Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarDnia 18.11.2024 zamówiony został dres Lisa Kakao. Firma opóźniła się z wysyłką zamówienia - wysłane zostało 13.12.2024, tego samego dnia otrzymałam fakturę do zamówienia Faktura VAT nr 4133/12/2024. Dnia 30-12-2024 przesyłka zwrotna dotarła na adres sklepu. Zgodnie z regulaminem zwrot powinien zostać wykonany w przeciągu 14 dni kalendarzowych,tj.14 stycznia 2025. Po upływie terminu skontaktowałam się mailowo ze sklepem, który stwierdził, że zwrot towaru został zarejestrowany 08.01.2025 i od tego terminu zostanie zrealizowany zwrot środków. Dnia 23.01.2025 mailowo powiadomiłam sklep o przekroczonym terminie. W dniu kolejnym otrzymałam następującego maila od firmy
"Dzień dobry,
Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność.
W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy.
Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 31.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
Ponadto, pragniemy poinformować, że od stycznia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie.".
Po przekroczeniu powyższego terminu (tj. 4.02.2025) wysłane zostało kolejne mailowe przypomnienie na które otrzymałam następującą odpowiedź zwrotną "
Dzień dobry,
Przepraszamy za opóźnienie w zwrocie środków oraz wszelkie związane z tym niedogodności. W związku ze zmianą platformy płatniczej i brakiem możliwości dokonania zwrotu przez system Przelewy24, prosimy o podanie numeru rachunku bankowego, na który możemy wykonać zwrot środków.
Prosimy o przesłanie następujących danych w odpowiedzi na tę wiadomość:
- Imię i nazwisko właściciela rachunku
- Numer konta bankowego
Dziękujemy za wyrozumiałość.".
W odpowiedzi został wysłany numer konta, oczywiście pieniądze nie zostały zwrócone. Dnia 9.02.2025 powiadomiłam sklep o braku środków wraz z informacją, że jeśli zwrot nie zostanie dokonany sytuacja zostanie zgłoszona do Uokik. Firma obiecała przelew 10.02.2025. Niestety przelew do obecnej chwili nie dotarł na moje konto. Oczekuję zwrotu środków za dokonany zwrot tj 272,49 zł
Problem ze zwrotem pieniędzy22 grudnia 2024 zamówiłem przenośny ekspres do kawy o wartości 550,97zł razem z przesyłką. Ekspres który mi przysłano nie był tym co zamawiałem ,dlatego z porozumieniem firmą dokonałem zwrotu w celu wymiany na prawidłowy ekspres. Po dokonaniu zwrotu ustaliłem z firmą ,że wogóle rezygnuje z zakupu i prosiłem o zwrot pieniędzy. Podałem w mailu do firmy wszystkie wymagane dane do zwrotu wysłałem kilka maili z tą wiadomością a firma nie odnosi się do mojej wiadomości w której podałem dane swoje do zwrotu tylko ciągle prosi o ponowne podanie tych danych i nie mogę się dogadać z firmą która ciągle prosi o to samo. Postępów w sprawie nie widać mimo ,że minął miesiąc. Tracę nadzieję ,że wogóle odzyskam pieniądze. Dodam ,że z firmą jest tylko kontakt mailowy bo nie mają podanego telefonu.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar Zwróciłam towar w przeciągu 3 dni od odebrania przesyłki z paczkomatu,przez pocztę. Po upływie 14 roboczysz dni pisałam maila do sklepu i na messenger. Pani mi wysłała głosowa wiadomość, że rzeczywiście paczka dotarła i przelew został zrobiony ale nie był .I już się nie odzywa i nieodpisuje. Zdjęcie dokumentu zwrotu i paragon.
Brak zwrotu za źle wykonaną usługęDzień dobry, nie możemy uzyskać zwrotu za usługę, która według mojej opinii nie została wykonana tak jak powinna.
Wsyłaliśmy to wyżej wymienionej firmy zamównie na zorganizowanie propozycji wakacji.
Firma zajmuje się wyszukiwaniem lotów oraz hoteli. Wysyła potem propozycje wyjazdów jeśli jakiś zostaje zaakceptowany wysyłają gdzie można wszystko zamówić.
