Brak wysyłki towaru, brak kontaktu Po złożonym zamówieniu otrzymałam wiadomość e mail z potwierdzeniem zamówienia oraz potwierdzeniem płatności. Towaru nie otrzymałam oraz żadnej wiadomości o kolejnych krokach zamówienia. Żadne próby kontaktu ze sprzedawcą nie są skuteczne. Wiadomość e-mail do sprzedawcy nie przyniósł rezultatu, nie odpisują na wiadomości oraz nie odbierają telefonu. Nie otrzymałam zamówienia ani zwrotu pieniędzy
Brak nr zamówienia, Brak wysylkiNie mogę się doprosić nr nadania ,cały czas automat odpisuje tylko . To jest jedna wielka [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]! Nie pozostaje nic tylko zgłosić to tam gdzie trzeba
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarW dniu 15. 01. 2025r została zwrócona przesyłka zawierająca zegarek. Po upływie 14 dni do chwili obecnej nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Kontakt ze sklepu ze mną o podanie nr konta do zwrotu pieniędzy. Podałem i nic. Kolejny email informacja, że przekazani informacje do działu księgowości o informacje o wysłaniu przelewu i nadal cisza. Oczekuje zwrotu pieniędzy za zakup zegarka.
Brak przesyłki - brak zwrotu pieniędzy Zamówione przeze mnie produkty w czerwcu 2024 roku do dnia dzisiejszego nie dotarły, podczas próby kontaktu telefonicznego - taki numer nie istnieje, kontakt mailowy - na dniach paczka zostanie dostarczona
zwrot pieniędzy
> czw., 6 lut 2025 o 10:43 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a):
>
>> W dniu 2025-02-05 18:03, [dane usunięte przez moderatora] napisał(a):
>>> Coś słaba ta interwencja
>>>
>>> wt., 4 lut 2025 o 09:42 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a):
>>>
>>>> W dniu 2025-02-01 18:11, [dane usunięte przez moderatora]
>>>>> Uprzejmie informuję, że minęło 14 dni od rezygnacji, nawet
>>>> tego
>>>>> terminu nie potraficie dotrzymać. Czekam na zwrot pieniędzy.
>>>>> [dane usunięte przez moderatora]
>>>>>
>>>>> czw., 23 sty 2025 o 09:06 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a):
>>>>>
>>>>>> W dniu 2025-01-23 09:05, Elżbieta napisał(a):
>>>>>>> Witam
>>>>>>> Przypominam, że jesteście mi winni zwrotu za nie dostarczona
>> w
>>>>>>> terminie umownym amerykankę. Kiedy wyślecie przelew.
>>>>>>> Pozdrawiam
>>>>>>> [dane usunięte przez moderatora]
>>>>>>>
>>>>>>> pon., 20 sty 2025 o 09:19 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a):
>>>>>>>
napisał(a):
>>>>>>>>> Nie będę czekać w nieskończoność już Wam nie wierzę
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> pon., 20 sty 2025 o 08:45 <sklep@u-meblowane.pl>
>> napisał(a):
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> W dniu 2025-01-17 18:15, u-meblowane.pl [1] [1] [1] [1] [1]
>>>>>> napisał(a):
>>>>>>>>>>> Sklep internetowy u-meblowane.pl [1] [1] [1] [1] [1]
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Imię i nazwisko
>>>>>>>>>>> [dane usunięte przez moderatora]
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Numer telefonu
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Adres e-mail
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Treść wiadomości
>>>>>>>>>>> Myślałam, że ma do czynienia z poważną firmą,
>>>>>>>>>> niestety
>>>>>>>>>>> pomyliłam się. Macie gdzieś klientów, obiecujecie
>>>>>> przekazać
>>>>>>>>>>> informację gdzie jest zapłacony przeze mnie towar po
>> czym
>>>>>> nikt
>>>>>>>>>> się
>>>>>>>>>>> nie odzywa. Termin dostawy 3 dniowy to pomyłka minęło
>>>> już
>>>>>> 14
>>>>>>>>>> dni
>>>>>>>>>>> od dnia zakupu zwalacie winę na firmę kurierska, ale nie
>>>>>>>>>> podajecie
>>>>>>>>>>> nazwy firmy ani numeru listu przewozowego, tak się
>> klienta
>>>>>> nie
>>>>>>>>>>> traktuje. Jesteście na facebook postaram się wystawić
>> Wam
>>>>>>>>>>> odpowiednia laurkę .Mam nadzieje, że w końcu otrzymam
>>>>>>>>>> informacje
>>>>>>>>>>> gdzie jest opłacona i kupioną przeze mnie amerykanka i
>>>> kiedy
>>>>>>>> do
>>>>>>>>>> mnie
>>>>>>>>>>> dotrze. Jeżeli nie jesteście w stanie dotrzymać umowy
>> to
>>>>>>>> trzeba
>>>>>>>>>>> się zastanowić czy nie należałoby zrezygnować
>>>> zmienić
>>>>>>>>>> profil
>>>>>>>>>>> firmy. [dane usunięte przez moderatora]
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> u-meblowane [dane usunięte przez moderatora]
>>>>>>>>>>> Boczna Kasprowicza 10, 37-100 Łańcut
>>>>>>>>>>> Adres email: sklep@u-meblowane.pl
>>>>>>>>>>> NIP: 5170400505
>>>>>>>>>>> ING Bank Śląski S.A.: 79 1050 1562 1000 0092 9877 0851
>>>>>>>>>> Dzień dobry, firma kurierska ma Pani dostarczyć w środę
>>>>>>>>>> -czwartek
>>>>>>>>>> zamówioną amerykankę.
