Zwrot pieniędzy Dzień dobry zamówiłam na tej stronie pilkomania zestaw Lego . Czytałam opinie na temat tej strony i każda osoba która zamówiła produkt ich nie otrzymała ani nie odzyskała pieniędzy. Zwracam się z prośbą o odzyskanie mych pieniędzy ponieważ ta strona nie odpisuje mi na e-mail
Brak przyjęcia zwrotu Otrzymałem od sklepu produkt błędny . Jest to również kurtka , również marki diesel ale inny model zupełnie
Po zgłoszeniu tego na mailu jak i na infolinii została przyznana mi racja i przeprosiny i nakaz zwrotu produktu - nagle po zwrocie sklep twierdzi że nie może przyjac zwrotu ponieważ odesłałem błędny produkt. Oczekuję uznania zwrotu i zwrotu środków
Repair within warrantyZa pośrednictwem media-expert kupiłem w listopadzie 2024 zestaw:
Pralka HISENSE WF3S8045BW3PL Seria 3S 8kg 1400 obr Wi-Fi Connectlife Autodozowanie Smart Wizzard Programy z parą + Suszarka HISENSE DH3S802BW3 PL + Łącznik HISENSE SKHDSNW
Po rozpakowaniu i po zrobieniu pierwszego prania zauważyliśmy, że "okno" w suszarce ma kilka pęknięć, nie jest możliwe by powstało w skutek suszenia, bo na pierwsze prawnie poszły ręczniki, które nawet plastikowych elementów nie zawierają, a nawet gdyby to były spodnie to guziki jakoś "okna" w pralce nigdy nie stłukły.
Zgłoszenie za pośrednictwem media-expert przekierowało do gorenje a to odrzuciło reklamacje, twierdząc, że to nie jest ukryta wada fabryczna tylko uszkodzenie mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania.
Nie zgadzam się z tą opinią, sprzęt został użyty prawidłowo zgodnie z instrukcją obsługi, a pęknięcia nie mogły powstać w wyniku eksploatacji.
Firma gorenje na moje argumenty odsyła mnie do sprzedawcy i twierdzi, ze skoro jest podejrzenie uszkodzenia w transporcie to sprzedawca ma wymienić suszarkę, jednak to znów wiążę się z problemami. Zatem oczekuje, że serwis zwyczajnie przyjdzie i wymieni drzwi suszarki.
Jak widać na załączonych zdjęciach, żadne ubranie nawet nie ma szans dotknąć szyby w uszkodzonym miejscu podczas suszenia, co sugeruje, że usterka wynika z fabrycznie niedoskonałej części
Pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora]
Brak produktu i zwrotu środków za niegoW dniu 05.12.2024. złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Norr.pl.Przy jednym produkcie ( donica Jela, House Doctor) widniała informacja że czas oczekiwania na wysyłkę wynosi 15 dni roboczych. Po upływie 23 dni roboczych próbowałam skontaktować się ze sklepem. Podany nr telefonu to fikcja, bo nikt go nigdy nie odbiera. Otrzymałam odpowiedż na e-mail, że są opóznienia po stronie producenta , czy zgodzę się poczekać kolejny miesiąc. Zgodziłam się ale po upływie tego czasu nadal było brak przesyłki. Po moim kolejnym zapytaniu otrzymałam paczkę z częścią produktów bez uprzedzenia, że znowu nie dostanę brakującego produktu - donicy Jela House Doctor za 319 zł. Ponownie próbowałam się bezskutecznie dodzwonić do sklepu oraz wysłałam wiadomość. Znowu poinformowano mnie, że są opoznienia po stronie producenta i tym razem musiałabym czekać kolejne 1,5 miesiąca. Nie zgodziłam się i poprosiłam o zwrot pieniędzy oraz podałam nr konta. Od tego momentu zupełna cisza. Nikt nie odpisuje na wiadomości z zapytaniem o zwrot pieniędzy. Co więcej. Skontaktowałam się z innymi sklepami oferującymi tą donicę i dowiedziałam się, żę jest dostępna u producenta na bieżąco. Nie ma opóżnień. Wychodzi na to, że sklep Norr.pl [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Mój komentarz na instagramie został prawie natychmiast usunięty. Oczekuję zwrotu środków za towar którego nie otrzymałam .
MARGET sp. z o.o.
ul. Micińskiego 8 30-426 Kraków
Zakup online we Francj, przedpłacony, brak dostawyDzień dobry,
zwracam się do Państwa z bardzo kłopotliwą dla mnie sprawą, mianowicie zamówiłem w sklepie online we Francji kilka przedmiotów, części zamiennych do skuterka mojego synka na urodziny, upłynęło już ponad pół roku.
Sprawa jest dla mnie o tyle trudna, iż nie znam francuskiego oraz prawa tam panującego.
Korespondencję prowadziłem z użyciem translatora e-mailowo i przez formularz kontaktowy na stronie, a na zakup zdecydowałem się ponieważ nigdzie indziej nie są te części dostępne.
Menedżer z Tilgreena niejaki D. [dane usunięte przez moderatora], potwierdza, iż przesyłka wysłana niestety po dzień dzisiejszy do mnie nie dotarła pomimo, iż prosiłem go o podanie firmy kurierskiej jaką ją wysłał i nr listu przewozowego nie zrobił tego, więc są duże szanse, że w ogóle nawet jej nie wysłał.