Opisywaliśmy jakich wakacji oczekujemy (lotów bezpośrednich, określonych hoteli co zostało wysłane)
Niestety otrzymaliśmy oferty nie spełniające naszych warunków bez bagaży. Wyszło na to, że ze wszystkimi opłatami wakacje wyjdą tyle samo co z biura podróży gdzie wszystko jest zorganizowane i takie też wakacje wykupiliśmy.
Poprosiliśmy o zwrot płatności jaką zapłaciliśmy ponieważ oferta jest dla nas niezadowalająca hotele były zupełnie nieakceptowalne oraz loty z przesiadkami i bez bagażów.
Opisaliśmy problem na mailu. Otrzymaliśmy informacje że zwrotu nie dostaniemy mimo tego, że został też napisany po 12 dniach od zakupy więc nie minęło 14dni, które są na zwrto.
Pan również poinformował, że jeśli opisze problem w intrnecie, że jestem niezadowolony to również będzie mnie oczerniać w internecie.
Nie chodzi o jakieś oczernianie tylko rozwiązanie sprawy. Ja tylko napisałem, że opiszę sytuacje, i że nie jestem zadowolony z obsługi i braku zwrotu.
podsyłam screeny maili oraz fakturę
Zła zawartość paczkiZamówiłam telefon przez jakąś stronę na Facebooku,ale niestety otrzymałam jakiś głośnik. Niestety okazało się że dałam się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Napisałam do nich e-maila ale narazie cisza. Chciałabym odzyskać pieniądze i oddać im ten głośnik
Nie odpowiedni towarZamówilem na stronie internetowej tester diagnostyczny za 320 PLN,a otrzymałem tanią wkrętarkę na USB.próbowałem się dodzwonić ale automat odpowiadał że wszyscy konsultanci są zajęci proszę czekać i tak parę godzin w jeden dzień i parę godzin w drugi dzień.w przesyłce brak jakiegokolwiek dowodu zakupu oraz informacji gdzie można zwrócić towar.ovzekuje zwrotu pieniędzy lub prawidłowego towaru zgodnie z zamówieniem.
Zwrot pieniedzyChce zwrocic hajs,bo dowiedzialem sie ze to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
Nie ma kontaktu zadnego z nimi,chce zwrocic pieniedzy i tyle
reklamacjaW dniu 17 grudnia 2024 zgłosiłam reklamacje Konsoli Sony PS5Slim zakupionej w dniu 20 maja w sklepie media expert. Do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi co dzieje się z moją reklamacją, brak informacji ze sklepu, telefonu, mimo, upływu ponad 55 dni. W obecnej sytuacji oczekuję zwrotu pieniędzy za zakupiony towar.
Sprawa ze sklepem stylnowy.plW internecie przeczytalem ze strona na ktorej zamówiłem to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Napisałem do nich mase maili aby cofnęli moje zamówienie. Wciąż czekam na odzew. Dostalem od nich jedynie maila zebym dokonczyl zamowienie ktore dodalem do koszyka, lecz przelew juz poszedl blikiem. Teraz probuje sie do nich dodzwonic ale chyba zablokowali moj nr telefonu. Od firmy oczekuje zwrotu pieniędzy
Reklamacja uszkodzonej sofy Ikea BrissundReklamacja dotyczy sofy BRISSUND kupionej w sklepie Ikea dnia 13 lipca 2024, 16:41. Nr paragonu 9900188000800156240713. Uszkodzeniu uległo oparcie od strony szezlonga sofy, wyłamało się mocowanie. Kanapa była używana niecałe 6 kiedy wystąpiło uszkodzenie. Kanapa była użytkowana normalnie. Zgłosiłem reklamację dnia 11 stycznia 2025, która została odrzucona, byli serwisanci z Ikea i opisali uszkodzenia, sami powiedzieli na oględzinach że kanapa psuje się od samego patrzenia. Screen z maila z odmową w załączeniu. Potem odwołałem się w Ikea od tej decyzji i ponownie dostałem odmowę. Pismo z drugą odmową w załączeniu. Dodatkowo załączam zdjęcia uszkodzenia kanapy oraz protokół z oględzin serwisu Ikea. Oczekuję wymiany na inną kanapę z ew. dopłatą różnicy w cenie lub zwrot pieniędzy. Proszę o pomoc w sprawie.