uszkodzoną matrycę więc w ten sam dzień zgłosiłem reklamację niestety system źle zadziałał i moje zgłoszenie poszło na wadę mechaniczną a nie uszkodzenie podczas transportu więc producent nie uznał gwarancji od tego czasu czekam na laptopa i codziennie dzwonię na infolinię próbując wyjaśnić ten problem niestety cały czas otrzymuje niejasne odpowiedzi na moje pytania takie jak ponowne złożenie reklamacji lub gdzie konkretnie znajduje się laptop tak naprawdę do tej pory nic nie zrobili w kierunku uznania mojej reklamacji a mija już prawie miesiąc po mimo moich próśb i skarg dalej nie otrzymuje odpowiedzi kiedy laptop do mnie przyjdzie pomimo tego że producent ponoć odesłał go do sklepu (dalej nie wiedzą gdzie konkretnie znajduje się laptop) chciałbym żeby wymienili mój sprzęt na nowy powiewaz zapłaciłem jak za nowy lub chociaż żeby go naprawili mam dość czekania i użerania się z ludźmi z infolinii którzy nic nie wiedzą i są [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]załączam też zdjęcie ze strony RTV gdzie jest jasno napisane że przesyłkę zlecili firmie dpd pomijając fakt że numer paczki się nie zgadza tą informację dostałem 05.02 a oni dalej twierdzą że nie wiedzą gdzie znajduje się laptop
Nie zwrócono środków za brak realizacji zamówieniaFirma nie zrealizowała zamówienia, przesyłając jedynie słabej jakości zamiennik towaru. Pomimo wezwania do zwrotu środków - firma nie reaguje.
Brak realizacji zamówieniaZłożyłem zamówienie w dniu 03.02.2025 - skarpety w cenie 84 zł.
Od tego czasu brak jakiejkolwiek informacji od firmy, nie odpowiadają na maile ani telefony.
Wysłałem prośbę o zwrot pieniędzy - na razie bez reakcji.
Oczekuję zwrotu środków w wysokości 84 zł