Najlepiej chciałbym otrzymać zamówione przedmioty, ale jak by się nie dało to chociaż zwrot wpłaconych pieniędzy.
W załącznikach potwierdzenie transferu pieniędzy. Oraz orginalna faktura VAT.
Reklamacja kosmetyku W dniu 02.02.2025 kupiłam na polskiej stronie internetowej Sephora kosmetyk firmy Rem. Zamówienie nr 7045880242. 04.02.2025 przyszła do mnie paczka z zamówieniem. Tego samego dnia chciałam użyć kosmetyku jednak nie dawała mi spokoju jego konsystencja i zapach. Sprawdziłam batch number i okazało się że data produkcji to 07.10.2019. Z czego wynika że kosmetyk już od ponad roku jest popsuty i nie nadaje się do używania. Zgłosiłam do sklepu ten problem jednak pracownik stwierdził że nie jest to ich problem.
Skontaktowałam się z producentem który potwierdził że kosmetyk jest już popsuty.
Jest to po prostu niebezpieczne. Mogłam sobie tą maską poparzyć twarz. Ta partia powinna jak najszybciej zostać wycofana, a sklep nie widzi problemu w tym że sprzedaje kosmetyki niezdatne do użytku. Nie chcą zwrócić mi pieniędzy za kosmetyk którego nie można używać
Wysyłka przesyłki za pobraniemDzień dobry ,
W dniu 14.01.2025 złożyłem zlecenie dostrczenia przesyłki za pobraniem w serwisie Tanie-Paczki.net . Już na samym początku kurier nie przyjechał w umówionym terminie po przesyłkę .
Przesyłka została dostarczona 16.01.2025.
Zwrot pieniędzy za pobranie otrzymałem po mojej interwncjii telefonicznej w dniu 28.01.2025r. I tu by było wszystko ok gdyby nie mail o tej firmy w dniu 07.02.2025 żądając odemnie zapłaty 136,80zl wynikającej z kwoty pobrania przez odbiorcę kartą płatniczą . Gdzie w formularzy w trakcie wypełniania i zamawiania przesyłki widnieje w usługach dodatkowych widnieje opcja do odznaczenia płatność kartą za pobraniem a ja takiej opcji nie odznaczyłem czyli nie chciałem takiej usługi dodatkowej . Czy również mogą mnie obciążyć za inne usługi dodatkowe których nie odznaczyłem . Napisał do tej firmy maila z prośbą o przectawienie mi dokumentów które otrzymali żekomo z firmy kurierskiej DPD która wykonywała usługę obciążającą ich taką kwotą za płatność kartą płatniczą przez odbiorcę . Zapytałem rowież dlaczego ta kwota to jest 136,80zl gdzie w usługach dodatkowych kwota za pobranie płatności kartą wynosi 121,77zł i doliczyli sobie 15 zl koszty weryfikacji jakiej ?
Proszę o pomoc w wyżej wymienionej sprawie , może nie jest to wysoka kwota ale jeśli takie stosują praktyki do dużej ilości klientów to jest nie wporządku i jeszcze nadmienię że odrazu napisali że muszę zapłacić w ciągu 7 dni bo inaczej otrzymamweawanie z kancelari adwokackiej i jego koszt wyniesie 37zł . Z firmy do dnai dzisiejszego nie otrzymałem żadnej zwrotnej informacji . Poztaram się dołączyć pod spodem moją korenspondencję mailową z nimi
Pozdrawiam i zgóry dziękuję za pomoc
[dane usunięte przez moderatora]
Otrzymałam inny towar niż zamówionyDnia 11.02.2025 roku otrzymałam przesyłkę, której nie chcę. Niestety wysłano mi całkiem inny towar niż zamawiałam. Czekałam 30 dni na zamówienie i nadal go nie mam.
Zwrot pieniędzyDnia 15/01/2025 zakupiłem bumper (zderzak) do quada https://www.moto-abc.pl/bumper-squdde-tylny-do-cf-moto-cforce-8501000-g3-2024-czerwony-p-37090.html
Opłaciłem z góry za przedmiot oraz wysyłkę. Niestety do tej pory nie otrzymałem produktu. Numery telefonów podane na stronie internetowej niestety nie odpowiadają. Pierwszy mail z prośba o zwrot pieniędzy dnia 01/02/2025, po ok. 30min odpowiedz ze produkt zostanie wysłany w poniedziałek 03/02/2025. Oczywiscie towaru brak. 03/02/2025 kolejny mail z prośba o zwrot pieniędzy i rezygnację z towaru. odpowiedz od sklepu dnia 05/02/2025 z informacją ze postarają się zrobić przelew wieczorem, oczywiście przelewu brak do tej pory. Telefon dalej milczy, odpowiedzi na maile brak.
Chciałbym odzyskać pieniądze.
ReklamacjaSkładałem reklamację 9 stycznia i do tej pory nie została rozpatrzona mimo wielu kontaktów jestem ciągle zwodzony że sprawa została przekazana do odpowiedniego dzialu