Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-04-08 godz: 12:40Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.L.
Brak realizacji zamówienia i brak zwrotu pienieżkóDzień Dobry, W dn. 18.12.2024 zamówiłam czarną komodę wpłacając z góry całą kwotę 1640 PLN. Cały czas zbywano mnie pisząc, że towar wyjechał. A najlepsze, że któregoś dnia napisali, że jest na magazynie w Warszawie i zaraz ktoś go do mnie dostarczy. Zastanawiam się, dlaczego jeszcze ten sklep dziala i jak widać [słowo usunięte przez moderatora] kolejnych Klientow.Szkoda, bo mialam nadzieje, ze zakupie tam wiecej rzeczy. A tak wielkie rozczarowanie. Nie odbierają telefonow i piszą zdawkowe e-maile, z ktorych sie nie wywiazują - setki [słowo usunięte przez moderatora] ludzi. Jestem zainteresowana zgloszeniem sprawy na policję [słowa usunięte przez moderatora]
2025-04-08 godz: 06:50Publiczna
Otwarta
REKLAMACJA OBUWIA Szanowni Państwo, niniejszym zgłaszam reklamację obuwia zakupionego w Państwa sklepie. W użytkowanym przeze mnie obuwiu uszkodzeniu uległa podeszwa – wygląda na to, jakby zeszło z niej powietrze, co uniemożliwia dalsze korzystanie z produktu. Wada została przeze mnie zauważona w dniu 1 marca 2025 roku. Obuwie było użytkowane zgodnie z przeznaczeniem, w sposób prawidłowy. Posiadam kilka par butów Państwa marki i po raz pierwszy spotkałem/-am się z tego rodzaju usterką. W związku z powyższym, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, proszę o wymianę obuwia na nowe, wolne od wad lub zwrot środków. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji.
2025-04-07 godz: 17:25Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzyDzień dobry, Czekam juz drugi miesiąc na zwrot pieniędzy za zwrócone produkty. 13.02.2025 dokonałam zwrotu produktów i do dziś nie otrzymalam pieniędzy. 7 marca napisalam maila do firmy i dostalam nastepujaca odpowiedz: Bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Obecnie mamy nieco wydłużony czas przetwarzania zwrotów, dlatego potrzebujemy jeszcze trochę więcej czasu na finalizację Pani sprawy. Zapewniamy, że pracujemy nad tym i dołożymy wszelkich starań, aby zwrot został jak najszybciej zrealizowany. Dziękujemy za Pani cierpliwość i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Nastepie 18 marca przypomnialam sie poniwnie i dostalam ponizsza odpowiedz Dzień dobry, Dziękujemy za Pani cierpliwość. Potrzebujemy jeszcze trochę czasu na finalizację zwrotu, ale chcemy zapewnić, że na 100% otrzyma Pani swoje pieniądze. Doskonale rozumiemy, jak wygląda ta sytuacja, i zdajemy sobie sprawę, że może to być frustrujące. Prosimy jeszcze o odrobinę cierpliwości – dopinamy wszystko, aby zwrot został jak najszybciej zrealizowany. 25 marca ponownie sie przypomnialam, firma odpisala nastepujaco Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 04.04. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od kwietnia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam najeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. 7 marca zagrozilam krokami prawnymi i nadal brak zwrotu srodkow Bardzo dziękujemy za kontakt i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Informujemy, że zwrot środków zostanie zrealizowany do końca tego tygodnia. Dokładamy wszelkich starań, aby proces zwrotu przebiegł sprawnie i bez opóźnień. Nic w tej sprawie nie zostalo zrobione ze strony sklepu, ciagle tylko zapewnienia i kolejne terminy ktore nie sa dotrzymywane. Oczekuje natychmiastowego zwrotu srodkow na konto.
2025-04-07 godz: 14:46Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Zakupiłam w butiku internetowym bez przymiarki dres i bieliznę. W regulaminie butiku było napisane ze mam 14 dni na zwrot . Bielizna tylko wyjolam z opakowania i stwierdziłam że nie będzie dobra . Odesłałam. Od zwrotu minęło już 14 dni . Nie otrzymałam pieniędzy a Właścicielka zapytana o przelew zwrotny odpowiedziała że nie przyjmuje bielizny. Nie dostałam pieniędzy ani bielizny . Bielizny już nie chce chce swoje pieniądze.
2025-04-07 godz: 12:54Publiczna
Otwarta
Pączka nie została dostarczona oczekuję zwrotuPaczka nie została dostarczona przez 25 dni odesłali meila ze będę musiała czekać kolejne 14, natomiast nie mam zamiaru czekać dłużej i chciałam zwrot, brak nagle odsyłania meilow, koszt przesyłki wynosił 220 zł więc bardzo bym prosiła aby wsyztsko udało się załatwić i dostarczony został zwrot pieniędzy. Byk to niestety prezent na urodziny które były w marcu więc niestety nie mam chęci czekania nasteony miesiąc.
