Brak towaru/Brak zwrotu za niedopełnienie umowyW czerwcu 2024 kupiłem parę produktów, które nie zostały wysłane. Po 2 tygodniach wysłałem maila ponaglającego wysyłkę. Po miesiącu wysłałem maila o rezygnacji z zakupu produktów. Na każdy z maili nie otrzymałem odpowiedzi, numer kontaktowy nie działa.
Po miesiącu podjąłem kroki w celu oficjalnej rezygnacji z umowy kupna sprzedaży, poprzez wysłanie listu poleconego, który miał 3 próby doręczenia do siedziby firmy. List wrócił do mnie.
Od tego czasu nic się nie zmieniło, reputacja firmy sugeruje praktykę, a nie przypadek. Oczekuję zwrotu pieniędzy oraz kontakt.
ZwrotWitam wprowadziłem zwrot towaru 03.04.2025 kurier porzyjechalm po paczkę w ostatni dzień 14 dzien zwrotu DPD wziął paczkę i do teraz z paczką dzieją się dziwne rzeczy wróciła do kraju po tygodniu teraz jest co chwilę w innych punktach odbioru DPD pisałem z ovoko niby piszą że ja przekierowują do sprzedającego ale nie możliwe to bo DPD wypisuje e-maile że paczka jest tam później że tam później kontakt z ovoko traci się nie odpisują nie ma paczki nie mam pieniądzy
Płyta Solgaz Witam,
Piszę w sprawie reklamacji która nie została rozpatrzona pozytywnie. Dnia 09.05.2022 została zakupiona płyta sol-gaz (jest to płyta typu gaz pod szkłem). Płyta była zakupiona pod adres dostawy gdzie została podłączona. Została ta informacja przekazana pracownikowi firmy media-ekspert. Prosiliśmy o wybranie płyty tego typu ponieważ szukaliśmy rozwiązania wygodnego dla domu. Osoba która na obsługiwała okazała się nie rzetelna i sprzedała nam produkt tej marki ale nie do tego gazu jaki jest pod tym adresem. Nie zostało nawet zadane tego typu pytanie. Podczas korzystania ze sprzętu okazało się że coś jest nie tak. Myśleliśmy, że może tak działa tego typu sprzęt ponieważ wcześniej nie mieliśmy z czymś takim do czynienia i na znajomości sprzętu zostawiliśmy w rekach fachowca. Okazało się że w płyta dziwnie pracuje wiec zgłosiliśmy płytę do gwaranta. dowiedzieliśmy się że płyta nie została dopasowana do gazu który jest w tej okolicy. Pan który przyjechał poinformował nas że powinno to rozwiązać problem z płytą. Po niedługim czasie płyta znów miała problem znowu nie działy palniki. i defekt który był został na tylko chwilę rozwiązany. Zgłosiliśmy sprawę już w media ekspert lecz sprawa została odrzucona prze z tą firmę. Firma media ekspert zachowała się nierzetelnie nie douczając pracownika ze sprzętu. i moimi oczekiwaniami jest rozwiązanie umowy poprzez zwrot za sprzęt. sprzęt nie ma mechanicznego uszkodzenia. A ja jako klient zostałem olany w tej sprawie.
Sprawa nr 4814 [zmieniony przez moderatora]W dniu 13 marca 2025 r. zwrot został dostarczony do La Rochell. Do dziś brak odpowiedzi i brak zwróconych środków. Zamierzam skierować sprawę do sądu. Ostrzegam przed zakupami w tym sklepie.
Brak zwrotu pieniędzy!Złożyłam zamówienie dnia 27.02.2025r
Dnia 12.03.2025r doszedł zwrot który zrobiłam.
Do dnia tj. 05.04.2025r nie otrzymałam zwrotu pieniędzy mimo wysłanych wiadomości e-maili prób dzwonienia. Zostałam zablokowana.
Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy!
Odrzuca reklamacjaSprzedawca Abra meble sprzedał mi sofę którą tak zachwalał że super mocna i wytrzymała nada się do spania na codzie 250 kg może na tym spać , przed zakupem poprosiłem o doradzenie mi sofy która będzie na lata i wytrzyma ciężar 2 osób do codziennego spania , Po niecałym roku sofa się zapadła raz ją naprawili drugi raz już nie twierdząc że sofa tak nie służy do spania tylko dla gości by mogli spać od czasu do czasu.
Brak zwrotu za odesłany towar 10.03.2025 odstąpiłam od umowy zakupu na odległość, 11.03.2025 odesłałam towar, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu.
Firma nie odpisuje na maile, telefonu nie odbierają lub jest wyłączony.
Brak zwrotu pieniędzyZe względu na kiepska jakość produktów zdecydowałam się zwrócić całe zamówienie. Dnia 11.03. 2025 zwrot został dostarczony do sklepu. Po kilku dniach otrzymałam fakturę korygująca, która miałam potwierdzić. Czekałam 2 tyg na zwrot pieniędzy, bo tyle ten sklep ma w regulaminie. Pieniądze nie dotarły, więc napisałam maila. Dostałam informację z przeprosinami, że cytuje ,,system odhaczył nam duża paczkę przelewów jako zrealizowana'' i do 48 h przelew będzie zrealizowany. Nadal brak pieniędzy. Po ponownym kontakcie ze sklepem otrzymałam informacje, że przelew zlecony i żebym monitorowała konto. Od tego czasu minęło ponad tydzień i nadal brak pieniędzy, a zwrot dochodzi do 2 dni. Pisałam o potwierdzenie wykonania przelewu i od tego czasu brak odpowiedzi.
Zwrot pieniędzy14 lutego 2025r. zwrot został zaakceptowany, co firma potwierdziła w mailu do mnie. Zwrot wpłaty miał być dokonany w ciągu kilku dni. Wobec niespełnienia powyższego, napisałam do firmy o wyjaśnienie. W odpowiedzi otrzymałam(19 marca 2025): "Najpóźniej jutro status Pani zwrotu będzie zweryfikowany". Po czym taką samą wiadomość otrzymałam jeszcze 27 marca 2025, po kolejnej moje wiadomości do firmy. Dziś jest 4 kwietnia 2025 i cisza. telefon firmy niedostępny. Mam wrażenie że wymieniałam korespondencję z AI. Oczekuję natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy.
Nie zwrócili pieniędzy za zwrot na 200 zlOdebrali zwrot. Minęło ponad 14 dni a przelewu nie wykonali. Nie odbierają telefonów. Nie odpisują na maile. Blokują wiadomości w social mediach. Zero jakiegokolwiek odzewu. Proszę o pomoc w odzyskaniu 200zł.