Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-13 godz: 19:32Publiczna
Zamknięta
Niedostarczony towarSklep Impol przyjal moje zamowienie poprzez strone internetowa. Zgodnie z kodem rabatowym i promocja, otrzymalem fakture pro forma ktora w calosci oplacilem. Konsultant potwierdzil mi iz dostawa nastapi do 5 tygodni. regulamin sklepu opiewa informacje, iz najpozniej w terminie 50 dni. Niestety wielokrotnie bylem informowany ze towar bedzie jutro wyslany lub ze ktos zapomnial, ale to nadrobia. Ostatnio jednak przyslano mi informacje ze nagle mam doplacic do transportu 590 zl. Mimo iz regulamin doplat nie przewiduje i otrzymalem wczesniej juz rabat. Na moje rozgoryczenie i zapytania dlaczego itd. niestety nie otrzymalem odpowiedzi a gdy dzwonie to albo nikt nie odbiera lub po podaniu numery faktury sie rozlacza. Maila z zapytaniem co z tym sie dzieje ze jest to proba [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]sa takze ignorowane. Firma nie jest gotowa na jakikolwiek krok. Ze strony firmy nie zostalo zrobione do tej pory nic. Czuje sie tymbardziej nekomfortowo, poniewaz polecilem ta firme koledze z Niemiec, a teraz sa takie problemy. Nawet pracownicy musieli zostac wstrzymani gdyz z powodu braku towaru nie mogli wykonac zaplanowanych prac. Towar byl zamowieony 11 grudnia 2024 i w ten sam dzien oplacony, co firma tez potwierdzila. Bardzo przykre takie postepowanie. Zlaczam fakture, ostatnia wiadomosc mailowa ode mnie oraz potwierdzenie firmy o zaksiegowaniu srodkow. Posiadam oczywiscie takze i wyciag bankowy gdyby byl potrzebny. Prosze panstwa o pomoc.
2025-02-13 godz: 17:12Publiczna
Rozwiązana
Paczka nie dotarła -rezygnacja z zamowieniaDzień dobry. Złożyłem zamówienie dnia 09.02.2025 r. Paczka wysłana niby 10.02.2025r . do tej pory cisza . Firma nie odbiera .Nie ma kontaktu z nimi . Próba kontaktu okazała sie niepowodzeniem, dlatego też proszę o zwrot pieniędzy które przelaliśmy 179,98 zł w dniu zamówienia i odstępuje od umowy.
2025-02-13 godz: 12:57Publiczna
Zamknięta
Firma nie wypłacila nałeznosci z pobraniem Firma EuroPaka [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]mi! Zalega w płatności 3300 tys.zł.dotyczącego złecenia 586636 dnia 28.10.2024 termin platności upłynął dnia 02.12.2024 do chwili obecnej nie odnotowałam wpłaty na wskazane konto!!! Wyslane wezwanie do zaplaty za zwrotnym potwierdzeniem odbioru!!
2025-02-13 godz: 11:14Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu należnościDnia 29.01 Massimo dutti za pośrednictwem przewoźnika Dhl odebrało paczkę zwrotną, co można w łatwy sposób sprawdzić. Wczoraj tj. 12.01 mineło 14 dni kalendarzowych na rozliczenie zwrotu. Jako, że płatność była realizowana za pomocą Klarny, powiadomiłam ich o problemie w związku z czym wstrzymano moją płatność. Kanały komunikacyjne z Massimo dutti jak np email, whatsupp nie działają (bot), na czacie raz udało się połączyć z konsultantką- po oczekiwaniu na sprawdzenie sprawy w systemie, czat został zablokowany. Oczekuję rozliczenia zwrotu zgodnie z obowiązującym prawem.
2025-02-13 godz: 10:56Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy 22 października 2024 zamówiłam komplet dresowy Amina Stalowy za wartość 264,47 zł. Zamówienie otrzymałam z dużym opóźnieniem ( początek grudnia), a kilka dni później wysłałam zwrot. Do tej pory nie otrzymałam należnych pieniędzy. Pan [dane usunięte przez moderatora] opisuje w imieniu sklepu przepraszając i co chwilę informując, że już za chwilę otrzymam zwrot…. Którego nadal nie mam.