2025-04-07 godz: 11:51Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu płatnościPomimo odstąpienia od umowy nadal czekam na zwrot 6050.0 zł. To nie są pieniądze, na które można machnąć ręką. Nie jestem w stanie zrozumieć, jak firma może jeszcze istnieć i [słowo usunięte przez moderatora] kolejnych klientów. Ja czekam od listopada 2024. Widzę wpisy ludzi, którzy tak, jak ja zostali [słowo usunięte przez moderatora] w kolejnych miesiącach. Mam nadzieję, że zgłoszenie sprawy w prokuraturze odniesie skutek i tak [słowo usunięte przez moderatora] sprzedawca zniknie z rynku.
2025-04-07 godz: 11:23Publiczna
Otwarta
Zwrot środków po odstąpieniu od umowyDnia 16 lutego zakupiłem komode za 1881 zł z natychmiastowa zapłatą, która została zaksięgowana. Wysyłka towaru miała nastąpić do 48h. Po tym czasie otrzymywałem wyjaśnienia że przesyłka została już wysłana, powinna niedlugo dojsc itd. Poinformowałem że jeśli nie otrzymam konkretów co do wysyłki (nr przesyłki do sledzenia) po określonym terminie odstąpię od umowy. 27 lutego z powodu braku konkretów nt. Przesyłki i towaru odstąpiłem od umowy. Właściciel zapewniał że niedługo otrzymam zwrot pieniędzy (maksymalnie 14 dni). W tym czasie podczas rozmów tel zapewniał że księgowość jest poinformowana, że nawet przypomni im o przelewie. Po upływie terminu zwrotu środków przestał odpowiadać na tel. Sprawa zgłoszona do rzecznika praw konsumenta. Oczekuję zwrotu moich środków za zakupiony towar Komoda biała do salonu czterodrzwiowa Asha z ryflowanym frontem i metalowym stelażem 200 cm - biały mat / czarne nóżki- 1881 zł.
2025-04-06 godz: 16:17Publiczna
Otwarta
Brak realizacji zamówienia Zamówione dwie witryny sosnowe Basic z dwiema szufladami - Kolor : sosna- rozmiar : szerokość 90. Zamówienie opłacone na sumę 3 794,88 zł ( z transportem). Złożone w dniu 08.09.24 r. Miało być zrealizowane w ciągu 12 tygodni. Na początku stycznia 2025 r. zadzwoniłam do firmy, aby dowiedzieć się, kiedy otrzymam meble. Nikt nie odbierał telefonu. Po zainteresowaniu się sprawą milczenia dotarłam do informacji w Internecie, że firma nie odpowiada na telefony, e-maile i że nie realizuje zamówień ani nie zwraca pieniędzy. Firma nie poinformowała mnie o zaistniałej sytuacji, nie dostałam też odpowiedzi na pytania o zamówiony towar lub zwrot pieniędzy. Z mediów dowiedziałam się o ogłoszeniu upadłości i przejęcie firmy przez syndyk. Niestety znalazłam się w grupie ponad tysiąca osób [słowa usunięte przez moderatora]. Pan [słowo usunięte przez moderatora] przywłaszczył sobie kasę i kpi ze wszystkich w poczuciu bezkarności. Gdzie dochodzić sprawiedliwości, nie wiem.
2025-04-06 godz: 15:47Publiczna
Otwarta
Hisense brak naprawy brak wymiany sprzętuPrzyjęcie naprawy o numerze 16833567 , uprzedzenia DH5S102BW/PL o numerze seryjnym 1WK100029V0WDA004120837 Zlecenie zostało przyjęte 26.02.2025 natomiast wniosek o oświadczenie nienaprawialności (brak dostępnych części) został wysłany 18.03.2025. Do dnia 04.04.2025 nie jestem w stanie uzyskać informacji kiedy urządzenie zostanie naprawione, wymienione lub zostaną zwrócone pieniądze za zakup. Pomimo wielu telefonów jestem notorycznie zbywany , na infolinii nikt nie jest w stanie udzielić mi informacji ani o naprawie, wymianie, zwrocie pieniędzy lub osobie decyzyjnej. Od firmy oczekuję naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy (równowartość sprzętu o tych samych lub zbliżonych parametrach - sprzęt kupiony w ofercie promocyjnej).
2025-04-06 godz: 10:28Publiczna
Otwarta
reklamacja szczoteczki sonicznej24/03/2025 zgłosiłem online reklamację szczoteczki do zębów (nie uruchamia się) zakupionej 23/04/2024. Zażądałem zwrotu wpłaconej kwoty. Otrzymałem potwierdzenie przyjęcia z info, że do 14 dni kalendarzowych otrzymam decyzję. Towar odesłałem 26/03/2025. W dniu 05/04/2025 otrzymałem email od sprzedawcy o treści :"Dzień dobry, w nawiązaniu do wcześniejszej korespondencji informuję, że oczekujemy na dostarczenie ekspertyzy technicznej wykonanej przez profesjonalny serwis. W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową zaproponujemy bezpłatną naprawę. Oznacza to, że na tym etapie, sprzedawca nie uwzględnia wniesionego żądania. O postępach w realizacji zgłoszenia poinformujemy w kolejnych wiadomościach. ". Czy to oznacza, że 14-dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji i uznanie (lub nie) odpowiedzialności teraz nie obowiązuje ? Jak się zachować ?