>>>>>>>>>> Bardzo przepraszam za opóźnienie.
>>>>>>>>>> Miłego dnia
>>>>>>>>>> Pozdrawiam
Zwrot pieniędzy Ta firma to jakaś [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Od kilku miesięcy nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nie odpisują na maile. Kompletna cisza. Nic nie robią.
Reklamacja do zamówienia nr 102796952Złożyłem reklamację dotyczącą opony Continental WinterContact TS 870 205/55R16 91T (numer reklamacji 1851145232), jednak mimo przedstawienia wszystkich istotnych informacji otrzymałem odpowiedź odmowną. Firma stwierdziła, że uszkodzenia wynikają z nieprawidłowej eksploatacji, choć przez cały okres użytkowania opona była zawsze prawidłowo napompowana, zgodnie z zaleceniami producenta. Regularnie kontrolowałem ciśnienie, dbałem o odpowiednie warunki jazdy i nigdy nie doszło do przeciążenia ani uderzenia w krawężnik czy dziurę w drodze.
Opona przejechała maksymalnie 6 tys. km, co jest zbyt małym przebiegiem, aby doszło do naturalnego zużycia warstwy butylowej w sposób opisany w opinii technicznej. Mimo że minęły około trzy lata od zakupu, jej stan i sposób eksploatacji powinny wskazywać na znacznie dłuższą żywotność. Wszystko wskazuje na wadę materiałową lub produkcyjną, jednak firma całkowicie odrzuciła reklamację i umyła ręce.
Poprosiłem o pełną dokumentację przeprowadzonych badań i szczegółowe uzasadnienie decyzji, ale w odpowiedzi otrzymałem jedynie standardowe wyjaśnienie, bez konkretów. Wygląda na to, że firma nie zamierza wziąć odpowiedzialności za ewentualne wady fabryczne, a klient pozostaje z problemem sam.
Nie otrzymanie środków pieniężnych za zwrot W dniu 31.12.2024 r. w punkcie nadawczym w sklepie Żabka odesłałam do firmy zalando produkt znajdowała się tam kurtka puchowa marki The North Face która kosztowała 1600zl. Po 14 dniach od firmy zalando nie otrzymałam żadnej informacji o zwrocie środków za odesłany produkt więc skontaktowałam się z nimi mailowo jak i telefonicznie. Firma zalando po upływie już 14 dni stwierdziła, że nie otrzymałam w przesyłce żadnego produktu. Posiadam również zdjęcie z centrum paczek DPD i tam zawartości była jeszcze w środku. Co do firmy zalando to już nie pierwsza taka sytuacja w dniu dzisiejszym znów to samo oddałam spodnie marki Levis dwie pary i dalej twierdzą, że nie było w paczce zawartości. Nie chcą również wysłać nagrań z kamer w miejscu odbioru paczek i twierdzą, że z nich strony to wszystko i nic nie mogą zrobić a ja nie mam ani produktu ani pieniędzy za zwrócony towar. Oczekuję od firmy zalando zwrotu środków za odesłane produkty.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaruZłożyłam zamówienie w sklepie w dniu 08.07.2024. 17.07.2024 dokonałam części zwrotu zamówienia, czego dowodzi załączona korekta wystawiona przez sklep. Mimo usilnych prób kontaktu do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Oczekuje zwrotu środków.
Zwrot zaliczkiUsługodawca pobrał zaliczkę na wykonanie usług w wysokości 6 000 w dwóch częściach płatnych po 3 000. W ramach pierwszej wpłaty wykonał prace budowlane, które wymagały naprawy. Po pobraniu drugiej części zaliczki, pracownicy uciekli z budowy, pozostawiając bałagan i porzucone prace.
Mimo prób kontaktu z właścicielem firmy, nie udało się odzyskać pieniędzy.
Oczekuję zwrotu zaliczki oraz kosztów naprawy uszkodzeń.