2025-02-12 godz: 15:41Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków. Dnia 15.11.2024 oraz 28.11. 2024 r. zamówiłam w sklepie internetowym prowadzonym przez przedsiębiorcę [dane usunięte przez moderatora], działającą pod firmą "Stone Skirts Anna Szczygielska" w Białymstoku (15-869) przy ul. Białostoczek 22A, posiadającej numer NIP 5423071300 oraz numer REGON 200745573, produkty za łączną wartość 980,36. Przesyłki zostały wysłane z miesięcznym opóźnieniem i okazało się, że z zamawianych produktów tylko jeden odpowiadał mi rozmiarowo. (Mimo że wszystkie były w tym samym rozmiarze) W związku z czym 3 produkty postanowiłam zwrócić. Zamówienie numer 1500051378 Faktura VAT nr 2990/12/2024 Sposób zapłaty: Przelewy24 Zwracany przedmiot Pozycja pierwsza 1. Lisa Kakao - komplet dresowy - XS/S cena 220,50 Zamowienie numer 1500050228 Faktura VAT nr 3559/12/2024 Sposób zapłaty: Przelewy24 Zwracane przedmioty 1.Cristin Sand - komplet welurowy - XS/S cena 269,48 2. Lisa Kakao - komplet dresowy - XS/S cena 256,91 Posiadam potwierdzenie nadania przesyłki do firmy Stone Skirts, nadaną przez firmę wygodne zwroty. Oraz potwierdzenie, doręczenia przesyłki dnia 03.01.2025. Zwrotu dokonałam w odpowiednim czasie Środki miały zostać zwrócone w ciągu 14 dni. Niestety termin ten bezskutecznie upłynął a zwrotu nadal nie dokonano. 4.02.2025 wysłałam pierwszego maila do firmy z informacją o braku zwrócenia środków. Początkowo myślałam, że możliwe iż nastąpił jakiś błąd. Dostałam odpowiedź mailową „Przepraszamy za opóźnienie w zwrocie środków oraz wszelkie związane z tym niedogodności. W związku ze zmianą platformy płatniczej i brakiem możliwości dokonania zwrotu przez system Przelewy24, prosimy o podanie numeru rachunku bankowego, na który możemy wykonać zwrot środków.” Oczywiście podałam dane konieczne do zwrotu należności. Natomiast należności nadal nie otrzymałam. Teraz zauważałam, że podobna praktyka firmy stosowana jest już od dłuższego czasu. Niestety ilość negatywnych opinii w ostatnim czasie znacząco rośnie. Odradzam zakupy w sklepie StoneSkirt
2025-02-12 godz: 15:11Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlB.W.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] w Media Markt17.12.2024 kupiłam słuchawki 10.01.2025 zareklamowałam słuchawki, nie łączyły się poprawnie z telefonem 3.02.2025 czyli po okresie kiedy powinnam otrzymać wiadomość zwrotną pojechałam do sklepu w celu uzyskania informacji usłyszałam, że słuchawki zaginęły i wyślą ponaglenie do serwisu, poprosiłam również o zwrot kosztów 4.02. 2025 oraz 5.02,2025 zgłaszałam poprzez infolinię Media Markt wątpliwości i prośby o informacje co z moimi słuchawkami 6.02.2025 otrzymałam maila ze sklepu, że sprawa jest dalej rozwiązywana prosiła w wiadomościach o informację kiedy zostanie rozpatrzona i ponownie o zwrot pieniędzy bez odpowiedzi dnia 7.02.2025 pojechałam ponownie do sklepu zostawiłam 2 pisma z żądaniem zwrotu gotówki za usługi z których się nie wywiązują oraz złożyłam skargę na sklep z żadaniem zwrotu gotówki 11.02 ponownie dzwoniłam na infolinię, ponownie prosiłam o pomoc i żądanie zwrotu gotówki 12.02 otrzymałam maila ze sklepu, że mogę otrzymać nowe słuchawki jednak niekompletne-bez kartonika, probuję dowiedzieć się dlaczego bez kartonika i co mam zrobić, uważam że mam prawo do pełnowartościowego produktu czuję się poniżona. oczekuje zwrotu pieniędzy oraz rekompensaty w wysokości 50% za straty moralne
2025-02-12 godz: 13:37Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlB.W.
Brak pieniedzy za zwrot towaruNa początku stycznia zamowilam dwa dresy, które zgodnie z regulaminem sklepu zwróciłam. Przed wysłaniem zwrotu, poinformowałam sprzedającego o odstąpieniu od umowy-wysyłając mailowo formularz, który dołączyłam również do przesyłki. Paczka dotarła do firmy Lasagil 16 stycznia (status zamówienia zmienił się na 'przyjęto na dział zwrotów'). Do dnia dzisiejszego pieniądze nie wpłynęły na moje konto. Od tego czasu każda próba nawiązania kontaktu zostaje bez odpowiedzi... zglaszalam problem przez sklep internetowy, pisałam e-maile, messenger, whastApp, próbowałam dzwonić na podany na stronie numer telefonu, ale numer jest ciągle niedostępny. Czekam na zwrot całej kwoty.
2025-02-12 godz: 11:43Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.M.
PL-45364764-01 Zamówienie zamówione dwa pudełka butów. Okres przedświąteczny - doszła jedna para i jedno pudełko puste - sklep się wypiera z każdej strony , skarga u kuriera odrzucona bo nie ma podstaw ( początkowo sklep nawet tego nie chciał zrobić ) paczka niebyla niegdzie uszkodzona a kurier nie ma podstaw do reklamacji . Sklep sie beszczelnie wypiera wszystkiego . Ja zapłaciłem za coś czego nie mam I wiem że to wina sklepu ,
2025-02-12 godz: 11:33Publiczna
Zamknięta
Brak dokonania zwrotu pieniędzy w terminieZakupiłem produkt dnia 13-01-2025 nie stety po 3 dniach okazało się że sprzedawca nie miał na stanie takiej karty chodź miał ja wystawione na sprzedaż. Po dziś dzień nie odzyskałem ani grosza a zapewniał mnie przez telefon już kilka krotnie że płata zostanie dokonana i to się tak ciągnie i ciągnie, aż cierpliwość mi się skończyła